WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Awatar użytkownika
didek01
Posty: 9
Rejestracja: 2015-07-08, 15:35
GG: 0
Moje maszyny: -Wsk M06 B3 1982 r
-Romet Ogar 200 1986 r
Lokalizacja: Kluczbork
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: didek01 » 2015-11-17, 19:48

Tak dokładnie :-) , w najgorszym wypadku bedzie potrzebna prasa hydrauliczna :-/

Awatar użytkownika
maniek_wroc
Posty: 93
Rejestracja: 2013-07-17, 20:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: maniek_wroc » 2015-11-17, 20:04

Jak masz dostęp do prasy ...to nawet się nie zastanawiaj ....zajmie to 10min i nie trzeba będzie palnika ani młotka i nic nie uszkodzisz ....a jak masz zapieczoną ośkę to gumowym młotkiem można sobie popukać :lol:

rolecki
Posty: 223
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: rolecki » 2015-11-17, 21:00

Tak odkręcić te nakrętki i uderzać przez drewno żeby gwintu nie zaklepać .

dontcry94
Posty: 46
Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1979
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: dontcry94 » 2015-11-17, 22:14

dzięki za pomoc, jutro coś zadziałam i dam wam sprawozdanie, a o prase musze sie dalszego sąsiada zapytać bo tokarke ma to moze i prase;)

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: Texas Ranger » 2015-11-17, 22:48

Zależy jak ta oś jest zapieczona, ale gumiak i drewno raczej nie, bo będą amortyzowac, a tutaj potrzebne jest konkretne uderzenie. Sprubuj raczej walnąć przez inny metal.

dontcry94
Posty: 46
Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1979
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: dontcry94 » 2016-01-15, 18:00

cześć, chciałbym sie dowiedzieć jakich sprzedawców polecacie na allegro którzy sprzedają częsci do wsk;)

Awatar użytkownika
mirek2
Posty: 167
Rejestracja: 2008-05-18, 16:00
GG: 4444281
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Kliczków
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: mirek2 » 2016-01-16, 13:20

zdjąłeś wahacz? ;-) a ze sprzedawców może nie z allegro ale wbij sobie w wujka google ,skuter dębica' jest duży wybór, mają dużo pierdółek .Sklep sprawdzony

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 561
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: yazimoo » 2016-01-16, 17:06

Dokładnie jak kolega wyżej, również zamawiałem ostatnio dużo części na skuterdebica i jestem zadowolony, mają dużo części ;-)

dontcry94
Posty: 46
Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1979
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: dontcry94 » 2016-01-16, 20:54

jeśli chodzi o wahacz, to byl problem ale dałem rade, zastanowie sie własnie nad tym skuterdębica.

dontcry94
Posty: 46
Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1979
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: dontcry94 » 2016-01-21, 16:21

witam, chce sie dowiedzieć jak zrobiony jest uchwyt na bak paliwa, wcześniej wysłałem zdjęcie jak to u mnie wygląda i nie wiem jak to powinno byc dokladnie, mile widziana jakaś fotka. A i najważniejsze na jakiej zasadzie to działa.

sobkowiak5
Posty: 10
Rejestracja: 2016-01-08, 21:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
Romet 205
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: sobkowiak5 » 2016-01-24, 21:49

U mnie uchwyt na zbiornik wygląda jak na zdjęciach, mocowanie na zasadzie wsunięcia śruby odpowiedniej długości w tą przyspawaną blaszkę, gwintem do góry. U Ciebie prawdopodobnie śruba została wyrwana w górę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

dontcry94
Posty: 46
Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1979
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: dontcry94 » 2016-01-25, 22:44

sobkowiak5 dzięki za odpowiedź i fotke;)

dontcry94
Posty: 46
Rejestracja: 2015-07-16, 19:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1979
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: dontcry94 » 2016-02-28, 20:37

jestem na etapie rozbiórki przedniego zawieszenia i nie wiem jak sciagnąć je z dolnej półki, zdjecia poniżej.
20160228_181107.jpg
i jeszcze jedno pytanie jak rozebrać tylne amory na sprężynach?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 561
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1979, planowany powrót na polskie szosy.

Post autor: yazimoo » 2016-02-29, 09:47

Odkręcasz śruby z dolnej pułki ( jedna na stronę ) i wyciągasz śruby. Potem wbij w nacięcie w półce gruby śrubokręt tak aby rozgiąć półkę po prostu. Jak się rozegnie to normalnie powinieneś wyciągnąć lage

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości