Strona 13 z 15

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-08-13, 19:22
autor: jjaworskyy
Na moje to przepustnica, w momencie stukania obroty spadaja

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 17:25
autor: Kosa
W związku z tym, że inne przepustnice które miałem nie nadawały się do użytku zamówiłem nowy gaźnik. Pomijam fakt, że przyszedł uszkodzony, reklamacja, wyjazd nad morze itd. - w końcu w czwartek założyłem nowy gaźnik i się zaczęło... Za diabła nie mogę go wyregulować - jak już ładnie pracuje na wolnych to po dodaniu gazu momentalnie gaśnie. Jeżeli uda mi się wyregulować tak, żeby nie zgasł to przy dodaniu gazu buuuuczy i nie włazi na obroty - tak jakby miał za dużo powietrza. O jeździe mogę zapomnieć a do tego po dodaniu gazu Kosik konkretnie zaznaczył teren - już kompletnie nie mam pojęcia co jest grane!? Gaźnik rozebrałem i przeczyściłem 10 razy, wymieniłem uszczelki, sprawdziłem kranik, iglica na środku, odpala bez problemu... Nie chce mi się wierzyć, żeby simmering strzelił po 300 kilometrach od remontu... Qrwa jaśnista czy to się kiedyś uspokoi?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 18:23
autor: jjaworskyy
Kupiłeś współczesny gaźnik?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 18:28
autor: Kosa
Niestety

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 18:46
autor: Mixol
Zrób oryginalny gaźnik u Zubra, zlikwiduje Ci luzy na przepustnicy i będziesz miał spokój a to wywal na złom.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 19:03
autor: daroohd
A daj przepustnice od nowego a dół gaźnika starego i zobacz efekty.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 19:16
autor: Kosa
Wiem, że nowy gażnik to loteria - bardziej chodzi mi o to czy to on może powodować takie objawy? Przepustnice już zamieniałem - nowa się zacina. W Puszczykowie terminy na koniec listopada... Chyba faktycznie pogadam z Jackiem. A tego bubla spróbuję oddać do gmoto...

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 19:38
autor: jjaworskyy
Zostaje jeszcze opcja dellorto

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 19:50
autor: Mixol
G20 nie jest złym gaźnikiem, tylko trzeba mieć dobry egzemplarz albo zregenerowany.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-03, 20:18
autor: Kosa
Wysylam do Żubra...

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-04, 15:13
autor: Kosa
Przymierzam się do zakupu na próbę:

http://allegro.pl/gaznik-2t-minarelli-a ... 61962.html

Co powiecie na ten egzemplarz? Nie ma dysz ale z mocowaniem nie powinno być problemu...

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-04, 16:26
autor: halcik
Jak bez jak masz inna średnicę montażu?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-04, 16:38
autor: Kosa
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=23 ... &start=360

Wydaje mi się, że to to samo co w postach kolegi "nowy"...?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-06, 07:43
autor: Kosa
Kobyła odstawiona do kąta - jeden gazior u Żubra, jeden w Puszczykowie - może jeszcze we wrześniu polatam:( AM6 na razie chyba odpuszczam - za dużo niewiadomych a do końca roku szykuje się ostry zap....ol w robocie i chyba nie będę miał czasu na rowery...

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-13, 19:36
autor: Kosa
W oczekiwaniu na zregenerowane G20 postanowiłem kupić podróbkę Dellorto - z pomocą kolegi Peper przygotowałem go do montażu, to co trzeba pozaślepiałem, wpakowałem w kobyłę i odpaliłem. Odpaliła na ssaniu bez problemu, po wyłączeniu ssania weszła na obroty i powtórzyła się sytuacja jak ze zdjęcia powyżej - cały garaż zapierdzielony - z wydechu wali jak z fontanny. Nie wiem czy to pozostałości po współczesnym G20 i teraz się musi wypalić? Łapy mi opadają bo nawet nie mam gdzie tej mendy wyregulować - garażu trzeci raz nie będę szorował a jak ją odpalę na dworze to sąsiedzi mi łeb urwą. Jak zdiagnozować co jest przyczyną tego, że z wydechu aż kapie? Silnik jest krótko po remoncie nawet nie dotarty, świeca ma iskrę jak cholera i wydaje mi się, że z zapłonem wszystko jest OK...

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-13, 19:42
autor: jjaworskyy
Może simmer puścił?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-13, 20:02
autor: Kosa
300 kilometrów po remoncie?

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-13, 22:24
autor: halcik
Możliwe, ale ja bym zrobił przynajmniej 50km za jednym zamachem. Też mi kopciło do czasu takiej dłuższej przejażdżki.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-14, 00:50
autor: janosikmz19822
Jak kiedyś jeździłem simsonem sr 2 świeżo po złożeniu silnika to przez 10 km zostawiał zasłonę dymną za sobą.
Czasami poprostu musi się swoje wypalić.
A co do uszczelniacza to nie ma znaczenia czy nowy buble się trafiają sprezynki na uszczelniaczu pękają i tyle.

Re: WSK M06B3 Kos

: 2017-09-14, 07:03
autor: Kosa
Mam nadzieję, że dłuższa przejażdżka faktycznie pomoże - pozostaje czekać na dobrą pogodę. Najgorsze, że nie mam gdzie wyregulować gaziora bo syf się robi straszny... W garażu płytki, na podwórku kostka, w koło kawałka gołej ziemi nie uświadczysz - cholera było na wsi zamieszkać:(