WSK 175 Electric Orange

Odpowiedz
piotrek1983x2
Posty: 13
Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175
Lokalizacja: Opolskie
Kontaktowanie:

WSK 175 Electric Orange

Post autor: piotrek1983x2 » 2024-05-07, 09:13

Witam
w lutym zeszłego roku zapadła decyzja (jeśli uda się zarejestrować) remontuję moją WSK.
Tak ją zostawiłem 20 lat temu w szopie.
wsk 175 old.jpg
Remont zajął mi 13 miesięcy. Aktualnie mam przejechane 51 km.
wsk 175 new1.jpg
wsk 175 new2.jpg
W założeniu było wyremontowane jej na tych częściach które miałem dostępne, doprowadzenie jej do używalności i do stanu który będzie cieszył moje oko.
Od początku nie miałem celu przywracania jej do oryginału.
WSK na założony zaplon CDI, gaźnik Jikov(replika), skrzynię gazelowską. Instalacja jest zrobiona pod stacyjkę z Charta i pod CDI.
Oprócz baku, boczków, kubków zegarów i stacyjki malowana jest proszkowo. Opony, dętki, szprychy, siedzenie, wkład lampy pod h4, kierownica i klamki są współczesne. Wał był regenerowany w Poznaniu szlif i elementy których brakowało i dało się je dorobić w miarę bez problemowo dorabiałem samodzielnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krajdomini
Moderator
Posty: 174
Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: krajdomini » 2024-05-07, 11:04

Petarda :-) takie wueski mają swój dawny klimat.
Jak z rejestracją, udało się?

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 231
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: CZESIO1958 » 2024-05-07, 12:44

Klimat epoki 🤩
Wszystko się wtedy przerabiało.
👍

Awatar użytkownika
robik
Posty: 326
Rejestracja: 2012-04-14, 22:27
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '82
M06B3 '75
Lokalizacja: wielkopolska
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: robik » 2024-05-07, 18:28

Brawo za uratowanie sprzęta. Wyszło całkiem fajnie. Też kiedyś swoją przerobiłem bo takie były czasy, ale już mi przeszło i teraz wolę oryginalną :) Mogłeś zostawić siedzenie z ramką. Według mnie wygląda lepiej. Poza tym moto na plus. Najważniejsze aby dawało frajdę z jazdy.

adamsky771
Posty: 92
Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 - 79
Lokalizacja: Sowina
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: adamsky771 » 2024-05-07, 23:49

Dobra robota - szacunek za uratowanie kolejnej Wiesławy. Od czego przedni błotnik?

piotrek1983x2
Posty: 13
Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175
Lokalizacja: Opolskie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: piotrek1983x2 » 2024-05-08, 08:04

krajdomini pisze:
2024-05-07, 11:04
Petarda :-) takie wueski mają swój dawny klimat.
Jak z rejestracją, udało się?
Rejestracja przeszła bez problemu na białe tablice
CZESIO1958 pisze:
2024-05-07, 12:44
Klimat epoki 🤩
Wszystko się wtedy przerabiało.
👍
Teraz wiem że to była głupota. Ale nie żałuję bo dzięki temu wciągnąłem się w motocykle i poniekąd w moje przyszłe zajęcie ;-)
robik pisze:
2024-05-07, 18:28
Brawo za uratowanie sprzęta. Wyszło całkiem fajnie. Też kiedyś swoją przerobiłem bo takie były czasy, ale już mi przeszło i teraz wolę oryginalną :) Mogłeś zostawić siedzenie z ramką. Według mnie wygląda lepiej. Poza tym moto na plus. Najważniejsze aby dawało frajdę z jazdy.
Plan na wymianę ćwieków na ramkę jest. To siedzenie z pierwszego zdjęcia jest schowane w piwnicy :-D
adamsky771 pisze:
2024-05-07, 23:49
Dobra robota - szacunek za uratowanie kolejnej Wiesławy. Od czego przedni błotnik?
Gdybym nie dał rady zarejestrować to wylądowałaby na olx. Błotniki i cały przód jest z S1. Pierwotnie była to czarna M21w2.

piotrek1983x2
Posty: 13
Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175
Lokalizacja: Opolskie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: piotrek1983x2 » 2024-05-14, 09:25

Poszukuje osoby lub firmy gdzie mógłbym zregenerować Pegaza. Nie wiem czy go użyję ale jak ma leżeć w piwnicy to niech leży sprawny.
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2050
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: jjaworskyy » 2024-05-14, 11:34

piotrek1983x2 pisze:
2024-05-14, 09:25
Poszukuje osoby lub firmy gdzie mógłbym zregenerować Pegaza. Nie wiem czy go użyję ale jak ma leżeć w piwnicy to niech leży sprawny.
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?
Jeszcze nie spotkałem i nie słyszałem i kimś kto DOBRZE regeneruje pegazy... Mam zestaw od Turbo, lepsza reakcja na gaz, nic nie cieknie, jak ktoś nie ma pegaza to polecam zakupić :)

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: Szczepan » 2024-05-15, 08:32

piotrek1983x2 pisze:
2024-05-14, 09:25
Poszukuje osoby lub firmy gdzie mógłbym zregenerować Pegaza. Nie wiem czy go użyję ale jak ma leżeć w piwnicy to niech leży sprawny.
Czy macie jakieś sprawdzone namiary?
Zastanawiam się także nad zestawem od Turbo Zabytki (PHBH 28mm). Czy ktoś używał takowego zestawu? Czy warto w to inwestować?
Ja odpowiadam za te zestawy. W razie czego zapraszam do kontaktu na : https://www.facebook.com/turbozabytki/
lub mail : turbozabytki@gmail.com
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Mixol
Posty: 818
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: Mixol » 2024-05-15, 12:13

Robiłem znajomemu remont 060, chciał Pegaza i braliśmy stąd https://www.olx.pl/d/oferta/junak-u1-sh ... pp8k5.html.
To było w 2021 roku i zapłacił chyba 550 zł, chodził dobrze ale za taka kasę lepiej kupić coś współczesnego, Dellorto lub PWK.Naprawdę szkoda nerwów na te stare Pegazy, czy G20.

piotrek1983x2
Posty: 13
Rejestracja: 2023-05-23, 09:26
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar200
WSK175
Lokalizacja: Opolskie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: piotrek1983x2 » 2024-06-04, 12:10

Odpuściłem na razie regenerację Pegaza u kogoś. Widziałem jakieś zestawy naprawcze więc jak najdzie mnie ochota to spróbuję zrobić to sam. Musze zagłębić się w temat.
Aktualnie dotarł do mnie taki zestaw(aliexpress).
gaznik.jpg
adaprer org.jpg
Adapter może podejdzie ale muszę zrobić "fasolki" na otworach.
filtr.jpg
Profilaktycznie ruszył już proces produkcji nowego adaptera z "amelinium" gdyby tamten z aliexpress nie działał prawidłowo ;-)
Adapter.jpg
Linka wstępnie zrobiona.
Zobaczymy co z tego wyjdzie :-D
Jakoś strasznie dużo to nie kosztowało więc jakby nie wyszło/nie działało to strata będzie niewielka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Electric Orange

Post autor: Szczepan » 2024-06-05, 11:44

Pewnie, że będzie działać, pionierem nie jesteś w tej dziedzinie :D W gumowym króćcu robisz fasolki, skręcasz na śrubkach M6, uszczelniasz oringiem i jest luksusowo. W samym gaźniku trzeba pozaślepiać to i owo żeby chodził prawidłowo. Lepiej do czwórki pasuje ogólnie PHBH28.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości