Ja i moja przygoda z WSKą

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2017-04-16, 20:16

W moim przypadku tegoroczny sezon otwarty.
WSK otrzymała stopkę boczną wzorowaną na Dudkowskiej oraz tylne amortyzatory Suzuki GN125, Przednie koło w nowym zaplocie, felga po piaskowaniu i proszkowaniu. Z niewidocznych rzeczy poprawiłem instalację elektryczną. Iglic jeszcze nie testowałem.
Stella otrzymała nowy automat biegów, na razie czeka na naprawę błotników wykonanych z wafelków kakaowych ( ależ to kruche tworzywo) i będzie można w miasto ruszać :)

Poniżej poniedziałkowa wycieczka...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: peper50 » 2017-04-24, 23:21

Fajnie wygląda. Konsola czeska?

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2017-04-26, 20:49

Polska z Perkoza.

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2017-05-07, 08:37

Stara gumowa i nowa ameliniowa komora pływakowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 326
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: Jogurt » 2017-05-07, 14:00

Gdzie dorwałeś amelinową? Szlag mnie trafia z tym cieknącym plastikiem. Pozatym ładny Kosik.

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2017-05-07, 20:39

Na all... cena ponad połowa nowego chinolka dellorto.
Ze znajomym się śmiałem że komora przeżyje kilka chińskich korpusów.
Jej głębokość wewnętrzna jest o jakieś 1 do 1,5 mm mniejsza przez co wymaga zastosowania grubszej uszczelki, ja spiłowałem o tą wartość dyszę główną i ssania.
Na tym patencie dziś WSK pokonała 100 km w drodze z Lubartowa do Lublina "Arena Lublin" (trasa w obie strony z małymi zakolami po okolicy).

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2017-05-22, 22:28

X Kapucyński Piknik Motocyklowy 2017 Lubartów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2017-05-28, 19:40

Drugi CDI w silniku kolegi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: Texas Ranger » 2019-01-20, 13:47

mariusz30003 czy masz jeszcze tą Stellę?

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2019-02-15, 19:46

Mam, nie jest na sprzedaż.
Obecnie od kilku miesięcy robię jej remont silnika.


Z informacji zaległych...
W sierpniu zeszłego roku WSK ma pokonała około 1400 km w drodze na Hel i z powrotem oraz zaliczyła w dniu następnym po powrocie zlot w Świdniku.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: jjaworskyy » 2019-02-15, 20:21

mariusz30003 pisze:
2019-02-15, 19:46
Mam, nie jest na sprzedaż.
Obecnie od kilku miesięcy robię jej remont silnika.


Z informacji zaległych...
W sierpniu zeszłego roku WSK ma pokonała około 1400 km w drodze na Hel i z powrotem oraz zaliczyła w dniu następnym po powrocie zlot w Świdniku.
Czy to może Tobie podałem kontakt na człowieka w Gdańsku który miał wam pomóc?

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2019-04-23, 16:32

Możliwe, do Marka z Osowy.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: jjaworskyy » 2019-04-23, 18:02

mariusz30003 pisze:
2019-04-23, 16:32
Możliwe, do Marka z Osowy.
Dokładnie :)

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2020-02-28, 13:36

Nowy rok, nowe pomysły... to później.

Trochę historii
W drodze na zlot WSK Świdnik/Żółkiewka wsk ma zaliczyła przecier tłoka. Minuta postoju, odpaliła i tak dowiozła mnie na miejsce i do domu.

Nowe pomysły...
Jako, że mam KOSo-Kraskę wymyśliłem, że tylne koło zmienię na takie z hamulcem 150mm. Padło na SHL M17.
Przy dobrych wiatrach nieosiowość kół wyniesienie ok 10mm +/- 5mm ale raczej na plus.
Morał z przymiarki jest taki, że bęben M17 mimo hamulca 150 ma mniejszą średnicę od tego z Kosa. Co za tym idzie nie pasują szprychy. M17 wymaga takich o długości 160 mm.
Tyle na ten moment...

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Ja i moja przygoda z WSKą

Post autor: mariusz30003 » 2021-11-14, 21:56

Dawno mnie nie było...
Opcja z kołem M17 została zawieszona. Przybyły kufry lekko wzorowane na tych prototypach do Perkoza.
W międzyczasie został poczyniony pewien projekt dodania dodatkowych dwóch taktów i kilku koni mocy.
Aby dopełnić całość, na przód wpadły lagi GN wraz z kołem i hamulcem, nowa oś kierownicy z łożyskami stożkowymi, nowe liczniki wraz z konsolą, wydech pozostał cygarem z dość znacząco przebudowanym wnętrzem.
Projekt przez lekko opóźnione rozpoczęcie sezonu zaliczył dwie imprezy motocyklowe ( w okół komina). Na koniec tegorocznego sezonu modyfikacja zrobiła bez awaryjnie ( nie licząc żarówki i małych modyfikacji elektryki) ok 1500km
Obecnie pracuje nad zmianą tylnego koła na takie z tarczą , dlatego opcja M17 została zawieszona.
Zrodziła się nowa WSK - WSK M06 B1, która niebawem otrzyma żółte tablice.

{nie wiem dlaczego nie mogę dodać zdjęcia - rozmiar i masa w dopuszczalnych granicach}

Obrazek
https://drive.google.com/file/d/1Bg-Q9J ... sp=sharing

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości