Moje WSK i- Daroo.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-07-05, 18:16

Dzieki za pomoc ten tydzien przepracowany chodze bez piwa i nie da sie nawet pomyslec , wsk i mialy dwie raczki czy tylko jedna

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: Tomekk » 2013-07-06, 08:05

WSKi miały albo jedną rączkę albo zero, w zależności od wersji/roku. Tego już trzeba się pytać naszych guru znajomości lat i wyposażenia (Savier etc.) ;) lub szukać na forum.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re:Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-08, 08:21

Kilka nowych dodatków do małej czarnej.
Obrazek

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 698
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re:Moje WSK i- Daroo.

Post autor: BikerDS » 2013-09-13, 06:53

Czy mógłbyś zdradzić ile Cię to kosztowało i gdzie robiłeś ?

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-15, 07:02

Witam na allegro wszystko na foto 120 zł z wysyłkami.
Jeszcze kopkę muszę znaleźć albo pochromować bo moja nie jest taka piękna przy nowych chromach.

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1965
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: Alien » 2013-09-15, 15:32

A możesz zrobić wyraźne zdjęcie jak wyglądają gwinty?
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-15, 19:25

Witam wycięte z fotki bo raczka już przykręcona gwint był super mam na sprzedaż czarna malowana.
Obrazek
link http://maisto2.w.interii.pl/wsk1.JPG

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-22, 18:09

Chromy założone, foto z wypadu na miasto. ;-)
Jeszcze tylko kopka. ;(
Obrazek

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 698
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: BikerDS » 2013-09-22, 19:14

Widzę , że masz klamkę sprzęgła i hamulca zamienioną stronami :) Wygodnie Ci tak z odsuniętą do tyłu podnóżką kierowcy ?

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-22, 19:25

O jejku dzięki BikerDS ale gafa z tymi klamkami ;) szybko je podmienię chce kupić pochromowane albo te polerować.
Co do przednich podnóżków to są ustawione pod moja nogę ja mam nr 43 i w tych butach i tych ustawieniach idealnie zmieniam biegi bez odrywania nogi z podnóżka.
Obrazek

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 698
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: BikerDS » 2013-09-23, 19:45

Miałem właśnie o buty pytać :) Co do klamek, ja bym polerował, choć więcej pracy to kosztuje.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-24, 14:21

Idzie zima wiec czas na polerkę będzie jak nie wyjdzie super to kupie te w chromie ale to już nie oryginał.
Mam pytanie jakie świece śa teraz najlepsze miałem jak kupiłem Boscha ale padła potem kupiłem Iskrę to samo.teraz jest NGK ale jak się przejedzie zagrzeje silniczek to już nie pali za pierwszym razem a jak jest zimna stoi nawet miesiąc to pali od pierwszego. :-(

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 698
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: BikerDS » 2013-09-24, 18:18

Normalnie stosowałem Iskrę F80 i wydaje mi się, że była idealna.

Awatar użytkownika
Grabar96
Posty: 136
Rejestracja: 2012-06-10, 14:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '76r.
Lokalizacja: Raciąż
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: Grabar96 » 2013-09-24, 19:35

Ja mam w swojej garbatej Iskrę F75 i nawet po wyprawie "30km bez gaszenia" nie miała problemów. Skrzynia mi szybciej padła niż ta Iskra :mrgreen: . NGK mam ale leży na zapas. W niedalekiej przeszłości miałem przypadek z NGK, ledwo wyjąłem z pudełka już przebitka. Pamiętaj że kupując jakąkolwiek świecę należy zwracać uwagę nie tylko na gwint ;-)
krótko o wsk 125
rzuć w pokrzywy i jeździj czym innym

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-25, 06:11

Witam
Nie wiem czemu te świece takie teraz robią lipne
na stronie Iskry nawet nie szuka nic do słowa WSK stara polska firma i taka gafa;(...
Na allegro są już od 7 zł nie wiem czy nie kupić dwie na testy oby nie padła tak szybko jak ta ze sklepu u nas.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2013-09-29, 19:05


Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2014-02-03, 18:10

Pomocy w rozszyfrowaniu danych

Masa bez płynów: 97 kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 114 kg z czym ?? jak do baku wchodzi 10,5 l?? a pusty waży 97 kg ?? czy to z rezerwą czy akumulatorem ??
Dopuszczalna masa całkowita: 270 kg
Zbiornik paliwa – pojemność: 10,5 l, paliwo – etylina
Pojemność skrzyni biegów: 0,5 l, olej LUX 10

Dla mnie Motor 97 + 10,5 bak + 0,5 l oleju + nośność 150 to i tak brak do 270 ile ma dopuszczalnej masy B3 .czy tu jest jakis bład

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4058
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: AudioBas » 2014-02-03, 20:20

Ja mam 260 kg :)

Może chodzi o pasażerów, że max dwóch po 130 kg :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: daroohd » 2014-02-03, 21:37

Pytam bo dodaje i mi czarna magia wychodzi
a w dowodzie mam wpisane 270 kg pod pozycja F2

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4058
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Moje WSK i- Daroo.

Post autor: AudioBas » 2014-02-03, 21:42

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość