WSK 125 1985

Odpowiedz
StaroModny
Posty: 92
Rejestracja: 2016-05-23, 22:29
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 M06 B3
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

WSK 125 1985

Post autor: StaroModny » 2017-02-18, 18:39

Witajcie, z racji iż rozpocząłem składanie mojej maszyny a jestem laikiem w tej dziedzinie zakładam tutaj temat, będę wstawiał zdjęcia z przebiegu remontu, oraz pytał Was jako doświadczonych o niejasne dla mnie kwestie.
Jeśli ktoś z Was posiada jakieś przydatne książki to prosiłbym o wsparcie gdyż ciężko u mnie z tym,
Wszystkie elementy były malowane proszkowo, z wyjątkiem baku który wymagał nałożenia odrobiny szpachli, przodnie zawieszenie właśnie złożyłem. Część elementów chromowana,część tylko przepolerowana.
Obecnie czekam na sprężyny od Picka na tył.
Wszystkie elementy ocynkowane były oczyszczone i ocynkowane na nowo
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady, sugestie.
Pierwsze pytanie, w piastach zastosowałem łożyska kryte, w takim przypadku wymagana jest podkładka filcowa i ta osłona stalowa?
Drugie pytanie dotyczy osi koła przodniego czy laga ma nachodzić na trzpień(tak jak na zdjęciu) czy stosuje się tam jakąś tuleję?(widoczne na zdjęciu)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1985

Post autor: mariusz30003 » 2017-02-18, 20:16

Cześć,
Mimo krytych łożysk warto zastosować filcowy pierścień, utrzyma Ci on taki pierścionek/tulejkę dystansową/oporową pokrywy piasty na której zamontowane są szczęki hamulcowe.