Strona 1 z 6

wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-11, 00:48
autor: jacek9407
Witam wszystkich. Mam na imię Jacek, jestem tu nowy i pewnie w złym miejscu założyłem temat. Chciałbym przedstawić wam moją wske, jest ona z roku 77. Dostałem ją od swojego ojca. w mojej rodzinie jest ona od nowości. Planuję przeprowadzić jej profesjonalną renowację.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-11, 00:53
autor: jacek9407
Co o nim myślicie?

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-11, 01:02
autor: jacek9407
wsk

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-11, 01:08
autor: jacek9407
wsk

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-11, 01:31
autor: KonradWSK
Witamy Cię i cieszymy się, że dołączyłeś do naszego grona, jednak zapoznaj się z regulaminem panującym na forum. Masz rację, wątek założyłeś w złym dziale, tylko nie wiem dlaczego nie w dobrym... :roll: Nie pisz posta pod postem. Możesz wstawiać po kilka załączników/zdjęć w jednym. Wszystko to znajdziesz w regulaminie.

Życzę powodzenia w renowacji.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-12, 13:23
autor: mnietek09
Kolanko od dwuramówki raczej je zmień, obręcze czarne, lakier wyglada jak mat, blotnik przedni jakiś płytki jak w mz, dodawaj jakieś zdjęcia, zrobiłeś już coś w tej wsk? Jak silnik co mu dolega napisz co chcesz zrobic :-)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-12, 16:11
autor: jacek9407
Została ona kilka lat temu zabezpieczona przed korozja i postawiona w kąt dlatego obrecz czarna i taka matowa. Błotnik chyba jest oryginalny bo jeszcze kilka lat temu był widoczny nr rejestracyjny na nim. zdjęcia będę dodawał z postępem prac. Pozniej kilka dodam. Silnik będe cały rozbierał wyrzuce z niego wał terazniejszej produkcji który przetrwał tylko jeden sezon, wyrzuce też cylinder aluminiowy który tez jest terazniejszej produkcji. Osobiście nie pochwalam sobie tych czesci które teraz produkują. mam kilka wałow oryginalnych które są rozebrane i bede chciał zregenerować któryś. Dzięki za opinię i piszcie co jeszcze jest nieoryginalne. ;-)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-12, 17:56
autor: mnietek09
Co to za wał przetrwał jeden sezon,? Ten ciężki ?, gówno najgorsze jakie może być czopy słabiutkie gwinty sie rwą, czopy za grube na lożyska, masakra, dodawaj zdjęcia, więcej nic nieorginalnego nie wygląda ;)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-12, 21:58
autor: jacek9407
Tak właśnie ten ciężki, nie ma blach po bokach tylko jest cały pełny. Po sezonie już jest wyczuwalny luz góra- dół

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-12, 23:05
autor: jacek9407
Zdjęcie007.jpg
Zdjęcie017.jpg
Zdjęcie014.jpg
Zdjęcie010.jpg
Zdjęcie009.jpg

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-12, 23:50
autor: jacek9407
Zdjęcie022.jpg
Zdjęcie020.jpg
Zakupiłem nowe tarcze sprzęgłowe z epoki, na jednej jest wybity napis WFM

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-13, 14:55
autor: mnietek09
Ten cieżki wał u mnie ma luzy na boki na korbowodzie chyba z 3 mm , nie jest wyważony i drgania jak cholera :-\ , no powodzenia w odrestarowaniu, narazie chyba dobrze ci idzie :-)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-14, 23:21
autor: jacek9407
Przedni bęben w trakcie polerowania, jutro bedzie zdjęcie jak wyszło, a teraz zdjęcie w trakcie

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-15, 22:47
autor: jacek9407
Zdjęcie008 (2).jpg
Zdjęcie005M.jpg
Zdjęcie010A.jpg
Zdjęcie004.jpg
no i bęben wypolerowany, następnym celem bedzie gaźnik ;-) Dla porównania widok przed polerką ;-)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-15, 23:57
autor: Savier
Fajnie go wyszlifowałeś, ale:
1. zjechałeś ten karb z paska z otworami pod szprychy :( :(.
2. Nie ma połysku, popatrz po piastach ironbirda :)

poprawisz i będzie już wyglądało. Nieźle musiałeś się namęczyć, żeby dotrzeć między żeberka - ja polerowałem tak z 3 piasty, jeszcze mnie palce bolą ;D

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-16, 17:01
autor: jacek9407
nie zjechałem karba tylko się lekko zaokrąglił. Efekt jest chromu, lepiej sie nie da wypolerować, może zdjęcia są kiepskiej jakości. Przy świetle dziennym porobie zdjęcia i wtedy wstawie

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-16, 23:31
autor: jacek9407
Jak myślicie przedni błotnik może być oryginalny?

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-16, 23:59
autor: BikerDS
Nie, błotnik powinien być głęboki, okrągły. Powiedz mi jak zamocowałeś piastę w mocowaniu wiertarki ( co pod spodem )na którym pracowałeś i jakiej użyłeś metody podczas polerowania żeberek :) Szkoda, że zniwelowałeś rant piasty :/

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-17, 19:29
autor: jacek9407
z jednej strony wsadziłem łożysko z drugiej strony dopasowałem klucz nasadowy i skręciłem to długą śrubą żeby wystawała aby móc wkręcić w wiertarkę. przykładałem papiery ścierne kiedy obracała sie piasta gradacji od 120 po kolei aż do 2500 tyś, potem pasta polerska do polerowania metali kolorowych i polerowałem filcem . To od jakiego modelu jest ten błotnik?? Na szczeście mam kilka błotników to coś sie wybierze.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2014-01-17, 22:37
autor: kuba063
Błotnik od Gila jeśli sie nie mylę :)