Strona 2 z 15

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-21, 21:35
autor: halcik
Nie prawda podłączyć musisz przewód paliwowy np ze zbiornika :) A co zrobić żeby odpalić? Poza regulacją zapłonu i wstępną regulacją gaźnika wystarczy kopnąć :) Powodzenia

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-21, 22:00
autor: Kosa
Ano właśnie: gaźnik... chyba gwint jest trafiony bo kojarzę, że jest nawinięty kawałek szmatki żeby się wszystko kupy trzymało:) Spróbuję tymczasowo okleić taśmą teflonową i może wytrzyma:) Przy okazji: jeżeli będę zmuszony kupić gaźnik to szukać używki czy brać nowy z alledrogo? Jak z trwałością tych nowych - przypuszczam, że przypłynęły kontenerem z Chin...? A może wpakować AM6 Minarelli - ktoś na forum o nim pisał i chwalił...

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-21, 22:36
autor: halcik
Ja popełniłem ten błąd i kupiłem współczesnego G20, podobno niektórzy trafiają na dobre egzemplarze. Teraz kupowałbym AM6. Oryginalne to również loteria, bo jak przez telefon sprawdzić jego działanie? A zapewnieniom sprzedającego może nie być końca

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-22, 15:02
autor: Kosa
Sytuacja powoli mnie przerasta :-/ :
1. Z odpalenia nici - brak iskry,
2. Po zdjęciu dekla - czarna magia - nie mam pojęcia co się tam dzieje:) - chyba będę szukał pomocy w Poznaniu albo okolicach - może macie kogoś sprawdzonego i hmm... niedrogiego
3. Wydaje mi się, że brakuje sprężyny przy końcówce linki sprzęgła pod deklem - coś jest ostro namieszane...
4. Jutro wezmę aparat i spróbuję wrzucić fotki
5. Z dobrych rzeczy - klamoty wróciły od lakiernika - piękny czarny metalik :cool: i poskładałem gaźnik,
6. Po południu lecę do gumiarzy poskładać tylne koło
7. Szszsz mnie qjwa podkusiło z tą WSKą - było pić piwo i grać na gitarze.

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-22, 16:59
autor: Skinder
Toć spakojna, jak nie ma iskry to sprawdź przerywacz. Wyczyść styki, ustaw przerwę i zobacz zgryz. Ewentualnie cewka / kondensator. Przewód wn i fajka. Nic więcej tam nie ma, to tylko rower, jak jest iskra to musi odpalić. Bez sprężyny przy ślimaku da się żyć.

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-22, 19:14
autor: Kosa
Jutro chyb zgłębię wiedzę tajemną z zakresu cewek, kondensatorów i przerywaczy - mam nadzieję, że znajdę jakieś poradniki w sieci...
Rozumiem, że mam zacząć od ściągnięcia magneta?

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-22, 21:38
autor: halcik
Nie, zacznij od przeczytania jakieś instrukcji lub poszukaj jakiegoś filmiku o ustawieniu zapłonu w wuesce. Magneto się ściąga w celu wymiany elementów, a nie do regulacji

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-23, 13:09
autor: Kosa
W związku z natłokiem roboty stwierdziłem, że odpalenie zostawię na później a najpierw Kosa poskładam - o 11.00 stanął na kołach a o 11.15 pod lewym amorem z przodu pojawiła się piękna kałuża oleju - jak zacznę kląć to dostanę jakiegoś bana czy warna od moderatora...
Kolejny problem - zawsze wydawało mi się, że po postawieniu na stopce przednie koło powinno by w powietrzu - a u mnie stoi równo na glebie - wygląda to co najmniej ciekawie:)

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-23, 13:12
autor: Texas Ranger
Co prawda w regulaminie jest napisane, że nie można przeklinać, ale widzę że ostatnio każdy ma doopie ten punkt, także sam zacząłem. Więc śmiało, klnij i ulżyj sobie, przy starych motorach to normalne.

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-23, 13:15
autor: halcik
Postaw motor na drodze i dopiero sprawdzaj, sprawdź też jak wygląda stopka centralna. Ja osobiście silnik bym jednak opalił aby wyeliminować przedmuchy na simmeringach i zasysanie oleju lub powietrza. Wrzuć jakieś zdjęcie, zawsze się miło ogląda składany motocykl

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-23, 13:19
autor: Skinder
Sprawdź miernikiem przejscie na przerywaczu na początek. Magneto możesz zrzucić, może odpadł przewód od cewki, trudno powiedzieć. To prostej jak ... Nie musisz ruszać podstawy na początek, żeby nic nie przestawić.

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-23, 15:15
autor: daroohd
Do ściągania magneta załatw sobie dobry ściągacz nie rób nic na silę nie wkręć za bardzo śrubek w magneto bo jak ci sie przekręci to uszkodzisz w podstawie ten mosiężny cylek pod przerywacz, sprawdź czy jakaś cewka nie trze o koło magneta bo wtedy tez iskry nie będzie.

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-23, 15:29
autor: Kosa
Golas:)

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-24, 14:33
autor: Kosa
Poniżej kolejne fotki a na pierwszym zdjęciu kolejny problem :)

Pytanie może dziwne ale jak mam zamontować przelotki na licznik i hamulec w przednim błotniku? Mam po jednym otworze tak w połowie między lagą a mocowaniem błotnika, kupiłem na alledrogo przelotki i kombinuję. Na zdjęciach w sieci nie widać sposobu mocowania - mam je przykręcić, czy jakoś przepleść? Kupiłem takie:
http://allegro.pl/wsk-przelotka-linki-h ... 67689.html

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-24, 21:56
autor: Szczepan
Kosa, u Ciebie jest to wina wahacza. Ma przespawane mocowania amorów i cały tył stoi wyżej, a co za tym idzie wahacz jest w niższym położeniu i koliduje z wydechem :P

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-24, 22:15
autor: Kosa
Ale te mocowania nie są spawane - są przykręcone do wahacza...chyba, że myślimy o czymś innym?

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-24, 22:52
autor: Skinder
Amortyzator powinien być przykręcony bezpośrednio do wahacza, bez tego cyngielka co przesuwa go w przód.

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-25, 06:33
autor: Kosa
Szczepan jak żeś to dojrzał na tych fotkach?:) Faktycznie - do "pierwotnych" mocowań przykręcone są płaskowniki, które podnoszą tył i lekko przesuwają amory do przodu - wygląda fajnie tylko jak to się sprawuje w praktyce...polatam i zobaczę. Co do tłumika: zasugerowano mi, że oryginalnie blaszka mocująca tłumik (półksiężyc) była lekko wygięta, a ja ze swojej strony zauważyłem że mniej więcej w połowie długości lekko wygięta (czy raczej wyprostowana) jest laga do której mocuje się stopkę i tłumik (ta przykręcana do wahacza) - nie chcę jej wyginać bo boję się, że pogorszę sprawę - myślę, że wpakuję jakiś gumowy dystans pomiędzy lagę a wahacz i będzie dobrze...

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-25, 08:44
autor: Szczepan
Wywal to coś z wahacza i nie będzie kolidować ;)

Re: WSK M06B3 Kos 125

: 2016-08-25, 09:24
autor: halcik
Przecież wywalenie tego nic nie zmieni. Dalej tłumik będzie na linii wahacza i przy jeździe będzie szansa na obijanie. Ja bym odgiął lekko ramie lub zastosował jakieś podkładki