Strona 5 z 18

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-01-13, 20:17
autor: marek-robert
Dziękuję bardzo, tak przypuszczałem. Można traktować jako wymienione :mrgreen:

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-01-14, 08:43
autor: halcik
Jeśli ich nie ma, to przecież już nie dokupi

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-01-15, 18:08
autor: maniek_wroc
Marek - dobrze że jeszcze nie wkleiłem tego łożyska w zabierak bo miałbym teraz problem :) bo źle go złożyłem .... ale poczekam jeszcze ze składaniem swojego jak będziesz skręcał całość w ramę i wszystko będzie pasowało ..... i tak muszę czekać za chromami do połowy lutego ... jak wszystko będzie pasowało to zaktualizuje swoją fotorelację aby nie wprowadzać nikogo w błąd ...

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-01-16, 18:38
autor: marek-robert
Ja robiem zdjęcia przed rozłożeniem a poza tym zakupiłem książkę :cool:
Do złożenia założenia kół w sumie jestem gotowy ale na chromy czekam już.... :shock:

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-01-16, 21:58
autor: maniek_wroc
Jaką książkę? mówisz o katalogu części ze skutera D czy masz jakąś fachową literaturę o WSK ?

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-01-18, 22:01
autor: marek-robert
Katalog ze skutera plus Załęski i logiczne myślenie.
Dla celów filmowych zakupiłem piastę i bęben (przód) wkrótce pojawi się film z doprowadzania ich do stanu używalności. Będą szkiełkowane, założone nowe łożyska, osłony filcowe itd. Komplet będzie do sprzedania, cena z jaką należy się liczyć na pewno będzie oscylowała w granicy 150zł za piastę plus bęben (aluminium szkiełkowane ale bez polerki, elementy nie aluminiowe piaskowane i ocynkowane) bez szczęk hamulcowych. Zaletą będzie to, że można będzie zobaczyć co i jak było robione.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-03, 14:29
autor: marek-robert
Spełniając prośbę zamieszczam kolejny film:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=es0CCkUf894[/youtube]

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-04, 23:06
autor: radar
Tak sobie śledzę Twój remont i całkiem miło się czyta i ogląda. Jakoś chyba przeoczyłem, ale nie napisałeś gdzie cynkujesz i malujesz proszkowo. Będę zaczynał remont i dobrze wiedzieć gdzie warto.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-05, 09:08
autor: marek-robert
Już podpowiadam.
Piaskowanie i szkiełkowanie (ew. drobne naprawy blacharskie przy okazji) http://www.piaskowanie.lublin.pl
Galwanizacja Adres: Gospodarcza 34, 20-211 Lublin lub GALWANEX http://www.galwanex.eu/ (zakład w Jakubowicach Konińskich)
Malowanie proszkowe DILMAL adres: Aleja Lotników Polskich 213A, Świdnik lub METKOLOR http://www.metkolor.pl/
Szparunki KickStarter dane i film z jego pracami znajdziesz min. na moim kanale. kickstarter.motocykle@gmail.com

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-05, 14:11
autor: radar
Dzięki za info. Myślałem, że zakład w Jakubowicach nie istnieje (blisko tam do domków). Idąc za ciosem - gdzie kupujesz oryginalne części? Chodzi mi o nadwozie (błotniki, boczki, osłony teleskopów przód itp).

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-05, 19:18
autor: marek-robert
To wszystko miałem, jeśli kupuję części oryginalne to na OLX http://olx.pl/oferta/czesci-wsk-125-wfm ... 4;promoted, gość jest też na forum: Krzysiek1989, opinie o nim są różne, jednak ja nigdy nie miałem problemów. Natomiast nieoryginalne standardowo Skutery Dębica.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-05, 22:16
autor: radar
Opinie zawsze są różne, ale w końcu to części używane - spróbuję. Myślałem, że może gdzieś bliżej - można wziąć do łapy i sprawdzić. Gdybym nie pochlastał błotników ze 12 lat temu i nie zagubił gdzieś boczków i paru drobiazgów.......

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-07, 19:32
autor: marek-robert
Ja mam przedni wypiaskowany ale ma jakieś 5-6 dziurek pod migomat czy coś innego. Boczki jak masz metalowe takie jak ja (a pewnie tak) to szykuj worek pieniędzy jeśli w ogóle znajdziesz bez uciętego końca w miejscu kranika.
Wkrótce filmy z siedzeniem, amortyzatorami tylnymi i jako bonus szczęki hamulcowe (niby nic wielkiego ale jak wszystko to wszystko)

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-08, 20:35
autor: radar
Jestem wdzięczny za ofertę, ale umówiłem się już z gołębiem83 i zobaczę co ma. W razie czego dam znać. Z boczkami masz rację - prawy dostępny, lewy sporadycznie. Zastępczo mam boczki od kosa, ale będę dążył do oryginału, bo warto. Jeśli chcesz, wyśle fote sprzęta na e-maila (zastanawiam się nad własnym wątkiem - może już wkrótce).

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-09, 09:09
autor: marek-robert
To podeślij na maila

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-12, 14:34
autor: marek-robert
Na weekend coś łatwego, a w przyszłym tygodniu siedzenie od A do Z bo właśnie skończyłem 8-) a następnie regeneracja lag nieruchomych oraz amortyzatorów. Co, gdzie, kiedy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y4g4JF1g8Tc[/youtube]

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-13, 11:06
autor: waldek19
Soory,że wracam do tematu amorów tylnych. Mam pytanie ile wlałeś oleju do każdego z nich i czy olej ten nie będzie za rzadki w tej konstrukcji z PRL.

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-13, 18:35
autor: marek-robert
Tak na prawdę temat tylnych amorów nigdy się na dobre nie zaczął bo film czeka na ukończenie kiedy dostanę w końcu szklanki.
Co do gęstości to tu masz też do wyboru 5w 30, 10w 30,15w 30. Mam nadzieję że 10w 30 będzie w sam raz,to zdaje się ta sama klasa lepkości, z tego co czytałem 15-tka jest już na prawdę gęsta i jeśli wybiera się ktoś do Maroka będzie w sam raz ;-) Co to ilości to wlałem po 90 ml taką wartość znalazłem w książce (screen internetowy).

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-14, 23:25
autor: waldek19
Wspomniałeś jeszcze o trudnościach przy skręcaniu amortyzatorów.Czy mógłbyś jeszcze przybliżyć w jakim położeniu po zalaniu oleju powinien znajdować się tłok .

Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania

: 2016-02-15, 00:25
autor: marek-robert
Olej powinien być pod tłoczyskiem. Powinieneś zorganizować sobie klucz z bolcami do zakręcania bo nie dasz rady inaczej, nawet tym od szlifierki. Jak ci się nie spieszy to może uda mi się w tym tygodniu przesłać ci link do filmu. No i polecam FB bo tam filmy będą z wyprzedzeniem kilkudniowym w stosunku do YT.
Udało mi się odnowić siedzenie, zdjęcie robione na szybko na nierównej szmacie więc drugi nit od prawej wydaje się krzywy ale to złudzenie