WSK M06B3 Kos

Odpowiedz
halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: halcik » 2018-04-10, 21:13

Zakręć kołem na postoju i przyłóż no jakiś patyk. Moje niby po centrowanie a mają bicie, a przecież wykonawcą ten sam
Ostatnio zmieniony 2018-04-10, 21:42 przez halcik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: jjaworskyy » 2018-04-10, 21:15

Świeca Ci wiele powie co do wkręcenia lub wykręcenia poziomej śrubki, świeca czarna- obkopcona trzeba wykręcić- zasadę zapewne znasz :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-04-10, 21:45

Ano trafiłeś w dychę jjaworsky - świecę sprawdzałem i była sucha ale czarna:)
Halcik - koła od ireny biją? Cholera - szczerz mówiąc nawet nie sprawdziłem przed montażem...

halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: halcik » 2018-04-10, 22:01

Zgadza się :)
Odnośnie świecy będzie czarna do puki nie rozgrzejesz maszyny większym dystansem m, choć wspomniane 20km powinno ją ładnie wyczyścić

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: jjaworskyy » 2018-04-10, 22:16

Sam jestem na etapie regulacji gaźnika ;)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-04-11, 07:31

Tak jak pisałem mam wpakowany zamiennik, dysza przedostatnia z zestawu, iglica max. opuszczona. Wykręcę mieszankę ze dwa pełne obroty i jeżeli pogoda pozwoli to zrobię trochę km...

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-04-14, 18:40

Dzisiaj wpadło 40 km wkoło komina - pomimo regulacji gaźnik zachowuje się cały czas tak samo - początkowe "buczenie" po dodaniu gazu a potem nawet żwawo się rozpędza. Tak z ciekawości: co spowoduje zmiana dyszy na mniejszą?
Po wykręceniu świecy - kawa z mlekiem, suchutka i ładnie wygrzana.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-08-19, 10:11

Pojawił się problem z elektryka: zginął klakson i stop-aku wyjałem, naladowalem na full i problem mie zniknął... prosyownik pokazuje full a miernika nie mam przy sobie - czy aku się skonczył? Jak podlacze prostownik pod aku wpiety w instalacje to wszystko działa czyli instalacja ok...

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: jjaworskyy » 2018-08-19, 10:24

Kosa pisze:
2018-08-19, 10:11
Pojawił się problem z elektryka: zginął klakson i stop-aku wyjałem, naladowalem na full i problem mie zniknął... prosyownik pokazuje full a miernika nie mam przy sobie - czy aku się skonczył? Jak podlacze prostownik pod aku wpiety w instalacje to wszystko działa czyli instalacja ok...
Aku śmietnik, kup sobie najzwyklejszy miernik, przyda sie na przyszłość a drogie nie są.
Chyba, że aku puste, raz mi się tak zdarzyło.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-08-19, 11:52

Miernik mam tylko że został w warsztacie 🙁...aku na full, zatrabi dwa razy i po zawodach...

halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: halcik » 2018-08-19, 12:05

Albo styki zaśniedziały

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-08-19, 12:13

Masę wsadziłem nową bo nie byłem pewien końcówek, w stacyjce wszystko ładnie i czysto, klemy na aku jak nowe. Tak jak pisałem - po podłaczeniu prostownika pod akumulator wpięty normalnie w instalację wszystko ładnie działa. Po kilku godzinach ładowania aku starczy na dwa trąbnięcia, przy włączeniu migaczy słyszę przerywacz kilka razy ale nawet żarówki nie mrugną... Dziwne, że tak nagle akumulator się skończył...

halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: halcik » 2018-08-19, 13:16

Zerwana cela?

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-08-20, 07:14

Tak czy tak aku złom:(
Wiem, że postów nt poprawy ładowania było sporo ale podczas przekopywania sieci znalazłem następującą propozycję:
"w cewce ładowania odczepić przewód od rdzenia cewki i dodatkowym przewodem połączyć go z wyjściem cewek świetlnych w karterze".
Ktoś może wytłumaczyć po chłopsku co to zmieni? Na elektryce się nie znam ale może po prostu wywalić cewkę ładowania a przewód, który idzie od niej podłączyć pod cewki świetlne? Jaką rolę w cytowanym rozwiązaniu spełnia cewka ładowania?

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2018-12-01, 10:41

Gdzieś był temat odnośnie naprawy linek ale nie mogę go znaleźć - po zamontowaniu współczesnego gaźnika PHBG21mm musiałem skrócić linkę gazu i pancerz - niestety zauważyłem, że pancerz po jakimś czasie zaczyna się strzępić, włazi w opór linki montowany w rolgazie i zacina się. Macie sposób na chałupnicze zabezpieczenie pancerza? Końcówki pancerzy z alledrogo dają radę?

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2019-07-23, 08:16

Nieplanowany urlop i jakoś prawie 200km wleciało - Brzeg Dolny, Żmigród, zalew Sowy i Sułów - polecam bo widoki super...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości