Be- trójka 1980

Odpowiedz
Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 803
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: tomcio » 2018-01-28, 21:46

Jak byś mógł Zrobić zdjęcie jak upchnięty moduł i regulator za statorem. Też chce to zrobić w swojej garbusce. Dziś CDI zamówiłem
Jest Bóg Jest WSK :-o

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: sbanys » 2018-01-28, 22:09

Mam jedną fotkę jak ja to pupychałem za podstawą zapłonu:
download/file.php?id=43385&mode=view
Wychodzi tylko przewód na świecę. Z zewnątrz nie do rozpoznania.

Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 803
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: tomcio » 2018-01-28, 22:11

sbanys pisze:
2018-01-28, 22:09
Mam jedną fotkę jak ja to pupychałem za podstawą zapłonu:
download/file.php?id=43385&mode=view
Wychodzi tylko przewód na świecę. Z zewnątrz nie do rozpoznania.
Wielkie dzięki :-D kolego. A jak łączyłeś przewody, lutowałeś czy na kostkach ?
Jest Bóg Jest WSK :-o

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: sbanys » 2018-01-28, 22:21

Lutowałem ale następnym razem będę na kostkach łączył. Jakby coś nawaliło to więcej zabawy z tym.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-04, 17:09

Jako, że niedługo wyjazd na Świdnik, więc zabrałem się za uszczelnienie kapy oleju i wymiany sprzęgła. Niestety, ale cały misterny plan poszedł się .... Za te współczesne linki producenci powinni wisieć! Nowa linka ( niecałe 1000 km) strzeliła podczas regulacji sprzęgła...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Kosa » 2018-07-04, 18:00

Możesz podać wymiary simmeringu i łożyska? Jestem ciekaw czy to się sprawdzi... co do linek - zawsze mam ze sobą zestaw naprawczy😊

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-04, 18:41

Kosa pisze:
2018-07-04, 18:00
Możesz podać wymiary simmeringu i łożyska? Jestem ciekaw czy to się sprawdzi... co do linek - zawsze mam ze sobą zestaw naprawczy😊
Akurat jeździłem 2 km od garażu bo chciałem wyregulowac sprzęgło. Co do łożyska, robił mi to jeden gościu i nie znam szczegółów, mówił, że zrobił już pełno tych dekli i nie miał reklamacji :) swoją drogą za cholerę nie mogłem wyregulowac sprzęgła, jakbym nie kręcił to i tak ciągnęło...

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Mixol » 2018-07-05, 06:54

Czy możesz dać namiar na tego gościa ?

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Kosa » 2018-07-05, 07:39

Przejrzałem kilka postów i wychodzi, że wymiary podstawowe to pewnie 20x26 (średnica wewnętrzna/zewnętrzna) - na tej podstawie można dobrać i łożyska i simmeringi i tuleje i określić głębokość toczenia - tylko tokarz potrzebny:)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-05, 08:46

Kosa pisze:
2018-07-05, 07:39
Przejrzałem kilka postów i wychodzi, że wymiary podstawowe to pewnie 20x26 (średnica wewnętrzna/zewnętrzna) - na tej podstawie można dobrać i łożyska i simmeringi i tuleje i określić głębokość toczenia - tylko tokarz potrzebny:)
Jak mam latać i szukać tokarza to mi się po prostu nie chce, robota 25 zł, uszczelniacz 6 zł, łożysko 20 zł.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Kosa » 2018-07-05, 08:56

Też prawda:) Od zewnętrznej strony też widzę masz wytoczone - tam też wkładasz simmering? - akurat flacha z Luxem zasłoniła...

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-05, 09:30

Kosa pisze:
2018-07-05, 08:56
Też prawda:) Od zewnętrznej strony też widzę masz wytoczone - tam też wkładasz simmering? - akurat flacha z Luxem zasłoniła...
Nic więcej nie zakładałem. Odebrałem dekiel i od razu założyłem :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Kosa » 2018-07-05, 09:50

Ja pier....lę starość jest straszna - dopiero jak się przyjrzałem to widzę, że to cień a nie zatoczenie:)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-05, 10:08

Kosa pisze:
2018-07-05, 09:50
Ja pier....lę starość jest straszna - dopiero jak się przyjrzałem to widzę, że to cień a nie zatoczenie:)
Bez przesady :D Jestem bardzo ciekaw czy zda to egzamin, chociaż rozmawiałem z gościem który to ma od 2 lat i zero wycieków :) Linki zamówione, czekam aż przyjdą i trzeba korzystać z sezonu :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Kosa » 2018-07-05, 10:45

Żeby było ciekawiej u mnie w deklu z zatoczeniem pod oring cieknie a w starszym bez miejsca na oring sucho jak pierz:)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-05, 11:04

U mnie było bardzo wyrobione, niestety fabrycznie wałek startera nie miał się na czym opierać i z czasem się wyrabiało

maq
Posty: 74
Rejestracja: 2018-05-16, 18:48
GG: 0
Moje maszyny: na razie brak, szukam wsk 125
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: maq » 2018-07-05, 11:29

Tak z ciekawości, całą trasę z Gdańska do Świdnika planujesz pokonać na wuesce?

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: jjaworskyy » 2018-07-05, 12:55

maq pisze:
2018-07-05, 11:29
Tak z ciekawości, całą trasę z Gdańska do Świdnika planujesz pokonać na wuesce?
Tak :) Już dawno temu narodził mi się taki pomysł, ale jakoś nie było czasu, dobrego sprzętu, nie znałem ludzi z "branży", nie mam dzieci, żony, jak nie teraz to kiedy? Na wueskę mam w razie czego wykupione holowanie ( chyba 150 km). Trasa będzie podzielona na etapy:
Pierwszego robię trasę Gdańsk- Płock (przerwa u przyszłych teściów w Grudziądzu, później docelowo nocleg w Płocku i taty)
Drugiego dnia rusza ekipa z Inowrocławia, jechać będę przez Płock gdzie do nich dołączę i jedziemy na Świdnik.
W tym sezonie zrobione mam już jakieś 1500 km po Kaszubach i bez większych awarii, więc czemu mam nie spróbować :) Będzie co wspominać i opowiadać :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: Kosa » 2018-07-05, 13:16

Pykniesz to pewnie bez problemu - ja przed trasą Poznań/Wrocław robiłem przygotowania jak do oblężenia Częstochowy a na miejsce dotarłem w niecałe trzy godziny i była ochota na więcej:) Pamiętaj tylko o ciepłych skarpetach i spodniach - ja startowałem w czerwcu o 6 rano i zmarzłem jak diabli...

maq
Posty: 74
Rejestracja: 2018-05-16, 18:48
GG: 0
Moje maszyny: na razie brak, szukam wsk 125
Kontaktowanie:

Re: Be- trójka 1980

Post autor: maq » 2018-07-05, 14:14

Super pomysł i niezłe wyzwanie. Może jakieś wideo z trasy nakręcisz?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości