WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

marcinsud
Posty: 26
Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: '73 M21W2
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 74r.

Post autor: marcinsud » 2011-05-01, 14:59

aa no chyba że w takim razie koniec off topa

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 74r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-01, 18:08

OK. sory że cię wprowadziłem w błąd bo nie dałem tytułu..
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 74r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-04, 09:45

Silnik złożony został w Sobotę.. Wieczorem wstawię parę zdjęć.. W Poniedziałem sróbowałem Ją odpalić, było trochę cięzko bo coś z zapłonem mi się wali nie mogłem go ustawić ale pomęczyłem sie przy nim trochę i działa "Laleczka" odpaliła.. silnik pracuje bez żadnych zarzutów, jedyne co to muszę uszczelnić jakoś kolanko bo tamtędy dużo chołasu powstaje.. :/ Będę też zmuszony zmienić gażnik Pegaza na np. taki jak ma Brat bo przepustanica ma luzy i draczy przy zdjętym filtrze ale po jego założeniu tego tak nie słychać.. ;-) Ogólnie jestem zadowolony z pracy silnika, teraz muszę do kupić parę potrzebnym rzeczy i będę mógł brać się za Jej wygląd..

Nie ma zdjęć jak zakładałem cylinder bo sworzeń był na ciepło wsadzany i nie miałem jak zrobić zdjęć.. :(
1.JPG
DSC01573.JPG
DSC01574.JPG
DSC01575.JPG
DSC01576.JPG
DSC01577.JPG
DSC01578.JPG
DSC01579.JPG
DSC01580.JPG
DSC01581.JPG
DSC01582.JPG
DSC01583.JPG
DSC01584.JPG
DSC01585.JPG
DSC01586.JPG
DSC01587.JPG
DSC01589.JPG
DSC01591.JPG
DSC01592.JPG
DSC01593.JPG
DSC01594.JPG
DSC01598.JPG
DSC01599.JPG
DSC01600.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Lelek'64
Posty: 42
Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
GG: 22437727
Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66
Lokalizacja: woj.Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: Lelek'64 » 2011-05-08, 13:51

Dobry remont ! Jak sprawuje się wkrętarka Einhel bo u mnie po krótkim czasie szczotki do wymiany i plastik nietrwały .

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-08, 14:39

Lelek'64 pisze:Jak sprawuje się wkrętarka Einhel bo u mnie po krótkim czasie szczotki do wymiany i plastik nietrwały .
Przetrwała remont domu, budowe altany i dalej nic nie zmieniane i robione przy niej.. Stoi tam bo przykręcałem stojak na wkręty do stołu.. Dużo mam rzeczy z firmy Einhel i ciągle działają i się nie zawiodłem na tej firmie, nawet migomat mam Einhela..
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: Wojtek » 2011-05-11, 19:37

Szczelny to ten silnik nie będzie :) Sam nie jestem najlepszy w uszczelnianiu silnika i z doświadczenia mogę powiedzieć że nie tędy drogą. Cylinder zrobiony?
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-14, 09:20

Uszczelki są zrbione z materiału od wujka mówił że są olejo odporne ale zobaczymy, bo sam gdzieś robił uszczelnienia ale gdzie to nie wiem nie wnikałem w to.. Cylinder zrobiony..
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

volksturm
Posty: 63
Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
Lokalizacja: Stolp

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: volksturm » 2011-05-14, 15:17

Korki było wkleić w otwory wyważające z balsy albo korka daje to niewielką ale już odczuwalną różnicę na niskich obrotach.

Ps.Zależy Ci na oryginalności gaźnika ?? Jeśli nie to zapomnij o pegazie to może nawet dobrze że się zepsuł :-)

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-14, 18:48

Ta WSK-a nie musi być orginalna tylko niezawodny "turystyk".. ;-)
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

volksturm
Posty: 63
Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
Lokalizacja: Stolp

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: volksturm » 2011-05-14, 18:56

No więc wrzuć gaźnik z jawy/cz 175 jak załatwisz taki z LUXA albo z ts350 to on na 100% będzie miał ssanie i będzie lepiej wykonany niż te starsze z CZ.Zwykle udaje się ustawić odp. mieszankę na oryg dyszy głównej, bo widzę że nic nie przerabiałeś więc silnik ma apetyt na paliwo takie jak w oryginale.

U Was jest chyba zarejestrowany niejaki Fenix on na swojej stronie opisywał montowanie takiego gaźnika do kobuza.

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-14, 23:30

Zrobiłem z paru gaźników jeden i zmniejszył się luz przepustnicy.. Ja myślę nad gaźnikiem takim jak ma Brat, jest to nowa generacja tylko trzeba kruciec dorabiać..
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

volksturm
Posty: 63
Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
Lokalizacja: Stolp

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: volksturm » 2011-05-14, 23:33

nowa generacja pod jakim względem ?? Jeśli chodzi o gaźniki pływakowe to nic nowego nie wymyślono w sprawie gaźnika z centralną komorą pływakową.

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-05-14, 23:37

Z gaźnikiem jeszcze zobaczę jak to wyjdzie, chciałbym taki co ma komore pływakową centralną.. Chodziło mi o nową konstrukcję a nie generację sorry..
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-06-21, 09:37

Witam.. Ostatnio zakupiłem łańcuch, linkę sprzęgła i się przejechałem WSK, silnik ładnie pracuje ale denerwuje mnie gaźnik nie mogę go ustawić, nie wiem co się z nim dzieje i ta prądnica, nie mam ładowania albo skacze napięcie, z bardzo wysokiego na bardzo niskie i tak non stop.. Zostawiłem ją narazie, do czasu jak nie zakupie alternatora i gaźnika z Jawy TS 350, myślę że na nim będzie świetnie silnik pracował.. WSK pali od pierwszego kopnięcia jak jest naładowany akumulator, ale nie jeżdze nią bo nie chcę zniszczyć akumulatora tym złym ładowaniem.. Teraz robię silnik, żeby ładnie pracował i miło się jeździło a potem poprawie wygląd.. ;-)

Trochę haotycznie to napisałem.. :-?
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-07-27, 20:39

Mała aktualizacja i mały zakup jakim jest alternator od Jawy TS 350..Wszystko jest kompletne brak tylko jednego kondensatora i muszę go oczyścić.. Teraz planuje kupić moduł gl-200, regulator napięcia Jezpol RNA-2 lub coś podobnego albo samemu zrobić, manetki od charta i zbudować lub kupić prostownik 3-fazowy 9-diodowy..
Zdjęcie.-0027.jpg
Zdjęcie.-0028.jpg
Zdjęcie.-0029.jpg
Zdjęcie.-0030.jpg
Zdjęcie.-0031.jpg
DSC00041.JPG
DSC00001.JPG
DSC00042.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-08-23, 11:54 przez mIcHaL_027, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-08-07, 00:37

Z początku chcę przeprosić moderatorów że piszę post pod postem, ale ja ciągle aktualizuje prace przy mojej WSK.. Dziś założyłem alternator od Jawy TS do WSK.. Po drodzę na wykłady zawiozłem wirnik do roztoczenia, trochę tokarzowi nie wyszło jak sam mówił, ale to przerobił po swojemu i jest bardzo dobrze, żeby ściągnąć wirnik muszę użyć ściągacza i że mu nie wyszło tak jak ja chciałem to za to nic mi nie policzył, sam się zdziwiłęm.. Trochę czasu mi zajeło szlifowanie karterów, żeby nie ocierał wirnik.. Prace zacząłem ok godziny 17 i zeszło mi to do 23:30 plus przerwy na jedzonko.. Ocencie moją pracę czy może być parę fotek, słabych bo telefonem robione.. ;-)
Zdjęcie.-0027.jpg
Zdjęcie.-0028.jpg
Zdjęcie.-0029.jpg
Zdjęcie.-0030.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: Brat » 2011-08-07, 13:14

no ładnie Ci poszło, widzę że w sporej mierze kierujesz się moim tematem. proponuje Ci całą instalację położyć na nowych przewodach, zaciskać on nowa konektorki i zalutowywać je. Oczywiście nie zapomnij o koszulkach termokurczliwych.

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-08-07, 16:19

Wiem, instalacja będzie cała nowa tak jak napisałeś ale na pierwsze odpalenie i spróbowanie będzie zrobione z dołączanych kabli.. Tak jak Ci wcześniej mówiłem biorę przykład z twojej "laleczki".. ;-)
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-08-24, 17:33

Witam, wreście przyszedł mój nowy zakup jakim jest regulator alternatora 9d.. Zakupiony zostałał w firmie A.P.E http://www.ape.com.pl/, ponieważ ten co miałem dawał nie równe napięcie, dziś może sprawdzę jak działa bo mnie strasznie głowa boli i gardło pobolewa.. :-(
Regulator.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 81r.

Post autor: Sebastian440 » 2011-08-24, 19:12

Gratuluję solidnego podejścia do kwestii zapłonu :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości