Ja i moja przygoda z WSKą
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
W moim przypadku tegoroczny sezon otwarty.
WSK otrzymała stopkę boczną wzorowaną na Dudkowskiej oraz tylne amortyzatory Suzuki GN125, Przednie koło w nowym zaplocie, felga po piaskowaniu i proszkowaniu. Z niewidocznych rzeczy poprawiłem instalację elektryczną. Iglic jeszcze nie testowałem.
Stella otrzymała nowy automat biegów, na razie czeka na naprawę błotników wykonanych z wafelków kakaowych ( ależ to kruche tworzywo) i będzie można w miasto ruszać
Poniżej poniedziałkowa wycieczka...
WSK otrzymała stopkę boczną wzorowaną na Dudkowskiej oraz tylne amortyzatory Suzuki GN125, Przednie koło w nowym zaplocie, felga po piaskowaniu i proszkowaniu. Z niewidocznych rzeczy poprawiłem instalację elektryczną. Iglic jeszcze nie testowałem.
Stella otrzymała nowy automat biegów, na razie czeka na naprawę błotników wykonanych z wafelków kakaowych ( ależ to kruche tworzywo) i będzie można w miasto ruszać
Poniżej poniedziałkowa wycieczka...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- peper50
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Fajnie wygląda. Konsola czeska?
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Polska z Perkoza.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Stara gumowa i nowa ameliniowa komora pływakowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jogurt
- Posty: 327
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Gdzie dorwałeś amelinową? Szlag mnie trafia z tym cieknącym plastikiem. Pozatym ładny Kosik.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Na all... cena ponad połowa nowego chinolka dellorto.
Ze znajomym się śmiałem że komora przeżyje kilka chińskich korpusów.
Jej głębokość wewnętrzna jest o jakieś 1 do 1,5 mm mniejsza przez co wymaga zastosowania grubszej uszczelki, ja spiłowałem o tą wartość dyszę główną i ssania.
Na tym patencie dziś WSK pokonała 100 km w drodze z Lubartowa do Lublina "Arena Lublin" (trasa w obie strony z małymi zakolami po okolicy).
Ze znajomym się śmiałem że komora przeżyje kilka chińskich korpusów.
Jej głębokość wewnętrzna jest o jakieś 1 do 1,5 mm mniejsza przez co wymaga zastosowania grubszej uszczelki, ja spiłowałem o tą wartość dyszę główną i ssania.
Na tym patencie dziś WSK pokonała 100 km w drodze z Lubartowa do Lublina "Arena Lublin" (trasa w obie strony z małymi zakolami po okolicy).
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
X Kapucyński Piknik Motocyklowy 2017 Lubartów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Drugi CDI w silniku kolegi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
mariusz30003 czy masz jeszcze tą Stellę?
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Mam, nie jest na sprzedaż.
Obecnie od kilku miesięcy robię jej remont silnika.
Z informacji zaległych...
W sierpniu zeszłego roku WSK ma pokonała około 1400 km w drodze na Hel i z powrotem oraz zaliczyła w dniu następnym po powrocie zlot w Świdniku.
Obecnie od kilku miesięcy robię jej remont silnika.
Z informacji zaległych...
W sierpniu zeszłego roku WSK ma pokonała około 1400 km w drodze na Hel i z powrotem oraz zaliczyła w dniu następnym po powrocie zlot w Świdniku.
- jjaworskyy
- Posty: 2046
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Czy to może Tobie podałem kontakt na człowieka w Gdańsku który miał wam pomóc?mariusz30003 pisze: ↑2019-02-15, 19:46Mam, nie jest na sprzedaż.
Obecnie od kilku miesięcy robię jej remont silnika.
Z informacji zaległych...
W sierpniu zeszłego roku WSK ma pokonała około 1400 km w drodze na Hel i z powrotem oraz zaliczyła w dniu następnym po powrocie zlot w Świdniku.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Możliwe, do Marka z Osowy.
- jjaworskyy
- Posty: 2046
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Dokładnie
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Nowy rok, nowe pomysły... to później.
Trochę historii
W drodze na zlot WSK Świdnik/Żółkiewka wsk ma zaliczyła przecier tłoka. Minuta postoju, odpaliła i tak dowiozła mnie na miejsce i do domu.
Nowe pomysły...
Jako, że mam KOSo-Kraskę wymyśliłem, że tylne koło zmienię na takie z hamulcem 150mm. Padło na SHL M17.
Przy dobrych wiatrach nieosiowość kół wyniesienie ok 10mm +/- 5mm ale raczej na plus.
Morał z przymiarki jest taki, że bęben M17 mimo hamulca 150 ma mniejszą średnicę od tego z Kosa. Co za tym idzie nie pasują szprychy. M17 wymaga takich o długości 160 mm.
Tyle na ten moment...
Trochę historii
W drodze na zlot WSK Świdnik/Żółkiewka wsk ma zaliczyła przecier tłoka. Minuta postoju, odpaliła i tak dowiozła mnie na miejsce i do domu.
Nowe pomysły...
Jako, że mam KOSo-Kraskę wymyśliłem, że tylne koło zmienię na takie z hamulcem 150mm. Padło na SHL M17.
Przy dobrych wiatrach nieosiowość kół wyniesienie ok 10mm +/- 5mm ale raczej na plus.
Morał z przymiarki jest taki, że bęben M17 mimo hamulca 150 ma mniejszą średnicę od tego z Kosa. Co za tym idzie nie pasują szprychy. M17 wymaga takich o długości 160 mm.
Tyle na ten moment...
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Ja i moja przygoda z WSKą
Dawno mnie nie było...
Opcja z kołem M17 została zawieszona. Przybyły kufry lekko wzorowane na tych prototypach do Perkoza.
W międzyczasie został poczyniony pewien projekt dodania dodatkowych dwóch taktów i kilku koni mocy.
Aby dopełnić całość, na przód wpadły lagi GN wraz z kołem i hamulcem, nowa oś kierownicy z łożyskami stożkowymi, nowe liczniki wraz z konsolą, wydech pozostał cygarem z dość znacząco przebudowanym wnętrzem.
Projekt przez lekko opóźnione rozpoczęcie sezonu zaliczył dwie imprezy motocyklowe ( w okół komina). Na koniec tegorocznego sezonu modyfikacja zrobiła bez awaryjnie ( nie licząc żarówki i małych modyfikacji elektryki) ok 1500km
Obecnie pracuje nad zmianą tylnego koła na takie z tarczą , dlatego opcja M17 została zawieszona.
Zrodziła się nowa WSK - WSK M06 B1, która niebawem otrzyma żółte tablice.
{nie wiem dlaczego nie mogę dodać zdjęcia - rozmiar i masa w dopuszczalnych granicach}
https://drive.google.com/file/d/1Bg-Q9J ... sp=sharing
Opcja z kołem M17 została zawieszona. Przybyły kufry lekko wzorowane na tych prototypach do Perkoza.
W międzyczasie został poczyniony pewien projekt dodania dodatkowych dwóch taktów i kilku koni mocy.
Aby dopełnić całość, na przód wpadły lagi GN wraz z kołem i hamulcem, nowa oś kierownicy z łożyskami stożkowymi, nowe liczniki wraz z konsolą, wydech pozostał cygarem z dość znacząco przebudowanym wnętrzem.
Projekt przez lekko opóźnione rozpoczęcie sezonu zaliczył dwie imprezy motocyklowe ( w okół komina). Na koniec tegorocznego sezonu modyfikacja zrobiła bez awaryjnie ( nie licząc żarówki i małych modyfikacji elektryki) ok 1500km
Obecnie pracuje nad zmianą tylnego koła na takie z tarczą , dlatego opcja M17 została zawieszona.
Zrodziła się nowa WSK - WSK M06 B1, która niebawem otrzyma żółte tablice.
{nie wiem dlaczego nie mogę dodać zdjęcia - rozmiar i masa w dopuszczalnych granicach}
https://drive.google.com/file/d/1Bg-Q9J ... sp=sharing
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości