WSK -125- B3

Odpowiedz
Awatar użytkownika
PPSZ
Posty: 29
Rejestracja: 2008-05-27, 20:29
Lokalizacja: zDolny śląsk
Kontaktowanie:

WSK -125- B3

Post autor: PPSZ » 2008-07-20, 16:15

To moja wsk z 1980r jest w stanie dosyć przyzwoitym, ale będzie miała położony nowy lakier najdalej w tym tygodniu myślę o czarnej perle, a może doradzicie mi jakiś inny kolor?. Jej braki to klamka od sprzęgła oraz emblematy na bak.
cefe4f3afd543176.jpg

105b141a2a1c2ea4.jpg
f67b37cc77bda845.jpg
affea9a89e3c67e1.jpg
61c4de02d8a5dfbb.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Co się nie zatrze to się dotrze;)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: pawel15 » 2008-07-20, 17:47

Ładnie utrzymana B3- przypomina mi moją :).
PPSZ pisze:myślę o czarnej perle
Osobiście pomalował bym na kolor taki który najbardziej przypomina oryginalny :).
Siedzenie masz oryginalne od nowości?

Awatar użytkownika
Radekb351
Posty: 17
Rejestracja: 2008-07-18, 20:03
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: Radekb351 » 2008-07-20, 20:25

Wsk bardzo mi się podoba Dbaj o nią.
PPSZ pisze:czarnej perle
A co byście powiedzieli o czarnym metaliku?
Mi akurat się podoba miałem okazje widzieć Gila w metaliku.
Wsk 125 B3 Kos

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: Mateusz WSK » 2008-07-20, 20:37

na Twoim miejscu nie malował bym żadnymi metallicami ani perłami tylko jakimś z połyskiem, żeby wyglądała podobnie do oryginału.bo według mnie metallic i perła tak odbiegają już od oryginału.

co do WSKi to ładna B3 ;)
w ładnym stanie masz chromowany elementy oprócz kolanka ;)
powinienieć załatwić krótką osłonkę łancucha, kierownice dać bardziej w normalne połozenie, załozyć instalacje czy zrobić bo nie wiem czy masz ale z tego co widze to żaden kabelek nie jest podpięty przy silniku ;)
no i jeszcze emblemaciki PZL ;)
a siedzenie to pewnie z KOSa, bo w B3 przeciez są te brzydkie na nitach oryginalnie :(
masz na nią papierki ?
skąd ją posiadasz ?
szanuj WSKe ;)
pozdr.

Awatar użytkownika
PPSZ
Posty: 29
Rejestracja: 2008-05-27, 20:29
Lokalizacja: zDolny śląsk
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: PPSZ » 2008-07-20, 20:46

Kótka osłone posiadam instalacja jest w stanie idealnym ale nie podłączyłem jej jeszcze,(oczywiście jest orginalna ) .
A co do kierownicy to wygodnie mi się tak jeździ .
Aha i papierki posiadam .
Co się nie zatrze to się dotrze;)

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: Mateusz WSK » 2008-07-20, 22:13

no to wszystko GIT ;)
tylko instalke podłącz i w droge :)
pozdr.

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: SEBA » 2008-07-25, 13:51

PPSZ pisze:A co do kierownicy to wygodnie mi się tak jeździ .
Niektórych po 3 minutach jazdy nadgarstki bolały niemiłosiernie :P

Awatar użytkownika
PPSZ
Posty: 29
Rejestracja: 2008-05-27, 20:29
Lokalizacja: zDolny śląsk
Kontaktowanie:

Re: WSK -125- B3

Post autor: PPSZ » 2008-07-26, 14:50

nie wydziwiaj .... ;-)
Co się nie zatrze to się dotrze;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości