Renowacja 125

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-02-23, 21:19

Caniek pisze:
2022-02-23, 20:45
Dzisiaj udało mi się kupić całe koło Za 5 Piwek :lol:
Od razu przystąpiłem do działania i przygotowałem do malowania.
Zobaczymy jak czasowo się wyrobię, może jeszcze do końca tygodnia uda się to podrzucić do malowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czy obudowa lampy fabrycznie miała takie otwory ? Nie chcę specjalnie szukać nowej,
bo koszty już przekroczyły mój budżet, a jeszcze dużo do kupienia :shock:

Obrazek

Dzisiaj paczka z bębnami dotarła do polerowania :evil:
W przyszłym tygodniu będą już u mnie :mad:

Aaaaa i jeszcze, macie może kogoś kto sprzedaje amorki na tył ?
Może jakiś sklep który ma to w dobrej jakości ?
Ratuj szprychy i nyple, współczesne są tragiczne...
Obudowę lampy ktoś rzeźbił...
Amorki kupiłem od Stolmotu... Nie wiem jak z jakością, jeszcze nie wyjechały, kończę składać Kobuza ;)

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-02-24, 19:03

jjaworskyy pisze:
2022-02-23, 21:19

Ratuj szprychy i nyple, współczesne są tragiczne...
Obudowę lampy ktoś rzeźbił...
Amorki kupiłem od Stolmotu... Nie wiem jak z jakością, jeszcze nie wyjechały, kończę składać Kobuza ;)
Szprych mam starych jakieś 3 komplety, tylko nyple w większości się nie nadają do użytku.
Widzę że amorki ze Stolmotu o stówkę tańsze niż te na GMOTO :-) Ciekawe jak z jakością będzie (wiem wiem Gmoto do najlepszych nie należy)

Prowadzisz jakiś wątek z Kobuzem ?
Podeślij linka .
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-02-24, 23:49

Caniek pisze:
2022-02-24, 19:03
jjaworskyy pisze:
2022-02-23, 21:19

Ratuj szprychy i nyple, współczesne są tragiczne...
Obudowę lampy ktoś rzeźbił...
Amorki kupiłem od Stolmotu... Nie wiem jak z jakością, jeszcze nie wyjechały, kończę składać Kobuza ;)
Szprych mam starych jakieś 3 komplety, tylko nyple w większości się nie nadają do użytku.
Widzę że amorki ze Stolmotu o stówkę tańsze niż te na GMOTO :-) Ciekawe jak z jakością będzie (wiem wiem Gmoto do najlepszych nie należy)

Prowadzisz jakiś wątek z Kobuzem ?
Podeślij linka .
Kobuza składam w domowym zaciszu ;)

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-02-27, 20:47

jjaworskyy pisze:
2022-02-24, 23:49

Kobuza składam w domowym zaciszu ;)
Rozumiem ;)

Trochę śrubek ;D
Obrazek

Jutro wieczorem fotki bębnów :cool:
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-02-28, 17:31

Bębny odebrane, jest kilka niedociągnięć, ale ogólny efekt wymiata.
Fotki przed i Po .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2022-02-28, 17:53

Jaki koszt za 2 piasty?

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-02-28, 18:16

jjaworskyy pisze:
2022-02-28, 17:53
Jaki koszt za 2 piasty?
Cena za polerowanie jednej piasty to 100 zł
Dekiel 60 zł
To co na zdjęciu to koszt 320 zł :-D
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-03-05, 16:34

Obręcz wczoraj wyjechała do malowania i mała osłona na łańcuch do tygodnia powinny być :D
Pytanie, które gumy gdzie ? Mam aż 3 rodzaje i już zgłupiałem .
Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
norek
Posty: 157
Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: norek » 2022-03-05, 17:05

Z tych co pokazałeś to żadne ,te od góry to wsk z lat 60-tych , np M06-64 ;te u dołu Komar3 .
te przypominają oryginalne ;
https://allegro.pl/oferta/wsk-125-175-g ... 6728840541

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-03-08, 18:27

norek pisze:
2022-03-05, 17:05
Z tych co pokazałeś to żadne ,te od góry to wsk z lat 60-tych , np M06-64 ;te u dołu Komar3 .
te przypominają oryginalne ;
https://allegro.pl/oferta/wsk-125-175-g ... 6728840541
Dzięki, te sobie zamówię.
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-03-12, 17:32

Caniek pisze:
2022-03-08, 18:27
norek pisze:
2022-03-05, 17:05
Z tych co pokazałeś to żadne ,te od góry to wsk z lat 60-tych , np M06-64 ;te u dołu Komar3 .
te przypominają oryginalne ;
https://allegro.pl/oferta/wsk-125-175-g ... 6728840541
Dzięki, te sobie zamówię.
Odebrałem gumy i jestem pod wrażeniem, bardzo dobra jakość, te z Gmoto się chowają :-P
Obrazek
Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
norek
Posty: 157
Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: norek » 2022-03-12, 17:59

Cieszę sie że mogłem pomóc , mam takie same w moim 175 ;M21W2 .Oryginalne kompletnie sparciały.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-04-25, 18:29

Dziś odebrałem paczkę z amorkami od Dullesa, powiem szczerze że średnio zadowolony jestem.
Myślałem że na sprężynie będzie chrom a bardziej to podchodzi pod ocynk.
Paka chyba wróci z powrotem i poszukam coś innego, jednak chrom daje najlepszy efekt :)

Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-05-23, 17:07

Cześć.
Podczas zakładania amorków napotkałem problem.
W komplecie posiadam 2 długości śrub, moim zdaniem krótsza powinna iśc do góry a dłuższa do dołu.
Mam rację ?
Z której strony ma być nakrętka od wewnątrz czy zewnątrz ?
Obrazek
Obrazek
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: brobmw » 2022-05-23, 20:35

Długa z naktętką na górę(nakrętka od wewnątrz)a krótka bez nakrętki na dół (dolną przykręca się bezpośrednio do wachacza).
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 326
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Jogurt » 2022-05-24, 07:58

Tak jest w czwórce browar. W trojczynie nakretki sa u gory i na dole. Caniek krotsza na dół. Po stronie łańcucha zwróć uwagę żeby nie wystawała za bardzo. W orginale są tam nakretki o grubości połowy normalnej bo jest blisko do łańcucha.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1298
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: czankete » 2022-05-24, 12:24

..,.Jogurt ma rację, przynajmniej od strony zabieraka nawet bym nie kombinował z pełnowymiarową nakrętką. A i jeszcze zwrócił bym uwagę czy sama śruba nie będzie za bardzo wystawać....

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: brobmw » 2022-05-24, 20:43

Fakt-Jogurt ma rację(popatrzyłem na mojego Kobuza).
Przy 125 jw.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2022-06-02, 19:37

brobmw pisze:
2022-05-23, 20:35
Długa z naktętką na górę(nakrętka od wewnątrz)a krótka bez nakrętki na dół (dolną przykręca się bezpośrednio do wachacza).
Jogurt pisze:
2022-05-24, 07:58
Tak jest w czwórce browar. W trojczynie nakretki sa u gory i na dole. Caniek krotsza na dół. Po stronie łańcucha zwróć uwagę żeby nie wystawała za bardzo. W orginale są tam nakretki o grubości połowy normalnej bo jest blisko do łańcucha.
czankete pisze:
2022-05-24, 12:24
..,.Jogurt ma rację, przynajmniej od strony zabieraka nawet bym nie kombinował z pełnowymiarową nakrętką. A i jeszcze zwrócił bym uwagę czy sama śruba nie będzie za bardzo wystawać....
Dzięki Panowie, przy zakładaniu zabieraka będę zwracał na to uwagę.
Co do górnej śruby to mam jakiś konflikt z błotnikiem jak na zdjęciu poniżej :

Obrazek


Tak ma być fachowo ?
Czy szukać innej śruby ?
W Trakcie renowacji B3.

sbanys
Posty: 1153
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: sbanys » 2022-06-02, 20:09

Możesz przecież ją skrócić. To nie powinien być problem.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości