Moja WSK M06B3 Gil

Kermit

Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-01, 22:47

A oto moja Wieśka z 78r. Kupiłem ją od pana ok. 50 lat za 150 zł z papierami zarejestrowana opłacona i w dobrym stanie teraz wygląda gorzej niż wcześniej ale pe prostu było okropnie zimno jak robiłem fotki i jej nie umylem a poza tym odkręcona jest osłona łańcucha. Założyłem też kierunkowskazy ale z nich zrezygnowałem. Aktualnie remontuje silnik a po silniku biorę się za ramę więc w wakacje powinienem ją dokończyc :-)

A tu dodaje fotki :-)
dscn0257tc6.jpg
dscn0258bq2.jpg
dscn0261nq7.jpg
Jak ją kupiłem miała podarte siedzenie, podnórzkę centralną którą odkręciłem bo mi przeszkadzała i nie miała lusterek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-03-14, 21:44 przez Kermit, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: 1angel » 2008-03-01, 22:53

No stan raczej nie jest zadowalający ale trochę pracy i będzie się błyszczeć :)
Na pierwszy rzut oka denerwuje parę szczegółów krzywy emblemat syf i amorki ;)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-01, 22:58

Zobacz ostatnią fotkę tak wyglądała w lato a teraz jest zimno i wygląda gorzej ale jest w dobrym stanie ;) A co ci sie nie podoba w amorkach??

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: 1angel » 2008-03-01, 23:25

nie ten model :)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-02, 01:06

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: pawel15 » 2008-03-02, 12:53

Ja za Gila z papierem w stanie nie najgorszym to wcale nie drogo. Dobry zakup- opłacało sie :). Kosmetykę zrobić i będzie cacy :D.

loony

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: loony » 2008-03-02, 15:20

Przynajmniej dobrze, że jest oryginalna cała, będzie latwiej wrócić do oryginału :)

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-02, 15:42

Wueska jest oryginalna tylko tyle że ma kierunkowskazy z których i tak zrezygnowałem i boczek od Bąka i wydaje mi sie że amorki są oryginalne bo w pierwszych latach produkcji zakładali jeszcze te starsze ale w 78 już te nowsze ;)

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: 1angel » 2008-03-02, 15:45

tak ale zakładali albo całkowicie zakryte szklankami albo całkowicie odkryte , a ty masz od jeszcze innego modelu
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-02, 15:48

Jak mam osłonę od Bąka to może i amorki bo takie amorki zakładali do bąka.

Musze się przejechac do faceta i spytac go o te amorki i osłonę bo możliwe że gdzieś w pobliżu jest jakiś Bąk :D

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-02, 23:06

Jak osłona może ci wyglądac na zwykłą od B3 jak jest metalowa i jest napis Bąk.

A i mam jeszcze takie pytanko czy w Gilach z 78r były gumy na baku??

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: 1angel » 2008-03-02, 23:17

były ale nie jestem do końca pewien jakie , na 100% nie były już te wąsem , z tego co wiem były podobne do tych w Kosie jednak miały bardziej ścięty dół oraz nie miały takich charakterystycznych nacięć
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Fenix » 2008-03-03, 14:34

Jak dla mnie to ta osłona jest normalna b3
No to opisz może jeszcze, czym różni się boczna osłona modelu B3 od bocznej osłony modelu B3"ptaki" (np. B3 Gil) :-/
No i sprawa tylnych amorów: nie pamiętam dokładnie (muszę sprawdzić w książce Zielińskiego), ale w pierwszym okresie produkcji "ptaków" wszystkie one miały amory bez dolnej osłony. Dopiero potem - zgodnie z uwagami klientów - zaczęto ponownie stosować osłony sprężyn.
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-11, 22:55

Tak wygląda u mnie wał
wakv2.jpg
Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da :/

Tak wygląda tłok

http://img519.imageshack.us/my.php?image=tokly1.jpg

Zabezpieczenia sworznia mógł bym sobie wyjąc palcem :/

Tak wygląda sworzeń

http://img142.imageshack.us/my.php?image=sforzensg9.jpg

Też mogłem go wyjąc palcem :/

Skrzynia biegów w dobrym stanie chociaż ogólnie silnik jest zjechany no ale w końcu te 22tyś przebiegu :/

Boje się tych nowych wałów współczesnej produkcji :/ wolał bym kupic jakiś z epoki ale gdzie ja teraz taki kupie :/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: pawel15 » 2008-03-12, 09:46

Kermit pisze:Czy to że nie ma blach wpływa jakoś na funkcjonowanie wału?? Pytam z ciekawości bo wał raczej leci do wymiany ponieważ luzy są na wszystkim czym sie da :/
Był taki temat na forum- ale nie wiem gdzie jest link.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: 125 arek » 2008-03-12, 16:18

wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
Ekipa Południe®

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-12, 20:21

O 50% 8/ nie wiem jakim cudem ale bez kitu Wueska leciała mi jeszcze 80 km/h :evil: to ja sie teraz zastanawiam ile ona poleci po remoncie :P

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: 1angel » 2008-03-13, 00:32

125 arek pisze:wpływa spadnie moc o 50% nawet go nie zakładaj (wał)
hah tak pewnie , po porównaniu WSK po remoncie z wałem z blachami i bez blach różnica w trakcie jazdy to przyśpieszenie i minimalnie V-max i jeśli ktoś napisałby 10% to bym się kłócił a tu 50% :/
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Kermit

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: Kermit » 2008-03-23, 12:52

Chciałem zrobic taki cylinder

http://wsk-fenix.republika.pl/bubu_cylinder.html

Ale jak ja sobie pomyślałem że będę skrobał żeliwo papierem ściernym to sie załamałem więc potraktowałem go szlifierką i wyszło mi takie coś
cylinderqf0.jpg
cylinder2ae5.jpg
Teraz jeszcze tylko wyczyścic pomalowac i będzie gites elegantes

A tak wygląda okno wydechu
wydechuh8.jpg
Do tej czerwonej kreski było zapchane nagarem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
konan
Posty: 260
Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Moja WSK M06B3 Gil

Post autor: konan » 2008-03-25, 15:22

No nieźle nawet wyszło niema jak to szlifierka ;-) wystarczy teraz wyczyścić resztę pomalować i będzie cacuś. A co tego kanału to jeszcze trochę czyszczenia zostało ;-)
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości