WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Odpowiedz
Texas Ranger
Posty: 1232
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: Texas Ranger » 2018-02-07, 12:10

Kolego sylwekseat zauważ, że ten temat dotyczy remontu WSK 175 innego użytkownika, a Twoje pytania są trochę poza tematem głównym i przez to robi się mały bałagan. Może lepiej by było gdybyś założył swój oddzielny temat w odpowiednim dziale, gdyż linki, które zapodałeś dotyczą WSK 125.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-02-10, 20:12

Hmmm.... Faktycznie parę wpisów jest zbędnych w tym temacie ....
Rafał M.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-02-16, 06:41

Zarejestrowana
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rafał M.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: daroohd » 2018-02-16, 15:55

Fajne nr...

auriol77
Posty: 539
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: auriol77 » 2018-02-19, 23:29

WK sprawdza przecież każdy pojazd w bazie przed rejestracją.Umowa KS nie jest równoznaczna z byciem prawnym wlaxicielem pojazdu. Stajemy się nim tylko wtedy jeśli kupujemy go od ostatniego właściciela z dowodu pojazdu lub po zasądzeniu przez sąd o przeniesieniu własności.

Idąc tym tokiem rozumowania myślicie,że umowa z kimkolwiek uprawnia was do właścicielstwa? Otoz nie. Złodzieje wtedy by sprzedawali na legalu pojazdy ludziom bez dokumentów ,a Ci szli by je rejestrować. To tak łatwo nie działa.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-02-20, 08:18

auriol77 pisze:
2018-02-19, 23:29
WK sprawdza przecież każdy pojazd w bazie przed rejestracją.Umowa KS nie jest równoznaczna z byciem prawnym wlaxicielem pojazdu. Stajemy się nim tylko wtedy jeśli kupujemy go od ostatniego właściciela z dowodu pojazdu lub po zasądzeniu przez sąd o przeniesieniu własności.

Idąc tym tokiem rozumowania myślicie,że umowa z kimkolwiek uprawnia was do właścicielstwa? Otoz nie. Złodzieje wtedy by sprzedawali na legalu pojazdy ludziom bez dokumentów ,a Ci szli by je rejestrować. To tak łatwo nie działa.

Oczywista oczywistość to co piszesz :-).
Trzeba kupić legalnego pochodzenia sprzęt i mogą sprawdzać nawet w 100 bazach.
Rafał M.

auriol77
Posty: 539
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: auriol77 » 2018-02-20, 15:23

Chodzi mi o to, że 99% sprzedających na internetach twierdzi, że można rejestrować ich pojazd na zabytek, a prawda jest taka, że z większością będzie problem lub brak możliwości.

Awatar użytkownika
lis235
Posty: 462
Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
GG: 0
Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: lis235 » 2018-02-20, 17:04

auriol77 pisze:
2018-02-20, 15:23
Chodzi mi o to, że 99% sprzedających na internetach twierdzi, że można rejestrować ich pojazd na zabytek, a prawda jest taka, że z większością będzie problem lub brak możliwości.
Rejestrowales kolego kiedyś jakiś pojazd na zabytek? Jeżeli nie to nie wprowadzaj ludzi w błąd!!!

Texas Ranger
Posty: 1232
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: Texas Ranger » 2018-02-21, 11:21

Dokładnie, jeśli masz wątpliwości, albo doświadczenia to przedstaw swoje stanowisko.

Hunterm10
Posty: 56
Rejestracja: 2015-12-27, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK Dudek
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: Hunterm10 » 2018-02-21, 13:34

Na ogół nie ma problemu z rejestracją potrzebny jest akt własności np. umowa z kupna sprzedaży z ostatnią osobą która posiadała ten pojazd, schody zaczynają się gdy pojazd widnieje w cepiku wtedy musimy mieć akt własności z osobą na którą pojazd jest zarejestrowany.

auriol77
Posty: 539
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: auriol77 » 2018-02-21, 13:58

Hunterm10 spotkała mnie właśnie sytuacja z motocyklem zakupionym na przysłowiowym złomie, który widnieje w systemie jako zarejestrowany na osobę "X"

Oczywiście nie mam z nią umowy, nie jestem prawnym właścicielem pojazdu i nie zarejstruję go.
Przed zakupem pojazdu tak naprawdę zawsze trzebaby spradzić numer vin w WK oraz na policji czy nie widnieje w bazie jako zarejstrowany/skradziony.

halcik
Posty: 1735
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: halcik » 2018-02-21, 14:14

Daj mi ten motor to zarejestruje go na siebie. Ciągłość umów przy rejestracji na żółte tablice to jakaś fanaberia urzędnika, który boi się o swój tyłek. Niech Ci dadzą odpowiedź pisemną dlaczego jest odmowa.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-02-22, 09:03

halcik pisze:
2018-02-21, 14:14
Daj mi ten motor to zarejestruje go na siebie. Ciągłość umów przy rejestracji na żółte tablice to jakaś fanaberia urzędnika, który boi się o swój tyłek. Niech Ci dadzą odpowiedź pisemną dlaczego jest odmowa.
Tak. Ciągłość umów na żółte tablice to fanaberia. Ma to znaczenie przy ponownej rejestracji na białe. Ja z opinią rzeczoznawcy i decyzją o wpisie do ewidencji pojazdów zabytkowych udałem się z mot. na stację diagnostyczną. Diagnosta zrobił przegląd i wydał 2 dokumenty:
1. Protokół z oceny stanu technicznego pojazdu zabytkowego
2. Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu co do zgadności z warunkami technicznymi pojazdu zabytkowego.

Z tymi papierami do wydz. komunikacji i finał.
Podstawa zał. pozytywnego to mot. nie może być w ewidencji jako skradziony wcześniej komuś. A Wy macie mieć umowę K-S mot.

Powodzenia przy rej. To banalnie proste.
Rafał M.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-02-24, 18:07

Testy 2018 r. temperatura na zewnątrz dzisiaj to -10 st. C. Odpalenie nr 1 :-)
https://www.youtube.com/watch?v=S1KGlqG ... e=youtu.be

Pytanie - ilu zestawów "kowadełko-młoteczek i platynki" potrzebnych będzie do podróży dookoła świata ??? - póki co Kobuz jest na fabrycznym zapłonie czyli na platynkach
Zastanawiam się czy zapłon CDI zastosować ??? - czekam na opinie i oferty do zakupu :-)
Rafał M.

auriol77
Posty: 539
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: auriol77 » 2018-02-25, 14:17

Ja w swojej pierwszej czwórce mam na platynach + moduł elektroniczny czyli calość bez kondensatora chodzi. Przejeździłem na tym ok. 12 tyś kilometrów. Przerywacz oryginalny,regulowałem przerwę 2-3 krotnie w tym czasie.

CDI lepsze ładowanie, światła. Do jazdy w mieście z kierunkowskazami wskazane więcej prądu.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-03-25, 14:19

Rafał M.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-04-16, 11:04

:evil: Postanowiłem zakończyć walkę z tradycyjnym zapłonem i niedoładowanym akumulatorem czego konsekwencją u mnie była słabnąca iskra i brak mocy oraz wkręcania się silnika na obroty.
Zamówiłem zapłon CDI. Czekam na dostawę a potem montaż :mrgreen:
Rafał M.

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 116
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: Walet » 2018-04-17, 20:33

rafm pisze:
2018-04-16, 11:04
:evil: Postanowiłem zakończyć walkę z tradycyjnym zapłonem i niedoładowanym akumulatorem czego konsekwencją u mnie była słabnąca iskra i brak mocy oraz wkręcania się silnika na obroty.
Zamówiłem zapłon CDI. Czekam na dostawę a potem montaż :mrgreen:
Gratulacje, to dobra decyzja. :D

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-05-03, 11:45

Kobuz na CDI odpalił ale nie pracuje równo - pyrka jak 4-sów.
Podpowiedzcie ile dajecie wyprzedzenie zapłonu, ile przerwę na świecy ?
Może odległość impulsatora od koła magnesowego przestawić na jakieś 0,5 mm - teraz mam szczelinkę 0,1 mm
Rafał M.

Awatar użytkownika
rafm
Posty: 98
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976

Post autor: rafm » 2018-05-06, 17:49

Podpowiedzcie gdzie problem ?
CDI założony i w zakresie niskich obrotów silnik pracuje w miarę równo - przerywa i szarpie w zakresie średnich obrotów - jak już złapie "ciąg" to idzie dalej bez uwag na wysokie obroty - ale lecę np. równo 70 km/h i wyczuwam znowu szarpanie silnikiem - teraz mam gaźnik org. Pegaza - gaźnik miał robiony przegląd - niby był ok ale .... coś mu jest ?
Albo kupić inny ?
Rafał M.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość