Renowacja 125

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-03, 20:50

sbanys pisze:
2022-06-02, 20:09
Możesz przecież ją skrócić. To nie powinien być problem.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
No nie powinien być problem, ale po to jest forum żeby pytać,
kupiłem te śruby jako wzór oryginałów stąd pytanie .

Dzisiaj przyszła paka z olejem i kilkoma podkładkami,
teraz juz mam wszystko żeby skończyć przedni zawias.
Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-05, 11:16

Cześć .
Dzisiaj wjechały nowe szczęki do hamulców, założyłem też gumy podnóżków kierowcy,
Łożyska od kół poleciały do zamrażalki, jak będzie chwila to może wieczorem uzbroję koła do centrowania.
Obrazek

Poszperałem w garażu i znalazłem oponę Stomila, jak na moje oko wygląda całkiem w porządku,
przelecę ją pastą do opon i będzie malina zastanawiam się czy ją zostawić, jednak muszę kupić drugą,
stąd moje pytanie, patrząc na oferty opon wahają się od 70zł - 300 zł za sztukę.
Warto dołożyć do opony Mitasa ? Może odpuścić tego starego Stomila i kupić 2 Mitasy ?
Czy nie warto i kupić coś bardziej budżetowego ? :razz:

Obrazek
Obrazek

Zajrzałem też do pudełka z ocynkiem i wygląda to kiepsko...
To normalne że ocynk po jakimś czasie tak wygląda ?
Leżał tylko w pudełku, żadnych obciążeń mechanicznych nie było.

Obrazek
Obrazek


Dzisiaj złożyłem kolejne zamówienie, kilka pierdółek żeby poskładać podnóżki pasażera + Stopkę centralną bo moja ma za szeroki rozstaw mocowania i nie pasuje....
Poszukuję też zabieraka w dobrym stanie, może ktoś tu z forum coś posiada ?

No i jeszcze jedno :lol:
Powoli będę wygrzebywał kartery z kartonu, poszukuję kogoś kto weźmie je w obroty.
Chodzi o dorobienie tulejek pod moją skrzynię biegów, ew może planowanie przylgni, ale to najlepiej jak by ktoś fachowym okiem ocenił co tam jeszcze można zrobić żeby to miało ręce i nogi.

Pozdrawiam wszystkich obserwujących moje mozolne postępy. Miłej niedzieli :P
W Trakcie renowacji B3.

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: sylwekseat » 2022-06-05, 12:16

Mitas h03 rewelacja ,polecam

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-06-05, 13:15

Caniek pisze:
2022-06-05, 11:16
Cześć .
Dzisiaj wjechały nowe szczęki do hamulców, założyłem też gumy podnóżków kierowcy,
Łożyska od kół poleciały do zamrażalki, jak będzie chwila to może wieczorem uzbroję koła do centrowania.
Obrazek

Poszperałem w garażu i znalazłem oponę Stomila, jak na moje oko wygląda całkiem w porządku,
przelecę ją pastą do opon i będzie malina zastanawiam się czy ją zostawić, jednak muszę kupić drugą,
stąd moje pytanie, patrząc na oferty opon wahają się od 70zł - 300 zł za sztukę.
Warto dołożyć do opony Mitasa ? Może odpuścić tego starego Stomila i kupić 2 Mitasy ?
Czy nie warto i kupić coś bardziej budżetowego ? :razz:

Obrazek
Obrazek

Zajrzałem też do pudełka z ocynkiem i wygląda to kiepsko...
To normalne że ocynk po jakimś czasie tak wygląda ?
Leżał tylko w pudełku, żadnych obciążeń mechanicznych nie było.

Obrazek
Obrazek


Dzisiaj złożyłem kolejne zamówienie, kilka pierdółek żeby poskładać podnóżki pasażera + Stopkę centralną bo moja ma za szeroki rozstaw mocowania i nie pasuje....
Poszukuję też zabieraka w dobrym stanie, może ktoś tu z forum coś posiada ?

No i jeszcze jedno :lol:
Powoli będę wygrzebywał kartery z kartonu, poszukuję kogoś kto weźmie je w obroty.
Chodzi o dorobienie tulejek pod moją skrzynię biegów, ew może planowanie przylgni, ale to najlepiej jak by ktoś fachowym okiem ocenił co tam jeszcze można zrobić żeby to miało ręce i nogi.

Pozdrawiam wszystkich obserwujących moje mozolne postępy. Miłej niedzieli :P
Jeśli będziesz jeździł wueska kilka razy do roku i nie masz zbytnio kasy to od biedy zostaw Stomile, natomiast jeśli chcesz jeździć dużo to trzeba odżałować i zainwestować w lepsze opony, Mitas ewentualnie tańsze od Mitasów kup Ver Rubber. Ocynki ktoś Ci spieprzył. Jeśli chcesz mogę dać Ci namiary na chłopaka który robi ocynki w fajnej cenie (wycena na podstawie zdjęć).
Napisz na priv jeśli chcesz ;)

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-05, 14:03

jjaworskyy pisze:
2022-06-05, 13:15
Jeśli będziesz jeździł wueska kilka razy do roku i nie masz zbytnio kasy to od biedy zostaw Stomile, natomiast jeśli chcesz jeździć dużo to trzeba odżałować i zainwestować w lepsze opony, Mitas ewentualnie tańsze od Mitasów kup Ver Rubber. Ocynki ktoś Ci spieprzył. Jeśli chcesz mogę dać Ci namiary na chłopaka który robi ocynki w fajnej cenie (wycena na podstawie zdjęć).
Napisz na priv jeśli chcesz ;)

Chciałbym jeździć dużo, ale to już zależy od maszyny na ile da radę :evil:
Jesli o fundusze chodzi to juz dawno przekroczyłem swoje założenia, no ale cóż, ma być zrobione porządnie ;)
W takim razie zakupię nowe Mitasy.
Co do ocynków to chętnie weznę namiary, przyszlościowo się przyda ;)

Z czystej Ciekawości, ile taka Wsk może nakręcić kilometrów bez remontu ?
Zakładając że nie oszczędzam na niczym ;)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 327
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Jogurt » 2022-06-05, 20:48

Materiały to jedno a użyszkodnik to drugie. Zwykle bez remontu Wsk latały kilkanaście tyś km. Przy dzisiejszych olejach, materiałach powinno być lepiej.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-06, 13:10

Jogurt pisze:
2022-06-05, 20:48
Materiały to jedno a użyszkodnik to drugie. Zwykle bez remontu Wsk latały kilkanaście tyś km. Przy dzisiejszych olejach, materiałach powinno być lepiej.

Fajnie by było jak by wykręciła powiedzmy z 15 tyś km bez większych niespodzianek :mrgreen:

Dzisiaj chwilka w garażu i mamy efekty:
Łożyska z zamrażalki wskoczyły prosto do bębnów :D

Obrazek
Obrazek

Opalarka w akcji :
Obrazek

A tutaj już w gniazdach :
Jak myślicie czy muszę dawać tę wkładkę filcową jak mam łożyska kryte ? Ma to jakiś sens ?

Obrazek

Nie sugerujcie się tym zdjeciem, łożysko zostało później dobite głębiej ;)
Obrazek

Nie jestem pewien czy włożyłem tą tulejkę odpowiednią stroną ...
Obrazek

Przedni zawias w końcu dostał olej :

Obrazek

I poskręcane :
Obrazek

Jutro będzie paczka z nowymi częściami, szukam majstra który mi ogarnie centrowanie kół,
żaden rowerowy nie chce się podjąć ....
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-06-06, 14:02

Caniek pisze:
2022-06-06, 13:10
Jogurt pisze:
2022-06-05, 20:48
Materiały to jedno a użyszkodnik to drugie. Zwykle bez remontu Wsk latały kilkanaście tyś km. Przy dzisiejszych olejach, materiałach powinno być lepiej.

Fajnie by było jak by wykręciła powiedzmy z 15 tyś km bez większych niespodzianek :mrgreen:

Dzisiaj chwilka w garażu i mamy efekty:
Łożyska z zamrażalki wskoczyły prosto do bębnów :D

Obrazek
Obrazek

Opalarka w akcji :
Obrazek

A tutaj już w gniazdach :
Jak myślicie czy muszę dawać tę wkładkę filcową jak mam łożyska kryte ? Ma to jakiś sens ?

Obrazek

Nie sugerujcie się tym zdjeciem, łożysko zostało później dobite głębiej ;)
Obrazek

Nie jestem pewien czy włożyłem tą tulejkę odpowiednią stroną ...
Obrazek

Przedni zawias w końcu dostał olej :

Obrazek

I poskręcane :
Obrazek

Jutro będzie paczka z nowymi częściami, szukam majstra który mi ogarnie centrowanie kół,
żaden rowerowy nie chce się podjąć ....
Nie musisz dawać filcu :)
Szukaj kogoś komu będziesz mógł podrzucić koła, ja kiedyś robiłem wysyłkowo i dwa razy uszkodzili w transporcie...
Te podkładki pod korki nie są za szerokie??

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-06, 14:58

jjaworskyy pisze:
2022-06-06, 14:02
Szukaj kogoś komu będziesz mógł podrzucić koła, ja kiedyś robiłem wysyłkowo i dwa razy uszkodzili w transporcie...
Właśnie znalazłem, jutro zawożę ;)
jjaworskyy pisze:
2022-06-06, 14:02
Te podkładki pod korki nie są za szerokie??
Dobre pytanie, przy zamówieniu nazywały się " Podkładka śruby amortyzatora "
Chyba nie ma nigdzie innej śruby w amortyzatorach gdzie mogłoby to pasować ;)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 327
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Jogurt » 2022-06-06, 15:44

Orginalnie ta podkladka ma z 3mm szerokosci i nie wystaje poza korek. Filcu nie musisz dawać przy krytych łożyskach.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-06, 20:32

Jogurt pisze:
2022-06-06, 15:44
Orginalnie ta podkladka ma z 3mm szerokosci i nie wystaje poza korek. Filcu nie musisz dawać przy krytych łożyskach.
Przy następnym zamówieniu poszukam tych podkładek i najwyżej wymienię ;D
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-07, 21:10

Dzisiaj przyszła paka, nie wiem co ja mam z tym GMOTO ...
Stopka centralna nie pasuje, rozstaw za duży ;(
Ale chociaż podnóżki pasażera są w miarę okej :cool:

Obrazek
Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-06-08, 05:19

Caniek pisze:
2022-06-07, 21:10
Dzisiaj przyszła paka, nie wiem co ja mam z tym GMOTO ...
Stopka centralna nie pasuje, rozstaw za duży ;(
Ale chociaż podnóżki pasażera są w miarę okej :cool:

Obrazek
Obrazek
Napisz do tego gościa, kolega zamawiał i były okej.
https://sprzedajemy.pl/stopka-centralna ... nr62387471

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1300
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: czankete » 2022-06-08, 07:34

...niestety ale od jakiegoś już czasu gmoto ma w swojej ofercie coraz gorsze jakościowo i niechlujnie wykonane części, które czasami nawet wstyd zakładać do motocykla. I nie chodzi tylko o części do WSK ale innych także np. do Jawa :-/

...stąd warto zrobić rozeznanie u konkurencji lub u drobniejszych sprzedawców, którzy chyba trochę bardziej starają się o utrzymanie poziomu jakości sprzedawanych części a nie tylko na obsłudze. Chociaż szczerze mówiąc nawet i to już gmoto nie wychodzi :lol:

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 327
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Jogurt » 2022-06-08, 08:27

Stopki centralne zmieniały się na przestrzeni lat. Inny byl rozstaw i giecia. Wiec warto 3x wszystko sprawdzic zanim sie zamowi. Co do jakosci nowych części to nawet się nie chce pisać. Syf i malaria. Ostatnio kupilem nowe stopki centralne bo nie chcialo mi się naprawiać starych. W sumie dopasowanie ich zajelo tyle samo czasu co naprawa starych. Tulejka pod kosz sprzeglowy, nie wchodzi na wałek, zabierak tak samo. Tuleje wahacza można wciskać palcem, styki z elpromu tylko polową styków pracują bo za nisko na kowadelku osadzony jest ten "kamień". Kable w instalacji jedne za krótkie, jedne za długie. Brakowało szprychy w orginalnie zamkniętym opakowaniu. To tak na szybko z ostatniego miesiąca. Odnosze wrażenie że kilka lat temu te części miały nieco lepsze wykonanie bo o jakosci to nie ma co wspominać.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-08, 22:02

jjaworskyy pisze:
2022-06-08, 05:19


Napisz do tego gościa, kolega zamawiał i były okej.
https://sprzedajemy.pl/stopka-centralna ... nr62387471
Dzisiaj dzwoniłem do gościa, temat dograny ;)
Dzięki za kontakt, opinia będzie jak towar dojdzie :D
czankete pisze:
2022-06-08, 07:34
...niestety ale od jakiegoś już czasu gmoto ma w swojej ofercie coraz gorsze jakościowo i niechlujnie wykonane części, które czasami nawet wstyd zakładać do motocykla. I nie chodzi tylko o części do WSK ale innych także np. do Jawa :-/

...stąd warto zrobić rozeznanie u konkurencji lub u drobniejszych sprzedawców, którzy chyba trochę bardziej starają się o utrzymanie poziomu jakości sprzedawanych części a nie tylko na obsłudze. Chociaż szczerze mówiąc nawet i to już gmoto nie wychodzi :lol:
Polecicie jakieś sklepy internetowe godne uwagi ?
Nie chcę z GMOTO mieć do czynienia, za dużo raz się zdziwiłem :shock:
Jogurt pisze:
2022-06-08, 08:27
Stopki centralne zmieniały się na przestrzeni lat. Inny byl rozstaw i giecia. Wiec warto 3x wszystko sprawdzic zanim sie zamowi. Co do jakosci nowych części to nawet się nie chce pisać. Syf i malaria. Ostatnio kupilem nowe stopki centralne bo nie chcialo mi się naprawiać starych. W sumie dopasowanie ich zajelo tyle samo czasu co naprawa starych. Tulejka pod kosz sprzeglowy, nie wchodzi na wałek, zabierak tak samo. Tuleje wahacza można wciskać palcem, styki z elpromu tylko polową styków pracują bo za nisko na kowadelku osadzony jest ten "kamień". Kable w instalacji jedne za krótkie, jedne za długie. Brakowało szprychy w orginalnie zamkniętym opakowaniu. To tak na szybko z ostatniego miesiąca. Odnosze wrażenie że kilka lat temu te części miały nieco lepsze wykonanie bo o jakosci to nie ma co wspominać.
Oczywiście ze kilka lat temu miały lepsze wykonanie, a nie wspomnę już kilkanaście lat do tyłu.
Dzisiaj idą na ilość nie jakość. Super że jest forum, można wrzucić fotkę i popytać.
Pomyślcie ile złotych WSKek jest na rynku po "Kapitalnym " remoncie na takich częściach,
a wołają za nie jak nie wiadomo za co xD


Obrazek

Podnóżek pasażera z gmoto, z gumą i podkładką, nie można go postawić pionowo (czyli złożyć do góry)
Zostaje w takiej pozycji ... Chu** mnie strzeli ... Chyba powinno być inaczej ?

Dzisiaj zawiozłem koła do centrowania, gościu jakiś dziwnie markotny, zaczęła się gadka jak on to nie ma wiele roboty i nie wie kiedy on to zrobi, że jak to dużo roboty nie jest z tym centrowaniem kół.( A umawialiśmy się telefonicznie i nie było problemu )
Mam tylko nadzieje że ich nie porysuje...
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-06-09, 05:26

Caniek pisze:
2022-06-08, 22:02
jjaworskyy pisze:
2022-06-08, 05:19


Napisz do tego gościa, kolega zamawiał i były okej.
https://sprzedajemy.pl/stopka-centralna ... nr62387471
Dzisiaj dzwoniłem do gościa, temat dograny ;)
Dzięki za kontakt, opinia będzie jak towar dojdzie :D
czankete pisze:
2022-06-08, 07:34
...niestety ale od jakiegoś już czasu gmoto ma w swojej ofercie coraz gorsze jakościowo i niechlujnie wykonane części, które czasami nawet wstyd zakładać do motocykla. I nie chodzi tylko o części do WSK ale innych także np. do Jawa :-/

...stąd warto zrobić rozeznanie u konkurencji lub u drobniejszych sprzedawców, którzy chyba trochę bardziej starają się o utrzymanie poziomu jakości sprzedawanych części a nie tylko na obsłudze. Chociaż szczerze mówiąc nawet i to już gmoto nie wychodzi :lol:
Polecicie jakieś sklepy internetowe godne uwagi ?
Nie chcę z GMOTO mieć do czynienia, za dużo raz się zdziwiłem :shock:
Jogurt pisze:
2022-06-08, 08:27
Stopki centralne zmieniały się na przestrzeni lat. Inny byl rozstaw i giecia. Wiec warto 3x wszystko sprawdzic zanim sie zamowi. Co do jakosci nowych części to nawet się nie chce pisać. Syf i malaria. Ostatnio kupilem nowe stopki centralne bo nie chcialo mi się naprawiać starych. W sumie dopasowanie ich zajelo tyle samo czasu co naprawa starych. Tulejka pod kosz sprzeglowy, nie wchodzi na wałek, zabierak tak samo. Tuleje wahacza można wciskać palcem, styki z elpromu tylko polową styków pracują bo za nisko na kowadelku osadzony jest ten "kamień". Kable w instalacji jedne za krótkie, jedne za długie. Brakowało szprychy w orginalnie zamkniętym opakowaniu. To tak na szybko z ostatniego miesiąca. Odnosze wrażenie że kilka lat temu te części miały nieco lepsze wykonanie bo o jakosci to nie ma co wspominać.
Oczywiście ze kilka lat temu miały lepsze wykonanie, a nie wspomnę już kilkanaście lat do tyłu.
Dzisiaj idą na ilość nie jakość. Super że jest forum, można wrzucić fotkę i popytać.
Pomyślcie ile złotych WSKek jest na rynku po "Kapitalnym " remoncie na takich częściach,
a wołają za nie jak nie wiadomo za co xD


Obrazek

Podnóżek pasażera z gmoto, z gumą i podkładką, nie można go postawić pionowo (czyli złożyć do góry)
Zostaje w takiej pozycji ... Chu** mnie strzeli ... Chyba powinno być inaczej ?

Dzisiaj zawiozłem koła do centrowania, gościu jakiś dziwnie markotny, zaczęła się gadka jak on to nie ma wiele roboty i nie wie kiedy on to zrobi, że jak to dużo roboty nie jest z tym centrowaniem kół.( A umawialiśmy się telefonicznie i nie było problemu )
Mam tylko nadzieje że ich nie porysuje...
Klasyk Moto, Skuter Dębica.
Co do podnóżka to szukaj używanego oryginału. Ogólnie polecam jak więcej oryginalnych części ratować, lub kupować i odnawiać, zamienniki są tragiczne niestety.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1300
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: czankete » 2022-06-09, 08:15

...wyprostowałbym jeszcze płaskownik blokujący tarczę kotwiczną, bo tak skrzywiony po założeniu koła będzie Ci darł bok opony. I kolejna sprawa widoczna na foto to mocowanie odboju podstawki - kwalifikuje się do odbudowy / naprawy. Jak teraz zamontujesz pasującą podstawkę to będzie rozczarowanie, że obija Ci lakier wspornika podnóżka...

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-09, 17:38

jjaworskyy pisze:
2022-06-09, 05:26


Klasyk Moto, Skuter Dębica.
Co do podnóżka to szukaj używanego oryginału. Ogólnie polecam jak więcej oryginalnych części ratować, lub kupować i odnawiać, zamienniki są tragiczne niestety.
Mam oryginały w garaży, ale jakieś blaszki ktoś do nich pospawał i tragedia jest ...
Ale masz racje, może spróbuję je uratować ;)
czankete pisze:
2022-06-09, 08:15
...wyprostowałbym jeszcze płaskownik blokujący tarczę kotwiczną, bo tak skrzywiony po założeniu koła będzie Ci darł bok opony. I kolejna sprawa widoczna na foto to mocowanie odboju podstawki - kwalifikuje się do odbudowy / naprawy. Jak teraz zamontujesz pasującą podstawkę to będzie rozczarowanie, że obija Ci lakier wspornika podnóżka...
Płaskownik blokujący mam nowiutki ;D
Ten gdzieś przez przypadek się zawieruszył.
Jeśli chodzi o odbój podstawki to trochę za późno to zauważyłem, teraz myślę że nie ma sensu tego ruszać, ani spawać bo nie będzie to dobrze wyglądało ...
Mam drukarkę 3D, zrobię jakiś projekt i wydrukuję, myślę że to śmiało zda egzamin :mrgreen:

Obrazek

Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-06-09, 18:45

Caniek pisze:
2022-06-09, 17:38
jjaworskyy pisze:
2022-06-09, 05:26


Klasyk Moto, Skuter Dębica.
Co do podnóżka to szukaj używanego oryginału. Ogólnie polecam jak więcej oryginalnych części ratować, lub kupować i odnawiać, zamienniki są tragiczne niestety.
Mam oryginały w garaży, ale jakieś blaszki ktoś do nich pospawał i tragedia jest ...
Ale masz racje, może spróbuję je uratować ;)
czankete pisze:
2022-06-09, 08:15
...wyprostowałbym jeszcze płaskownik blokujący tarczę kotwiczną, bo tak skrzywiony po założeniu koła będzie Ci darł bok opony. I kolejna sprawa widoczna na foto to mocowanie odboju podstawki - kwalifikuje się do odbudowy / naprawy. Jak teraz zamontujesz pasującą podstawkę to będzie rozczarowanie, że obija Ci lakier wspornika podnóżka...
Płaskownik blokujący mam nowiutki ;D
Ten gdzieś przez przypadek się zawieruszył.
Jeśli chodzi o odbój podstawki to trochę za późno to zauważyłem, teraz myślę że nie ma sensu tego ruszać, ani spawać bo nie będzie to dobrze wyglądało ...
Mam drukarkę 3D, zrobię jakiś projekt i wydrukuję, myślę że to śmiało zda egzamin :mrgreen:

Obrazek

Obrazek
Nie obraź się, ale czemu kupujesz takie współczesne elementy? Jakość wykonania tragiczna, ocynk pewnie po sezonie pokryje się rdzą. Szukaj używek Ori, odnowić i montować ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości