WSK 175 'Bestia' by yahoo

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-01, 15:37

Powoli dojrzewam do prezentacji mojego grata. Zatem - oto ona, moja Bestia.

Baza: kobuz '81, od drugiego właściciela, z kompletem dokumentacji, instrukcją, gwarancją i co ino. Cały czas zarejestrowana i ubezpieczona. Przegląd się zrobi jak skończę remont, czyli pewno na wiosnę.

Kobuzów jest dużo, do tego mam sprzęty (S2 i Sarenka), które można i trzeba zachować w oryginale - zatem pozwoliłem sobie na liczne zmiany, bo to ma być motocykl do jeżdżenia a nie pokazywania. Dodatkowo trzeba zaznaczyć, że do jeżdżenia mam parę japończyków, więc WSK traktuję czysto hobbystycznie - ale ma być w pełni zdatna, w każdej chwili, do tego, aby pojechać nią dokądkolwiek.

Wykonane prace i modyfikacje:

- Podwozie/Nadwozie:

- całe podwozie (rama, wahacz, wsporniki etc) piaskowana i malowana proszkowo na czarno
- przednie zawieszenie wraz z kołem typu KOS, wszystkie elementy aluminiowe anodowane na czarno, gumowe mieszki ochronne na lagach.
- wysoki błotnik od Sporta/Lelka, z tyłu płytki błotnik
- szeroka kierownica z poprzeczką
- wysoki wydech, prosta dźwignia hamulca, ale konsola podnóżków jest od dolnego wydechu - na wypadek, jakbym jednak postanowił zaszczepić tłumik z CZ, który jest IMHO najsensowniejszą alternatywą dla kobuzowego, długiego oryginału.
- sportowa lampa przednia (uchwyty plastikowe typu KOS), z wkładem pod żarówkę H4, w środku żółta żarówa H4.
- stacyjka i licznik na konsoli, plastikowe kubki
- stcyjka trzypozycyjna, z Hondy CB750 '72. ON/OFF/P. Włącznik świateł osobny, na prawej konsoli kierownicy.
- licznik nowy ZMD, przerobiony na oświetlenie LED i z nowym cyferblatem wg patentu Brata
- konsole na kierownicy z Charta, klamki WSKowe, anodowane na czarno.
- włącznik światła STOP przy obu kołach (przód w konsoli Charta, tył w bębnie)
- kierunkowskazy LED (z uwagi na chęć zminimalizowania zużycia prądu)
- Przełożenie 14/45, z tylną zębatką na śrubach M6 zamiast nitów, łańcuch DID.
- Całkowicie bateryjne zasilanie wszystkich odbiorników, reflektor również z akumulatora
- całkowicie samodzielnie wykonana instalacja elektryczna, z puszką bezpieczników od ETZ (4 bezpieczniki) i trzema przekaźnikami. Wszystkie przewody i końcówki nowe, wszystkie połączenia lutowane.
- oczywiście wszystkie nowe śruby, łożyska, uszczelniacze, płyny i inne takie. W zawieszeniu olej syntetyczny.
- akumulator 5,5 Ah, taki jak w ETZ.
- małe, blaszane pokrywy boczne, zbiornik albo szeroki 10,5, albo łezka - jeszcze nie wiem.
- stopka boczna typu Dudek, mocowana do podnóżka pasażera

- Silnik:

- kartery, cylinder, głowica, skrzynia i sprzęgło - nowe ZMD. Nie żeby stare były do niczego - są w bdb stanie.
- wał po regeneracji, miał może ze 3tkm przebiegu od nowości, ale jak robić, to wszystko. Teraz żałuję, że nie kupiłem nowego ZMD :)
- kanały cylindra polerowane i korygowane, zgrane z karterami
- alternator z Royal Enfielda, wersja 3 przewodowa, ze zintegrowanym regulatorem
- gaźnik PWK, ze stosownie przerobionym króćcem - wg patentu Brata
- Bezstykowy zapłon na czujniku Halla od kolegi SofCHJanek (jeszcze nie testowany - na razie wiem tylko, że iskrzy;)
- oczywiście wszystkie nowe śruby, łożyska, uszczelki (uszczelki dodatkowo obciągnięte Hermetykiem;)
- oczywiście wszędzie syntetyczne płyny.

Plany:

- stabilizator widelca
- malowanie blach (boczki, błotniki, bak, lampa) na oliwkowy mat.
- czarne koła
- blokada kierownicy i zamek siodła
- regeneracja tylnych amortyzatorów (mam nowe uszczelnienia ZMD, kwestia wymiany), przy czym niewykluczone, że jednak będą amortyzatory z ETZ, zależnie od potrzeb terenowych.
- pojedyncze siodło kierowcy, z tyłu bagażnik zamiast siodła. Ale tutaj duży znak zapytania, bo wymaga dość dużych, nieodwracalnych przeróbek, a tego staram się unikać.

Uwagi:

- silnik i napęd (i podwozie też;) jest w konfiguracji scramblerowej, tzn na rekreacyjne, niewyczynowe jeżdżenie poza asfaltem.
- nic nie jest przerobione w sposób nieodwracalny, powrót do oryginału jest możliwy w dowolnym momencie, tylko po co. Jest nawet oryginalne oblachowanie - nie będzie malowane i czeka na lepsze czasy. Pewnie się nie doczeka ;-)
- do zrobienia drobiazgi: zabezpieczyć zębatkę zdawczą, wymienić naciąg osi, umocować pokrywę kubka stacyjki, połączyć gaźnik z filtrem powietrza, uregulować całość etc.

Zdjęcia dorzucę, jak porobię. Na razie można oglądać tu http://picasaweb.google.pl/kuba.lacki/Bestia#
Ostatnio zmieniony 2011-12-08, 19:31 przez yahoo, łącznie zmieniany 3 razy.
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Savier » 2011-12-01, 15:52

Oglądałem wcześniej Twojego kobuza przy okazji Sarenki. Dużo miał roboty kiedyś :P. Generalnie to szkoda, że tak dobrze zachowany motocykl skończył jako składak (jakkolwiek nie byłby zrobiony) - jest wiele innych baz na przeróbki, a coraz trudniej o w pełni oryginalną wueskę, taką przy której wiele nie trzeba robić.
Jednak wybrałeś jak chciałeś i mi się podoba. Wszystko wygląda na bardzo dobrze zrobione - bez fuszery. Projekt "Scrambler" spoko sprawa, ale ja w życiu nie robiłbym z tego takiego ociężałego motorka jaki wziąłeś sobie za wzór. Wg mnie powinno to raczej sprawiać wrażenie lekkości, że wszędzie da się wjechać i dopchać. Zapakowałbym łezkę, pomalował na jakiś jebitny jaskrawy kolor (nie coś ala khaki jak zamierzasz) wszystko i cieszył ładnym motorkiem do takiej jazdy, że nie szkoda jakiegoś rarytasowego zawieszenia czy lampy tylnej.
Ogólnie to jest spoko :). Pięknie to wygląda. Ale siedzenia nie skracaj.
- licznik nowy ZMD (...)
Eee...

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-01, 16:23

Savier pisze:Oglądałem wcześniej Twojego kobuza przy okazji Sarenki. Dużo miał roboty kiedyś :P. Generalnie to szkoda, że tak dobrze zachowany motocykl skończył jako składak (jakkolwiek nie byłby zrobiony) - jest wiele innych baz na przeróbki, a coraz trudniej o w pełni oryginalną wueskę, taką przy której wiele nie trzeba robić.
Wiesz co, tu jest trochę dłuższa historia, którą pominąłem - z tymi zdjęciami, które są na picasie, gdzie rama niebieska - to obecny motocykl nie ma wiele wspólnego, a w zasadzie nic nie ma;-) Ciągłość dotyczy tylko nazwy - zawsze była i będzie to "Bestia" ;-)
Ten Kobuz, na bazie którego powstała obecna sztuka, został przeze mnie w zasadzie uratowany przed wsiąknięciem w ziemię, lub, co równie prawdopodobne - zakatowaniem na poligonie. Dlatego uważam, że taki los nie jest wcale zły ;) Ale podkreślam - IMHO Kobuzów jest dużo, do tego to jest ten Kobuz, który już nie był taki ładny jak te wcześniejsze z łezką. No i oraz mam motocykle, które będą w oryginale, dużo bardziej warte starań.
Savier pisze:Jednak wybrałeś jak chciałeś i mi się podoba. Wszystko wygląda na bardzo dobrze zrobione - bez fuszery. Projekt "Scrambler" spoko sprawa, ale ja w życiu nie robiłbym z tego takiego ociężałego motorka jaki wziąłeś sobie za wzór. Wg mnie powinno to raczej sprawiać wrażenie lekkości, że wszędzie da się wjechać i dopchać. Zapakowałbym łezkę, pomalował na jakiś jebitny jaskrawy kolor (nie coś ala khaki jak zamierzasz) wszystko i cieszył ładnym motorkiem do takiej jazdy, że nie szkoda jakiegoś rarytasowego zawieszenia czy lampy tylnej.
Ogólnie to jest spoko :). Pięknie to wygląda. Ale siedzenia nie skracaj.
Myślałem też o polerowaniu blach, jak w starych anglikach, ale ze stalą jest problem, bo koroduje w oczach, trzaby się bawić w jakieś niewiadomojakie zabezpieczenia, uznałem, że gra nie warta świeczki. A za dobre słowo dziękuję :)
Savier pisze:
- licznik nowy ZMD (...)
Eee...
Łejezu, czepiasz się :D Z epoki, znaczy się :)
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Lukas » 2011-12-01, 18:00

Patrząc po zdjęciach to nie powiedziałbym że uratowałeś ja przed zakatowaniem ;P
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Szczepan » 2011-12-01, 18:09

No kolego znając twoje profesjonalne podejście do tematu to będzie bardzo fajny sprzęt. Powstaje motor bardzo w moim guście, bardzo mi się podobają takie scramblery. IMHO żaden grzech grzebać tak na pospolitym Kobuzie, których jest jeszcze od groma gdyby był to jakiś rarytas to można by było grzmieć, a tak to nie widzę żadnego powodu na pewno będzie ładniej niż w org, który mi się nie podoba.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-01, 18:43

Lukas pisze:Patrząc po zdjęciach to nie powiedziałbym że uratowałeś ja przed zakatowaniem ;P
Zdjęcia nie są miarodajne, serio. Rzecz się miała tak: kupił ją gość, który używał jej - tak jak stała, w pełnym oryginale - do katowania na poligonie. Tak katował, aż zakatował skrzynię i poobijał blachy. Miał robić, ale, jakoś stała pod chmurką dłuższy czas, gdzie wsiąkała powoli w ziemię. Gdyby została naprawiona - trafiłaby z powrotem na poligon. No to odkupiłem :)

No chyba, że masz na myśli rozmaite sztuczki, które widać na moich zdjęciach;-) Ja osobiście uważam, że katowanie to jednak coś innego - u mnie może liczyć na troskliwą opiekę, a nie tylko upalanie do upadłego, aż umrze. Owszem - powydurniam się, ale zrekompensuję to najlepszym olejem, nowymi częściami i niezbędnymi pracami konserwacyjnymi. A inna rzecz, że to było dawno - a do wygłupów to ja mam teraz inny, lepiej się do tego nadający grat ;-)
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Sebastian440 » 2011-12-01, 19:01

Ty najpierw Sarenkę skończ, a nie już się za s2 i Bestie bierzesz !
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Lukas » 2011-12-01, 20:07

O to to! :D Jaki masz ten sprzęt do wydurniania się ? ;P
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-01, 20:27

Lukas pisze:O to to! :D Jaki masz ten sprzęt do wydurniania się ? ;P
Do wygłupów drogowych mam ZX-636R z awatara, a terenowych KLX250. W związku z tym absolutnie nie mam potrzeby uskuteczniania wueską jakichś bardziej spektakularnych wygłupów ;)

Seba: tak, zrobię Sarenkę. Jest następna w kolejce. Skończę Bestię (w sensie technicznym, nie mylić z lakierowaniem i kosmetyką) i biorę się za Sarenkę - już nawet pomału odkopuję ją spod góry pustych kartonów imienia Hanki Mostowiak ;D
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

lachu1994
Posty: 163
Rejestracja: 2011-09-07, 17:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 KOBUZ
WSK M06L
WSK M06B3
WSK M06B3 GIL
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: lachu1994 » 2011-12-01, 22:22

yahoo pisze: już nawet pomału odkopuję ją spod góry pustych kartonów imienia Hanki Mostowiak ;D

Rozwaliłeś mnie tym xD Mocne ;D

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Stary » 2011-12-02, 00:16

Dobrze, że mi przypomniałeś. Jak będę w domu muszę pogrzebać w kartonach, może jakieś rarytasy się znajdą?

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-07, 01:43

Dziś w końcu udało mi się wybłagać u HausKommando dyspensę, i mogłem się karnąć do garażu chwilę podłubać.

Z dzisiejszych robót:

- całą instalację elektryczną wsadziłem w peszele.
- założony łącznik gumowy między gaźnik a filtr powietrza
- uregulowany zapłon
- odpał i runda zapoznawcza, pierwsza od chyba 2003 roku...:D Wniosek: JEDZIE :D

http://www.youtube.com/watch?v=4TI7hDg7 ... ture=g-upl - tak, wiem, ciemno i ponuro, ale lepiej raczej nie będzie.

wnioski:

- PWK wciąż nie chce mi się uprzykrzać, nie mam do niego zastrzeżeń
- dystansowanie alternatora z RE ma KOLOSALNY wpływ na napięcie ładowania. Aktualnie mam gdzieś 12,5-14V, czyli dość fajnie.
- łomatulu, jak WSK może świetnie świecić (H4 zasilane z aku).

wątpliwości:

- napierdziela mi olejem ze skrzyni przez odpowietrzenie w korku wlewu. Na wolnych jest OK, ale jak dodam gazu to prawie że leje ciurkiem. Za dużo oleju, czy przedmuchy? Olej 75W90, syntetyk. Simmeringi nowe, z górnej półki, kartery nowe, uszczelka oryginał, gruba + hermetyk.

ponadto:

- wytargałem Sarenkę spod Mount Mostowiak (patrz wyżej). Jak tylko ruszyłem zawieszeniem, z prawej lagi zaczęło lecieć ciurkiem, no ale dosłownie ciurkiem. Nie widziałem nigdy czegoś podobnego. Co ciekawe - leci dołem, spod śruby trzymającej sprężynę. W związku z tym wywaliłem przednie koło (celem wylania wiadra oleju z bębna i wyczyszczenia całości). Wziąłem się też za przygotowywanie Proof of Concept - czyli takie spreparowanie jednych karterów, żeby można było w łatwy sposób zweryfikować na nich wizję wykonania przeróbek pod oryginalną skrzynię. Brzmi górnolotnie, a polega na upierdzieleniu skrzyni korbowej od jednych niepotrzebnych mi, zniszczonych seryjnych karterów;-)
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-26, 13:50

Wracam do tematu napierdzielania olejem ze skrzyni biegów.

Fakty:
Korek wlewowy plastikowy, nowy, oryginalny, otworek drożny. Na wolnych obrotach sucho, przy dodaniu gazu z otworka napierdziela olej. Niedrożne odpowietrzenie w tylnym mocowaniu bloku silnika do ramy. Ale za to nie są wkręcone dwie śruby pod wspornik gaźnika, i tamtędy skrzynia może sobie swobodnie oddychać, co ciekawe, jest tam całkowicie sucho.

Hipoteza:
Olej spod korka wlewu napierdziela bo aż tak mocno rozbryzguje go wirujące sprzęgło? Może wkręcić jakiś niedrożny, i - ciągle bez śrub wspornika gaźnika - zobaczyć co się będzie działo?

Co do samego odpowietrzenia w mocowaniu silnika - oczywiście zostanie udrożnione, byleby się dało bez rozpruwania silnika, bo okrutnie nie chce mi się tego robić :)
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: rafalgb » 2011-12-26, 20:32

yahoo masz moze schemat tego alternator z Royal Enfielda głownie chodzi mi o to jak cewki sa połączone?? i czy w ogóle masz moze schemat do takiego Royala od którego jest ten altek:)
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2011-12-26, 20:46

rafalgb pisze:yahoo masz moze schemat tego alternator z Royal Enfielda głownie chodzi mi o to jak cewki sa połączone?? i czy w ogóle masz moze schemat do takiego Royala od którego jest ten altek:)
Nie. Nie mam nic, ponadto, co jest w tematycznym wątku na Forum.
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2012-05-17, 10:04

No, to po dłuugiej przerwie coś drgnęło w temacie.

W ciągu paru ostatnich wizyt w garażu po kawałeczku dokładałem brakujące kawałki - a to sprężynę centralki, a to naciąg łańcucha, a to dokręciłem zębatkę zdawczą, uszczelniłem pokrywę sprzęgła itd. Wczoraj wyczyściłem zbiornik (proforma, okazał się być zupełnie czysty), wyczyściłem kranik, założyłem filterek na przewód paliwa, założyłem boczki, osłony termiczne na wydech, napompowałem koła i co tam jeszcze. W końcu - motur gotowy, cały złożony, wszystko działa.

No i odpał, chwila nagrzania, i pierwsze kilometry za mną. Nic się nie zepsuło, nic nie odpadło, ale, że tablica rejestracyjna leży w domu, to nie robiłem testów drogowych żeby losu nie kusić.

Wniosek jest taki, że regulacji trzeba. Na jedynce i dwójce jedzie w porządku, na trójce jest gorzej, na czwórce jest buuuuuuu. Wolne obroty równiutkie, na postoju wkręca się na wysokie obroty bez najmniejszego problemu. Na jedynce i dwójce też. Na trójce pójdzie dobrze, jak ją wrzucić z wysoko nakręconej dwójki. Zębatka z tyłu 45 zębów, więc teoretycznie powinien mieć lżej - strach pomyśleć, co by było na 41z.

Wrażenie mam takie, że dostaje za dużo paliwa, opuściłem zatem iglicę o ząbek - i nie poczułem żadnej różnicy. Gaźnik PWK (nadal brak problemów z zacinającą się przepustnicą). Ponieważ na górze, w zakresie wysokich prędkości obrotowych jest całkiem dobrze, wygląda, że dysza główna jest dobrana plus minus trafnie. Wolne obroty i odpalanie na zimno super, więc tu też nie ma problemu. Problem jest z jakby niedoborem mocy pomiędzy niskim a środkowym zakresem prędkości obrotowej, a to wskazuje na regulację iglicy.

Czy jednak zapłon? Oczywiście nie mogę mieć nic fabrycznego, więc oprócz alternatora z Royala mam też halotron zamiast przerywacza, ze stałym wyprzedzeniem zapłonu. Na ile byście ustawili? Na fabrykę?
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Savier » 2012-05-17, 14:57

Zapłon daj może najpierw na 3,8mm, jeżeli to nic nie da to proponowałbym skontrolować świece po dłuższej jeździe (kilka km?).
Może coś przeoczyłem, ale gdzie dorwałeś zębatkę Z45? :>
Ahh... na jednej fotce dojrzałem stopkę boczną?

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2012-05-17, 15:36

Savier pisze:Zapłon daj może najpierw na 3,8mm, jeżeli to nic nie da to proponowałbym skontrolować świece po dłuższej jeździe (kilka km?).
Może coś przeoczyłem, ale gdzie dorwałeś zębatkę Z45? :>
Ahh... na jednej fotce dojrzałem stopkę boczną?
Zapłon tak machnę, jak nic nie da to przegonię go parę kilometrów jednym cugiem po twardym i obczaimy świczkę.

Zębatkę kupiłem bodaj u Skuter-Dębica, a stopkę dobrze widzisz - pomysłowa rzecz :)
Ostatnio zmieniony 2012-05-17, 19:40 przez yahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: Savier » 2012-05-17, 15:57

OK, dzięki. Stopka to jakaś doróbka czy oryginalna?

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 'Bestia' by yahoo

Post autor: yahoo » 2012-05-17, 18:42

Savier pisze:OK, dzięki. Stopka to jakaś doróbka czy oryginalna?
Kupowałem jako oryginalną, i na to liczę ;-) Porobię jakieś fotki przy najbliższej okazji.
--
yahoo
http://sarenka666.blogspot.com/
Kupię nowe obręcze 18" i szeroką kierownicę

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości