Moja Wsk 125 M06B3

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Korpek
Posty: 56
Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Moja Wsk 125 M06B3

Post autor: Korpek » 2007-02-13, 20:42

Witam!
Jestem tu nowy :mrgreen: i chciałbym zaprezentować wam swoją Wsk.
Fotki są troszkę stare i jak dotychczas zmieniło się tylko siedzenie zostało opszyte u tapicera :-Da w aktualnej chwili robie remont silnika. A o to ja i moja maszynka :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2009-08-24, 11:09 przez Korpek, łącznie zmieniany 5 razy.
Ring ding ding :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-13, 20:51

Super! B3 z pierwszej serii! Super okaz do odnowienia!

Czekamy na fotki z remontu! ;)

Awatar użytkownika
Korpek
Posty: 56
Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Post autor: Korpek » 2007-02-13, 21:01

hehe wiem że super bo moja 8-) mam do niej sentyment ponieważ jest w mojej rodzinie od nowości i trzeba o nią dbać :D pomału ale doprowadzę ja do super stanu.
Ring ding ding :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-13, 21:06

Hmm ... czyli papiery masz? Ja kiedy kupiłem moją pierwszą maszyny byłem trochę młodszy od Ciebie - dam Ci od razu dobrą rade - nigdy nic nie rób po najniższej linii oporu. Skąpy traci dwa razy. Moja M06B1 wyszła super ale liczę, że koszty można było spokojnie zmniejszyć o 30% gdybym od razu zrobił porządnie, a nie bawił się w półśrodki.

Awatar użytkownika
Korpek
Posty: 56
Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Post autor: Korpek » 2007-02-13, 21:16

Tak oczywiście posiadam papiery :mrgreen: hehe silnik składam na najlepszych możliwych częściach wiec lipy nie będzie 8-) tylko z malowaniem troszkę musi poczekać brak funduszy :cry:
Ring ding ding :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-13, 21:26

I tak masz nieźle - maszyna praktycznie kompletna w 100%. Nie chcę robić reklamy ale facet (i jego żona) na http://www.skuterdebica.hg.pl mają jedne z najlepszych jakościowo części jakie miałem okazje widzieć. Co do malowania - omijaj lakierników samochodowych (tych mało pewnych) mają przyzwyczajenia do dużych powierzchni i czasami troche spie***. Sam już się naciąłem i Krakowska elita (pozdrowienia dla Bartka, Grześka i reszty ekipy ;) ) też mi szczerze odradzała lakierników samochodowych.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-02-13, 21:46

Maszyna fajna, tylko aż się prosi o nowy lakier ;)
I co to za napis REKORD na pokrywie bocznej?

Awatar użytkownika
Firewall
Posty: 225
Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
GG: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: Firewall » 2007-02-13, 21:54

Rzeczywiście fajna garbuska ;-) Echhh szkoda, że mi się w rodzinie żadna Wiesia nie ostała, ale cóż moja będzie pierwsza, która miejmy nadzieję przetrwa do następnych pokoleń :mrgreen: Co do malowania to przydałby jej się nowy lakierek, na Forum trochę chłopaki pisali o malowaniu więc jak się czujesz na siłach to próbuj, a jak nie to powież tą robote fachowcowi ( dużo nie zapłacisz, a robota będzie dobrze zrobiona ) :zdrowko:

Sławek

Post autor: Sławek » 2007-02-13, 22:22

Dobry materiał do odnowienia i prawie w 100% kompletna. Jak będziesz malował to nie pomiń felg i amorów
;-)

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Post autor: Romano » 2007-02-13, 22:47

Gratuluje sprzętu tym bardziej że jest to motocykl z rodzinną przeszłością i obyś dotrzymał tego stanu przez nastepne naście lub dziesiąt lat , Miło powitać następną Garbuskę na forum
i podoba mi się twój avatar jak możesz to zapodaj fotkę w dziale / podwozie nadwozie / emblematy, loga, napisy

Awatar użytkownika
Korpek
Posty: 56
Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Post autor: Korpek » 2007-02-13, 23:49

Mam znajomego lakiernika samochodowego malował już kilka motorów i całkiem ładnie mu to wyszło ale muszę jeszcze to rozważyć :mrgreen: i dzięki chłopaki za miłe słowa na temat mojej wsk-i
Stary
PostWysłany: Dzisiaj 20:26 Temat postu:
I tak masz nieźle - maszyna praktycznie kompletna w 100%. Nie chcę robić reklamy ale facet (i jego żona) na http://www.skuterdebica.hg.pl mają jedne z najlepszych jakościowo części jakie miałem okazje widzieć. Co do malowania - omijaj lakierników samochodowych (tych mało pewnych) mają przyzwyczajenia do dużych powierzchni i czasami troche spie***. Sam już się naciąłem i Krakowska elita (pozdrowienia dla Bartka, Grześka i reszty ekipy ;) ) też mi szczerze odradzała lakierników samochodowych.
Wiem w tym sklepie zamówiłem parę części ale dzieki za rade ;)
W silniku zrobiłem 2 szlif tłok org. WSK Gorzyce regeneracje wału wymiana łożysk, simmeringów,tulejek karteru i aparatu zmiany biegów reszta w należytym porządku :D
ŻbiKu
PostWysłany: Dzisiaj 20:46 Temat postu:
Maszyna fajna, tylko aż się prosi o nowy lakier ;)
I co to za napis REKORD na pokrywie bocznej?
hehe sam nie wiem co to za napis był on od nowości :-D
Romano
PostWysłany: Dzisiaj 21:47 Temat postu:
Gratuluje sprzętu tym bardziej że jest to motocykl z rodzinną przeszłością i obyś dotrzymał tego stanu przez nastepne naście lub dziesiąt lat , Miło powitać następną Garbuskę na forum
i podoba mi się twój avatar jak możesz to zapodaj fotkę w dziale / podwozie nadwozie / emblematy, loga, napisy
okej zapodam :-P
Ring ding ding :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-14, 00:34

Aha - co do malowania felg itd. jeśli nie stać Cię na nowe lub na chromowanie polecam malowanie proszkowe (lub jak kto woli piecowe). Nie do zdarcia :D Pomalowałem (znaczy nie ja :P) koła w B1 proszkową (amory też) i kurde super lux. Szprychy nowe 100zł ech ...

Awatar użytkownika
Korpek
Posty: 56
Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Post autor: Korpek » 2007-02-14, 10:30

No właśnie felgi najgorsze :( ile kosztuje chromowanie i proszkowanie?
Ring ding ding :)

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 106
Rejestracja: 2007-01-02, 21:45
Moje maszyny: Nie ma
Kontaktowanie:

Post autor: Dawid » 2007-02-14, 10:50

Fajna maszyna :mrgreen: te WSK 125 M06B3 z początku produkcji mi się najbardziej podobają :) a do tego bardzo duzy plus że są papiery :D kurcze, ale frajda jeździc wueską po drogach publicznych i nie bać się glin ;-)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-14, 18:44

Chromowanie jednej felgi od 80 do 150zł (bo jak nie więcej).
Za malowanie proszkowe dałem 100zł (obie felgi, amory, bębny, amory tylne i jeszcze dużo drobnicy).

Awatar użytkownika
Korpek
Posty: 56
Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Post autor: Korpek » 2007-02-14, 19:20

Hmm chyba wybiorę proszkowe hahahhaha :mrgreen:
dobra decyzja :P ??
Ring ding ding :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-14, 19:36

Tylko najpierw musisz wszystko wypiaskować. I upewnij się, że osoba u której robisz będzie robić dobrze i nie będzie żałowac materiałów. Lepiej dac więcej a mieć zrobione u kogoś pewnego i będziesz wiedział, że dłuuuuuuugo Ci kół diabli nie wezmą. Co do szprych - kup nowe (tylko dokładnie oglądnij gwinty), albo załatw gdzieś oryginały ocynkowane ponownie.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości