WSK Cafe Racer moja budowa

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 00:23

no dobrze ,że się znacie ja się dopiero uczę...

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Skinder » 2014-01-27, 00:26

Zgodnie z prośbą autora idzie cytat mojej PW skierowanej do niego:
Witam, żeby nie zaśmiecać tematu:

http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C20%5 ... 2-full.jpg

http://imgur.com/a/EyGR0
http://imgur.com/a/Sdy7Y
http://imgur.com/a/lePWP

Myślę, że to wystarczy w ramach zobrazowania, więcej nie chce mi się szukać. Pozdrawiam!

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 00:29

Skinder pisze:Zgodnie z prośbą autora idzie cytat mojej PW skierowanej do niego:
Witam, żeby nie zaśmiecać tematu:

http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C20%5 ... 2-full.jpg

http://imgur.com/a/EyGR0
http://imgur.com/a/Sdy7Y
http://imgur.com/a/lePWP

Myślę, że to wystarczy w ramach zobrazowania, więcej nie chce mi się szukać. Pozdrawiam!
ładny przód ...

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Alien » 2014-01-27, 00:47

Jak się coś wrzuca coś takiego na forum które w wueskach sie specjalizuje to trzeba się liczyć z krytyką. Ja wygladu nie komentuje, każdy ma inne gusta.

Ale jeśli utrzymujesz że na rowerowym tłumiku ten silnik dobrze chodzi to niechybnie znaczy, że nie dane Ci było jeszcze wrzucić czwórki w swoim egzemplarzu :-D

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 00:58

Alien pisze:Jak się coś wrzuca coś takiego na forum które w wueskach sie specjalizuje to trzeba się liczyć z krytyką. Ja wygladu nie komentuje, każdy ma e gusta.

Ale jeśli utrzymujesz że na rowerowym tłumiku ten silnik dobrze chodzi to niechybnie znaczy, że nie dane Ci było jeszcze wrzucić czwórki w swoim egzemplarzu :-D
Właśnie jestem w trakcie renowacji B1 będzie skończona będą zdjęcia, co do tlumnika może nic tobie nie mowi ZSM Polmo Brodnica sprawdź, napiszę tylko tyle , ze w konstrukcji środka tlumnika uczestniczył jeden z inż tego zakadu

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Muciek » 2014-01-27, 01:01

No to coś słabo się zna ten inż na konstrukcji "tłumników" w silniku 2t...

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Garry1 » 2014-01-27, 01:06

Ładnie zrobiona ;)
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Alien » 2014-01-27, 01:15

crazyduck pisze:co do tlumnika może nic tobie nie mowi ZSM Polmo Brodnica sprawdź, napiszę tylko tyle , ze w konstrukcji środka tlumnika uczestniczył jeden z inż tego zakadu
Po pierwsze - tłumika, nie 'tłumnika'
Po drugie - masz racje, nic mi nie mówi
Po trzecie - po raz pierwszy wspomniałeś, że bebechy są przerobione. Nie jesteśmy wróżbitami, a wygląd ma taki a nie inny. Chcesz się obronić to napisz coś konkretnego bo jak na razie sprawiasz tylko wrażenie bardzo obrażonego trzydziestoparolatka, bo nie podoba nam się Twój motocykl :)

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: SEBA » 2014-01-27, 13:27

Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 13:47

AudioBas pisze:
crazyduck pisze:ze kolejny znawca wkręcania :evil:
Tak, pierwszym byłem ja co pisałem w filmiku :)
Na WSKach trochę się znamy i nawet nie musisz jej mocno wkręcać bo już słychać, że nie ma tego "potencjału"
specjalnie dla Ciebie wstawilem filmik,że jednak się coś wkręca http://www.youtube.com/watch?v=fJpHJKSsxl8

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 14:02

Alien pisze:
crazyduck pisze:co do tlumnika może nic tobie nie mowi ZSM Polmo Brodnica sprawdź, napiszę tylko tyle , ze w konstrukcji środka tlumnika uczestniczył jeden z inż tego zakadu
Po pierwsze - tłumika, nie 'tłumnika'
Po drugie - masz racje, nic mi nie mówi
Po trzecie - po raz pierwszy wspomniałeś, że bebechy są przerobione. Nie jesteśmy wróżbitami, a wygląd ma taki a nie inny. Chcesz się obronić to napisz coś konkretnego bo jak na razie sprawiasz tylko wrażenie bardzo obrażonego trzydziestoparolatka, bo nie podoba nam się Twój motocykl :)
generalnie post jest o 125 co do 175 jak napiszę posta o niej to coś więcej też napiszę, każdy może mieć swoje zdanie a mnie życie nauczyło że nie wszystkim dogodzę i że nie warto...

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: 1angel » 2014-01-27, 16:23

SEBA pisze:Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.
Słusznie zauważyłeś , w moim pojmowaniu nic sie nie zmieniło i widze tu tylko zniszczona wsk .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: jannex » 2014-01-27, 17:05

SEBA pisze:Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.
Fa jak fanzolisz, motorek jest bardzo klimatyczny a prawdziwe wt zaczęło się jeszcze zanim nabyło tą pogardliwą nazwę. Moje zdanie już powiedziałem, strasznie podoba mi się odważny dobór kolorów. Szkoda tylko takich nakladów dla moto, którym nie można pojeździć. Sam szukam teraz materiału na takiego mini - scramblera ale najtrudniej spełnić najważniejszy warunek - pełna dokumentacja, umożliwiająca rejestrację. Ale nie, sorry, mam materiał na dyfuzor :mrgreen:

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: JueS » 2014-01-27, 17:08

Nie będę jechał po koledze, ponieważ to są najładniejsze, przerobione WSKi jakie widziałem. I trzeba to uszanować pomimo, że większość z nas tego nie pochwala. Chociaż nie powiem, nie raz myślałem o tym by zrobić z WSKi customa ale... dotychczas sądziłem, że z g. bicza nie ukręciła i temat mnie przerósł więc zrobił customa z dniepra. A tu niespodzianka kolega całkiem ładnie i zgrabienie poprzerabiał WSKi :) Można? Można.
Wiadomo to forum nie ma propagować agro-tuningu ale tutaj nie trzeba być ekspertem ani wrażliwym estetom by to odróżnić.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: auriol77 » 2014-01-27, 17:17

Mnie osobiście przeróbka ani kolorystycznie ani stylistycznie się nie podoba. Widać wkład pracy i to ,że kowal tego nie robił, ale nie jaram się. Jak dla mnie jedyna ładna wsk cafe/torówka to motocykl Rodens'a, który jest naprawdę ładny.

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 19:11

auriol77 pisze:Mnie osobiście przeróbka ani kolorystycznie ani stylistycznie się nie podoba. Widać wkład pracy i to ,że kowal tego nie robił, ale nie jaram się. Jak dla mnie jedyna ładna wsk cafe/torówka to motocykl Rodens'a, który jest naprawdę ładny.
widziałem tą wsk mi się w ogóle nie podoba..

crazyduck
Posty: 121
Rejestracja: 2012-12-20, 17:04
GG: 0
Moje maszyny: wsk cafe racer
Lokalizacja: cbr
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: crazyduck » 2014-01-27, 19:13

SEBA pisze:Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.
nie jest pomalowany sprajem :-D

Awatar użytkownika
Eisengrau
Posty: 310
Rejestracja: 2010-12-14, 19:02
Moje maszyny: Минск 125
Иж Планета 5
УАЗ-469
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Eisengrau » 2014-01-27, 20:08

Jak dobrze pamiętam to Rodents nawet ma fajnie dłubnięty silnik , a te klamki poezja. :mrgreen:

Lajas
Posty: 86
Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: Lajas » 2014-01-27, 22:42

Mi tam się podoba.
Tylko WSKa!!!

Awatar użytkownika
tazu
Posty: 50
Rejestracja: 2011-09-03, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
Lokalizacja: Łódź kaliska
Kontaktowanie:

Re: WSK Cafe Racer moja budowa

Post autor: tazu » 2014-01-27, 23:09

Pozwólcie że ja również dorzucę swoje trzy grosze w temacie tytułowej Wueskowej cafejki - na pierwszy rzut oka moto ma piękną klasyczną linię kawiarnianej wyścigówki - prostota, clipon, zadupek wszystko jest na miejscu. Kolory to już inna sprawa jak tam kto ma preferencje - jak dla mnie się nie gryzą i są oryginalne, drugiej tak pomalowanej WSK nie widziałem co jest myślę plusem.

Jednak.... pierwsze dobre wrażenie troszeczkę zaczyna się walić w momencie gdy człowiek zacznie się przyglądać bliżej, zanim pojadę z grubej rury chcę powiedzieć że rozumiem iż projekt może nie być z założenia wysokobudżetowy i kogoś nie stać na droge detale jednak parę rzeczy można było by zrobić z trochę większym smakiem...

Zacznę od tego że jakoś za dużo tu farby można powiedzieć że powłoki galwanizerskie ograniczają się na maksymalnego minimum, a wrecz jest ich tu za mało - Felgi rozumiem że może chodzić o to żeby gdzieś ten NIEBIESKI się pojawił w kontraście do ECRU bo wiele innych miejsc nie ma chociaż na rynku jest dużo felg w oryginalnym jeszcze chromie które można wyrwać za przysłowiową flaszkę bądź wykorzystać felgi od MZ aluminiowe (raczej nie widzę sensu pakować AKRONTY czy BORRANI do WSK chociaż komuś to może przyjść do głowy). Trzeba pamiętać że Cafe to jest RACER więc masa zawsze dąży do -∞ i stalowej feli unikamy:)

Clipony, układ wydechowy według mnie powinny być błyszczące i kropka. Farba wygląda mi tu po prostu jakby ktoś chciał najzwyczajniej przyoszczędzić. Tak samo półki blaszane które do rasowej wyścigówki mają się tak jak świnia do siodła - szczególnie że są ogólnie dostępne piękne kute aluminiowe półki made in WSK zerżnięte żywcem z włoskich maszyn.

Klamki wyglądają mi na rowerowe do tego trąbka i odblask tuż obok... można było je sobie darować ale no cóż. Podnóżki są w standardowym miejscu i wszystko pięknie póki jeździec nie siądzie na moto i chwyci za niską kierownicę - pozycja taka jest po prostu tragiczna tak ze względów ergonomicznych jak i nazwijmy to stylowych (nie lubię tego typu określeń jak i komentowania stylowości aczkolwiek ostatnio wszędzie widzę tą WSK i postąpię wbrew sobie i opiszę co wedle mnie jest na rzeczy - czo czynię... dop. autora:D).

Czarę goryczy przepełniają naklejki Hyper-pro i A-gwiazdki na sprzęcie...


Silnik to całkowicie odrębna sprawa - o ile dobrze wyczytałem to jest praktycznie seria... Powiem tak - trochę by było łyso gdyby właściciela CafeRacera w sposób najbardziej płynny i bezstresowy objechała klasyczna WSK 125cc dobrze zestrojona i niewidocznie dla całej bryły silnika zmodyfikowana (nie mówię o membranach, stawidłach dyfuzorach i 15 kanałach płuczących) - do cafejki wymaga się czegoś więcej niż seria - to były motocykle nie do wyglądania ale do ganiania się od knajpy do knajpy - na pięknych fotelikach jeździli MODSI a nie Rockersi...

Podsumowując temat to pewnie bym się w nim nie wypowiedział ale link do aukcji w/w moto podany przez któregoś z kolegów troszkę mnie rozbroił - chodzi o to że WUECHA autora została wystawiona świeżutka jak bułeczka na allegro.... do tego jest wytapetowana jak jakaś lafirynda pudrem naklejkami C...P...R... czy jakoś tak, wiec jeśli to moto nie jest robione dla siebie, po to żeby nim jeździć i cieszyć się z niego tylko na handel, to...odpowiedz sobie sam.

Co do tego jak moto może wyglądać i jeździć zgadzam się z przykładem podanym przez kolegę a mianowicie sprzęt Rodents'a - moto zostało zrobione z dbałością o każdy szczegół mimo że przygotowano je na tor a nie na uliczny lans. Do tego miałem okazję być książkowo objechanym przez ten sprzęt na Super Veteranie w 2008 roku - pozaklasowy sprzęt na całych zawodach bez względu na kategorię. Szkoda że jakoś zniknął z imprez on jak i cała jego świta...

tu link do w/w moto (od 2 minuty)
http://www.youtube.com/watch?v=U-gUpF5YxLE

Pozdro from Taz

PS. Tak żeby nie odciąć autorowi skrzydeł przy samej dupie powiem tak: bardzo fajnie że ci się chce, masz ciekawy pomysł ale zamiast klepać 3 moto jedno za drugim skup się nad jednym a porządnie, popatrz w sieć gdzie jest mnóstwo przykładów jak można moto przygotować (pierwszy z brzegu - rodzimy rodents). Pamiętaj że diabeł tkwi w szczegółach,a ich najbardziej brak w twoich moto.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości