Strona 4 z 6

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-05-24, 23:40
autor: Mateusz WSK
Czekamy na fotorelację ze składania :)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 13:03
autor: jacek9407
Oto elementy z wski które będę chromować. Wysłałem zdj do "galwanizer 4" z allegro i wycenił to na 700zł czy według was to odpowiednia cena? Na zdjęciu brakuję jeszcze cybantów kierownicy i osi kół. Jak myślicie czego jeszcze brakuje? "alfon 38' wycenił na 980zł"
20150621_174305.jpg

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 21:00
autor: kwijatkowski
Kopniak nie był chromowany tylko cynkowany. Myślę że dźwignia zmiany biegów też. Osi kół nie chromuj bo nie włożysz w łożyska. Możesz je ocynkować.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 22:11
autor: Savier
W wsk z 1977 jak najbardziej te części były chromowane :). A przy osiach niech pochromuje tylko główki.
PS. Według mnie to spora cena. Odezwij się do firmy ze Zgierza, bodajże Danex.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 22:18
autor: Zimny_Lech
Kierownica to chyba "troche" krzywa jest.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 22:24
autor: kwijatkowski
Jak dlam nie kopniak na zdjęciu jest cynkowany. No, ale może źle widzę. Co do chromowania główek to przecież to musi też wejść w lagę.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 22:57
autor: Zimny_Lech
Otwór na przednią ośkę tu gdzie jej główka jest przecież "regulowany" ;) warstwa chromu raczej w tym miejscu nie zaszkodzi

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 23:04
autor: Savier
Oczywiście masz rację, na zdjęciu jest cynkowany :-) . Mówie tylko jak było w 1977.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-23, 23:19
autor: jacek9407
Oczywiscie że przy osiach same główki pochromuje. A kopniak mam chromowany ale uszkodzony wielowypust a mialem takiego to go pochromuje.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-24, 18:28
autor: jacek9407
Dzięki savier za informacje. W firmie danex zrobią mi chromy od 400 do 500zł netto na podkladzie niklu i miedzi. Wiecie moze jak z jakością chromow w danex?

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-24, 19:04
autor: Savier
Ostro szlifują i niekoniecznie super dokładnie, ale ceny sa zjadliwe. Jeżeli chcesz mieć coś na 100% dobrze ogarnięte to wyszlifuj sam :)

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-27, 12:42
autor: jacek9407
Czy ta tabliczka znamionowa będzie odpowiednia do mojej wueski?
http://allegro.pl/tabliczka-znamionowa- ... 64942.html

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-27, 15:29
autor: qpa
tak

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-06-28, 18:36
autor: jacek9407
Wie ktos czy te współczesne gabki siedzenia z allegro są coś warte? Zależy mi żeby siedzenie nie bylo takie miekkie rozlazle tylko lekko twardawe.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-07-07, 13:09
autor: jacek9407
Rama powędrowała na stół i zaczęło się powolne składanie
20150706_125343.jpg
20150707_124217.jpg
Podpowiedzcie czy tak ma być czy lepiej kupić nowy zestaw?
20150707_124034.jpg
20150707_123844.jpg

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-07-07, 14:42
autor: Savier
Oską ściskasz tulejkę stalową do ramy. Wahacz obraca się razem z tulejkami i tak to pracuje. Zobacz czy układ nie ma luzów po złożeniu.

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2015-07-08, 13:48
autor: Tomeekkkk
Savier pisze: Odezwij się do firmy ze Zgierza, bodajże Danex.
do końca sierpnia nie przyjmują części do takiej renowacji, byłem dziś ze swoim kolankiem i odesłali mnie z kwitkiem

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2016-11-09, 23:15
autor: jacek9407
Witam po dłuższej przerwie w temacie. W wątku cicho ale przy wuesce zawsze cos sie dzieje, chociaz brakuje czasu bo pracuje za granicą , ale w weekendy staram się coś działać.Przez ten czas kupiłem dużo części. Kupilem zbiornik garbaty amory kryte i duże boczki plastikowe takie jak powinny być w 77r. Instalacja elektryczna bedzie nowa, juz czeka kupiona. Koła już złożone i wycentrowane z nowymi oponami z epoki. Blacharka juz w podkladzie na dniach bedzie pomalowane. Po wypiaskowaniu wszystko poszlo w podkład reaktywny, potem szpachel tam gdzie trzeba i nastepnie w podkład akrylowy. Zająłem się też silnikiem. Na początku kupiłem sprawne kartery z jednego kompletu. Wal oryginalny wysłałem do mućka do regeneracji na korbowodzie duellsa. Kupiłem także anodowany tłok od aliena pod pierwszy szlif. Musze wysłać oryginalny cylinder do szlifu pod ten tłok. Miałem cylinder z ułamanym zeberkiem ale przyspawalem i sladu nie ma. Jeszcze trzeba wypiaskowac i pomalowac żaroodporną. Wszystkie łożyska w silniku firmy fag, łańcuszek sprzęgłowy favorit. Skrzynia zdystansowana na lekko splanowanych karterach, brak luzów, tulejki w skrzyni z brązu ze skuter dębica .Uszczelki dorobilem z kryngielitu ktore przed montażem smaruje uszczelniaczem "dirko". I tak w polowie silnik złożony. Do zrobienia z ważniejszych rzeczy chromy i siedzenie do tapicera oddać. Mała fotorelacja ;-) Pomału do przodu.
20151212_122605-1280x768.jpg
20160122_125749-1280x768.jpg
20160123_161921-1280x768.jpg
20160716_175154-1280x768.jpg
20160716_175223-1280x768.jpg
20160723_224359-1280x768.jpg
20160723_224425-1280x768.jpg
20160905_132258-1280x768.jpg
20160905_140543-1280x768.jpg
20161022_141956-1536x922.jpg
20161022_142012-1536x922.jpg

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2016-11-10, 09:12
autor: Texas Ranger
Czy przed lakierowaniem części szpachlowanych dajesz jeszcze raz podkład?

Re: wsk b3 77r. renowacja

: 2016-11-10, 13:19
autor: jacek9407
Po szpachlowaniu daje podkład akrylowy.