WSK 125 1985
: 2017-02-18, 18:39
Witajcie, z racji iż rozpocząłem składanie mojej maszyny a jestem laikiem w tej dziedzinie zakładam tutaj temat, będę wstawiał zdjęcia z przebiegu remontu, oraz pytał Was jako doświadczonych o niejasne dla mnie kwestie.
Jeśli ktoś z Was posiada jakieś przydatne książki to prosiłbym o wsparcie gdyż ciężko u mnie z tym,
Wszystkie elementy były malowane proszkowo, z wyjątkiem baku który wymagał nałożenia odrobiny szpachli, przodnie zawieszenie właśnie złożyłem. Część elementów chromowana,część tylko przepolerowana.
Obecnie czekam na sprężyny od Picka na tył.
Wszystkie elementy ocynkowane były oczyszczone i ocynkowane na nowo
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady, sugestie.
Pierwsze pytanie, w piastach zastosowałem łożyska kryte, w takim przypadku wymagana jest podkładka filcowa i ta osłona stalowa?
Drugie pytanie dotyczy osi koła przodniego czy laga ma nachodzić na trzpień(tak jak na zdjęciu) czy stosuje się tam jakąś tuleję?(widoczne na zdjęciu)
Jeśli ktoś z Was posiada jakieś przydatne książki to prosiłbym o wsparcie gdyż ciężko u mnie z tym,
Wszystkie elementy były malowane proszkowo, z wyjątkiem baku który wymagał nałożenia odrobiny szpachli, przodnie zawieszenie właśnie złożyłem. Część elementów chromowana,część tylko przepolerowana.
Obecnie czekam na sprężyny od Picka na tył.
Wszystkie elementy ocynkowane były oczyszczone i ocynkowane na nowo
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady, sugestie.
Pierwsze pytanie, w piastach zastosowałem łożyska kryte, w takim przypadku wymagana jest podkładka filcowa i ta osłona stalowa?
Drugie pytanie dotyczy osi koła przodniego czy laga ma nachodzić na trzpień(tak jak na zdjęciu) czy stosuje się tam jakąś tuleję?(widoczne na zdjęciu)