WSK M06B3 Kos

Odpowiedz
lykus
Posty: 23
Rejestracja: 2016-06-22, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Ogar 202
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: lykus » 2017-03-27, 17:51

Dobrze wymieszałeś mieszankę ?. Inaczej może ci spłynąć olej do gaźnika,miałem to kiedyś

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-27, 18:39

W piątek pozwoliłem mu wydoić paliwo do końca, w sobotę zakładałem dekiel sprzęgła i wcale go nie odpalałem. Dzisiaj pojawiły się dziwne objawy - odpalił po sto dwudziestym siódmym kopnięciu ale zaczął strzelać i "syczeć" z wydechu, do tego na świecy pojawił się olej a kilka razy tak mi oddał kopką że cała stopa mnie boli :o Mieszanka dobrze wybełtana 1:30 z Orlenem - jutro biorę do roboty napalm i po sprawie :evil:

stachu624
Posty: 112
Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
GG: 0
Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960
Lokalizacja: Skoczów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: stachu624 » 2017-03-27, 18:44

Prawdopodobnie simering szczelil

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-27, 18:58

Na wszelki wypadek zapytam: kto z Forum robi remonty silników?

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: jjaworskyy » 2017-03-27, 19:09

Do Mućka napisz

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: daroohd » 2017-03-27, 19:11

Kolego jeśli oddaje ci kopką to jest oznaka ze zapłon jest źle ustawiony. Po drugie daj inna świecę i zobacz efekty.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-27, 19:17

Zapłonu nie ruszałem - ustawiałem przerwę jakiś tydzień temu, iskra solidna, podstawa porządnie dokręcona - do piątku wszystko było OK...

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: halcik » 2017-03-27, 22:09

Może klin strzelił, czop się obrócił lub kondensator już się pożegnał. Jak odbija to zapłon do przejrzenia

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-28, 09:57

Świeca do wyrzucenia, zapłon przestawiony - przestał prychać i pali na widok stopy:) Za to umarł klakson i stop - znaczy się ładowanie diabli wzięli? :mur:

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: jjaworskyy » 2017-03-28, 11:27

Miernik w rękę i spr :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-28, 11:33

Miernik mi umarł :rozpacz: Jakieś fatum czy co? kur** czerwoną kokardkę na lusterku powieszę!

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: jjaworskyy » 2017-03-28, 12:20

Ostatnio też chciałem utopić w kanale WSK-ę :D Najlepiej odstawić ją na parę dni i później brać się za robotę :D

Awatar użytkownika
kwadrat49
Posty: 369
Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: kwadrat49 » 2017-03-28, 13:57

Mr KJ pisze:
Kosa pisze:Znowu zonk - Kosik stał nieruszany przez trzy tygodnie z braku czasu - dzisiaj za diabła nie chciał odpalić :evil: Iskra taka, że konia by zabiła, gaźnika nie ruszałem bo wszystko było OK i palił od pierwszego - a dzisiaj dupa. Nawet na pych nie poszedł...
Wyciągnij gaźnik, przepłucz ekstrakcyjną, odkręć dolną śrubę i przedmuchaj. Współczesne mieszanki 2T mają w sobie taką magiczną moc że jak odstoją 2 tygodnie w gaźniku to nie chcą odpalać. Nie wiem na czym polega zjawisko czy to rozwarstwienie czy lepkość rośnie czy lotniejsze frakcje benzyny odparowują i zostaje za gęste czy pleśń się zalęga :-)
Tak po prostu jest.

Warto przed dłuższym postojem dopalić to co w gaźniku do samego końca.

W moim bez porównania nowocześniejszym ale gaźnikowym KTM dzieje się to samo.
Też to zauważyłem ,że jak zostawię paliwo w gazniku na kilka dni to ciężko odpala ,a jak wypali wszystko to po przelaniu gaznika odpala bez kłopotu nawet po dłuższym postoju . Też się zastanawiałem dlaczego tak jest , więc chyba mamy odpowiedź .

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: daroohd » 2017-03-28, 14:20

mam na sprzedaż cały zapłon do 125 sprawny z tego kosa bo będę zakładał CDI od Audio.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-28, 15:29

Jak to jest z przesyłkami od Audio - co prawda kupiłem na przyszłość do swojego Kosa i nie mam ciśnienia ale ponad tydzień już czekam...

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: daroohd » 2017-03-28, 21:28

Zadzwoń do niego to się dowiesz jak sprawa z wysyłką. Można na niego liczyć..

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-29, 07:49

Podłączyłem miernik - na aku mam niecałe 4V - niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie - stop ledwo się żarzy a klakson wydaje tylko ciche pyknięcie.
Między stacyjką a cewką ładowania mam założoną diodę. Cewka ładowania jest nowa.
Jakieś pomysły? Pozostałe światła i gaszenie ok.
Na postojach w momencie duszenia na klakson żarówki przygasają ale to chyba normalne przy kiepskim aku...

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-29, 08:48

Znalazłem przyczynę: podłączone mam w kolejności:
cewka ładowania - bezpiecznik 10A - dioda - stacyjka.
Bezpiecznik jest przepalony. Co jest grane?
Na wszelki wypadek wpakowałem mocniejszy bezpiecznik - ładowanie na poziomie 6,8, klakson i stop jest. Jak może być przyczyna przepalenia bezpiecznika?

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: sbanys » 2017-03-29, 09:09

Zwarcie w instalacji.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Kos

Post autor: Kosa » 2017-03-29, 09:23

Instalacja nowa - nic nie cięte oprócz przerabianych końcówek. Sposób podłączenia który opisałem mam właściwy?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości