WSK 125 1984 rok
: 2018-10-23, 21:11
Witam serdecznie
Jedenaście lat temu kupiłem WSK 125 z papierami, zarejestrowaną z kompletem kluczy i zamkami i tak sobie ona stoi w garażu do dzisiaj. Teraz postanowiłem zrobić mały remont, tzn: wymiana opon na oryginalne dębice, fabrycznie nowe - ostatni wypust z 2004 roku, które sobie leżą w garażu. Zrobię także szlif u Kol Aliena, oraz zajrzę do łożyska kierownicy, która zacina się na wprost.
To na tyle. Tutaj prośba do szanownych kolegów, może coś podpowiecie w temacie tego łożyska.
Na koniec dodam, że posiadam jeszcze nie używane Wigry z 1974 roku, Jawkę i Charta w remoncie od podstaw.
Pozdrawiam
Jedenaście lat temu kupiłem WSK 125 z papierami, zarejestrowaną z kompletem kluczy i zamkami i tak sobie ona stoi w garażu do dzisiaj. Teraz postanowiłem zrobić mały remont, tzn: wymiana opon na oryginalne dębice, fabrycznie nowe - ostatni wypust z 2004 roku, które sobie leżą w garażu. Zrobię także szlif u Kol Aliena, oraz zajrzę do łożyska kierownicy, która zacina się na wprost.
To na tyle. Tutaj prośba do szanownych kolegów, może coś podpowiecie w temacie tego łożyska.
Na koniec dodam, że posiadam jeszcze nie używane Wigry z 1974 roku, Jawkę i Charta w remoncie od podstaw.
Pozdrawiam