WSK 125 M06B3 '75 "Kate"

Odpowiedz
Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

WSK 125 M06B3 '75 "Kate"

Post autor: 1angel » 2007-10-09, 17:49

Ostatnimi czasy złożyłem i odtworzyłem moją pierwszą WSK czyli M06B3 z '75 , ale zmieniłem w niej 3 szczegóły na nieorginalne a dokładnie to wahacz i kierownice z młodszej rocznikowo M06B3 oraz siedzenie z "ptaków" bo orginalne były niewygodne w użytkowaniu (wahacz) i nieładne ;-) silnik po remoncie na dotarciu pozostało mi jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia no i myślę o szparunkach tylko nie wiem jeszcze w jakim kolorze , biały raczej średnio będzie pasował może zloty ?? , poniżej fotki tej WSK , a teraz biorę się za niebieskiego KOS-a już rozebrany i przygotowywany do malowania no a w planach jest biało pomarańczowy kolor (oryginalne malowanie) ...

6f4ba45723e4ab91.jpg
3e22d8c9b5289e98.jpg
a1dc92a10eec1236.jpg
36f395f4ee1a359b.jpg
d84c599930bc82ca.jpg
07b0ae82748d0d90.jpg
ef9ed599e2464619.jpg
be4021e32713c487.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-10-09, 18:16

Piękna wieśka 1angel :). Widać ze marka WSK jest Twoją ulubiona marką :). Mam pytanie- sam malowałeś pistoletem?
1angel pisze:silnik po remoncie na dotarciu

Co wymieniałeś w silniku?
1angel pisze:niebieskiego KOS-a już rozebrany i przygotowywany do malowania
Czyli rozebrałeś swoją niebieską WSKę?
I jeszcze jedno- skąd Ty 1angel bierzesz tyle kasy na remonty?

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-10-09, 19:12

tak sam malowałem pistoletem i na dodatek pierwszy raz ;) , w silniku robiłem szlif cylindra (2-gi) tłok z pierścieniami łożyska tulejki w skrzyni regeneracja wału tarcze sprzęgła itd. (aktualnie jeżdże jeszcze na iskrowniku i wydechu od niebieskiego KOS-a ale chyba już przy tej pozostaną) , tak niebieską rozebrałem bo musze pomalować na orginalne kolory (pomarańczowy bak i boczki , białe błotniki) no i w silniku zmienić zębatke pod koszem sprzęgła oring w pokrywie sprzęgła i ładnie wszystko wypolerować ;) , a kasa to sam nie wiem cały czas mam bo handluje dużo częściami tanio kupuje drogo sprzedaje dużo kombinuje itp. :evil:
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 106
Rejestracja: 2007-01-02, 21:45
Moje maszyny: Nie ma
Kontaktowanie:

Post autor: Dawid » 2007-10-09, 19:19

Ten kolor niezbyt mi się podoba, (taki jakiś mało wueskowy) ale ogólnie jest ekstra :) Garbuski górą :-)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-10-10, 08:21

1angel pisze:tak sam malowałem pistoletem i na dodatek pierwszy raz ;)
Nawet konkretnie wyszło :) chyba ze ukryłeś 1angel wszystkie zacieki(taki żarcik- bez urazu :) ;). I szczerze mówiąc nawet nieźle się prezentuje na tej podstawce bocznej- mimo że jestem przeciwnikiem takich podstawek w WSK- na centralnej ładniej wygląda :).

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Post autor: Romano » 2007-10-10, 09:02

oo Super WSK-e odrestaurowałeś i nawet fajnie sie w tym kolorze prezentuje :) . To jesteśmy już we dwóch co mają nietypowe kolorki garbuski :zdrowko:

Awatar użytkownika
hades10
Posty: 145
Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: hades10 » 2007-10-10, 11:07

bardzo ładna wisienka z elementami czarnego, miło się komponuje i przedstawia.
"jeżeli ktoś twierdzi, że mnie słuchał uważnie i zrozumiał, to albo mnie nie uważnie słuchał, albo mnie nie zrozumiał"
Alan Greenspan
__________________
widze, że staję się coraz sławniejszy:D

ira initium insaniae est

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-10-10, 14:46

no muszę sie przyznać zaciek jeden jest na baku ale go nie widać (obok miejsca z gwintem na kranik) , co do nietypowości to między innymi oto mi chodziło bo jak dotąd to Garbuski które widziałem były czarne (jedna miała popielaty bak i lampa a reszta wszystko bordowe łącznie z ramą szklankami amorków itd. na pewno była orginalna mam nawet fotki ;)) no i udało mi się opracować patent żeby jeździć po miastach nawet dwa razy już byłem (ale się ludzie patrzyli , fajne odczucie) a dokładniej to odkręciłem tacie od fergusona tablicę (też taka mała kwadratowa jak w motorach) i założyłem do WSK :evil:

[ Dodano: 2007-10-20, 13:24 ]
no i wziąłem się za szparunki , na razie zrobiłem na baku i przednim błotniku teraz robie na tylnym ale to już będzie najłatwiejsze :D , wcale nie bylo tak trudno wystarczyły nożyczki izolacja mały pędzelek np. od plakatówek rozpuszczalnik szmatka i jakaś farba (w moim przypadku srebrna) no i duuuużo cierpliwości :D jak by co chętnie opisze co i jak a oto fotki:
24f2638543869e96.jpg
f837534b09ea351e.jpg
b7fdc7b620c485c7.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-10-20, 14:02

Jak wy robicie te szparunki??? Mojej M21W2 też by się sprzydały.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-10-20, 15:48

bierzesz ołówek z lekko ztępionym czubkiem żeby nie porysować lakieru i jedziesz wzór mniej więcej taki jak na zdjęciach u góry , a dokładnie to po "krawędziach" tej powierzchni za gumą , najlepiej widać te krawędzie jest patrząc pod kątem i narysuj wzór wewnątrz tych krawędzi , następnie bierszesz izolacje (najlepsza jest taśma maskująca można kupić np. na allegro) , ucinasz kawałek np. 15cm i przecinasz na pół wzdłuż bo taka jest za szeroka , takie paski naklejasz na zewnątrz narysowanej wcześniej linii ołówkiem po obydwu stronach i tak aż skończysz cały wzór , następnie bierzesz pędzelek i malujesz farbą wewnątrz tych pasków a na koniec odrywasz paski i szparunek gotowy.
Czasami np. gdy pasek jest na zakolu tak jak z przodu baku izolacja może minimalnie gdzieś się zagiąć (wystarczy ułamek milimetra) i farba wcieknie pod spud , no więc wtedy potrzebna będzie szmatka i rozpuszczalnik którym wyczyści się zaciek w razie pytań proszę pisać chętnie podziele się doświadczeniem ;)
a i to jeszcze kilka fotek mniej więcej co i jak wyglądało :
24ad3183eea94ce5.jpg
e8b5f331a597b55f.jpg
421a54635ab1a2e1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-10-20, 20:02

Bardzo ładnie wyszły Ci te szparunki Arek :). Oba kolory świetnie się komponują :). Widać że sie starałeś ;)

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-15, 13:27

a dzisiaj odpaliłem sobie ją troszkę pojeździłem z kurzu wytarłem i fotki pstryknąłem :D
8c171fd0232fca20.jpg
127576cb9ecbdc05.jpg
4ed0eb178fe5612f.jpg
c21f221f365360b5.jpg
1f01f46feb3fa41a.jpg
36af57a2da733dc9.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-12-15, 22:38

No i piękna robota!! Trzebaby pochwalić z wpisaniem do... akt. Spróbujemy zrobić z tego jakiś art do działu WARSZTAT WSK w moim serwisie (oczywiście jak się zgodzisz).

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-15, 23:43

miło kiedy ktoś docenia prace i serce które wkładam w to co robię , oczywiście że wyrażam zgodę to zaszczyt głównie dla mojej WSK :) ale to wcale nie znaczy że zakańczam pracę nad tą WSK w planach jeszcze duuużo m.in felgi loga na baku no i może kiedyś uda się zdobyć dokumenty
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

WSK 125 MO6B3

Post autor: WSK 125 MO6B3 » 2007-12-16, 19:30

śliczna ta WSK Angel ;), oj żadko sie spotykam z osobami które mają kilka WSK i chociaż jedna jest w takim stanie ;). oby Ci ona długo służyła i żebyś papierki zdobył :zdrowko: Pozdr.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-12-16, 20:10

Piękna Wiesia :zdrowko: widać Arek, że się napracowałeś- szparunki wyglądają rewelacja. Tylko tłumik mógł by być ładniejszy ale ogólnie jest super :)

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-12-22, 19:21

No tak - tłumik w Twojej wiesi jest z SHL M11. Wueski nie miały takiego... warto byłoby wymienić na coś w oryginale.
Ale i tak jest piękna, bardzo przyjemnie się ją ogłąda.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-22, 19:30

oryginalny miałem i zdecydowanie na tym się lepiej jeździ , co do wyglądu to może go wymienię na jakiś z lepszym chromikiem ale na razie jeszcze o tym nie myślę
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-12-22, 20:18

Te tłumiki faktycznie były znane z tego, że bardzo wyrównywały głos sinika. Dlatego eshaelki chodziły tak elegancko, cichutko. No tak - wtedy taka łagodna praca silnika była znakiem pełnej elegancji, to było po prostu modne, było trendy...odwrotnie niż dzisiaj.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-22, 21:04

pewnie jak będę myślał o nowym albo chociaż ładniejszym też będzie od SHL 175 bo ten nie dość że wizualnie jest styrany to mechanicznie zapchał się i był "przebity" ale nie przeze mnie , poza ładniejszą pracą i wyglądem od seryjnego czuć zmiany podczas jazdy ma słabszy dół obrotów ale za do na wyższych czuć niezłe kopnięcie co mi nawet bardzo odpowiada
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości