Taki mały Update:
Wziąłem się za rozmontowywanie całości
Plan mam taki, żeby ją pomalować proszkowo, zrobić ocynki i cieszyć się w pełni spranym motorem
To udało mi się dzisiaj zrobić w jakieś 2-2.5h
Przod.jpg
Tyl.jpg
Jutro prawdopodobnie jeżeli czas pozwoli to ściągnę instalacje i wyjmę ten silnik
[Silnika jak na razie nie ruszam, zdobyłem inny cylinder (Aluminiowy ZMD) i tak sobie leżą oba obok siebie]
Poniżej kilka zdjęć ściągniętego metalowego osprzętu:
Bak.jpg
Blotnik.jpg
Schowek.jpg
Tycząc się tego schowka, to mam rozumieć, że te otwory zaznaczone na czerwono mają tam być?
Ten otwór zaznaczony na zielono będzie trzeba zaślepić.
Teraz kilka ciekawostek:
Wahacz.jpg
1. Już nie czepiając się tego, że koło idzie lekko krzywo (To chyba przez krzywo ustawione napinacze koła)
Wygląda mi na to, że cały wahacz jest przestawiony w prawo
Uszczelka.jpg
2. Razem z cylindrem dostałem uszczelkę rodem z PRL.
Jak widać, jest ona grubsza od tych współczesnych. [Obie były używane]
CDN.
Pozdrawiam