WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-01-28, 19:41

Sebastian440 pisze:Przód kostka 90/90 taka mam w s2 tył 100/80/90 i wygląda bajecznie.
Kolego pokaż na foto swoje oponki albo zapodaj linka.

pozdr.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-02-24, 22:11

Witam po przerwie

Dziś pierwsze zakupy. Akumulator VARTA i świeca ISKRA F100

Jutro próba uruchomienia na poważnie :)

c.d.n.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: grack » 2015-02-24, 23:29

Nie znam się na elektryce, ale mam obawy czy aku 12V sprawdzi się w 6 voltowej instalacji. W każdym razie trzymam kciuki za odpalenie i wiosenne jazdy :) Świetny Sporcik :)

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-02-25, 07:19

Cos sie pokombinuje I bedzie OK.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-02-25, 22:23

Nadeszła wielkopomna chwila :)

Nowy akumulator, nowa świeca, świeże paliwo = silnik odpalił od pierwszego kopa. Wrażenia bezcenne. :)

Po tylu 8-10 latach garażowania i nie używania kurz, brud i inny syf jest dosłownie wszędzie. Kilka dni minie zanim go usunę.

Kilka pytań po dzisiejszym popołudniu w garażu:

1. Sprzęgło nie rozłącza. Klamka pracuję, wyciskacz chodzi a napęd na koło idzie cału czas. Co się stało? Sklejone tarcze od długiego postoju?

2. tylna felga jest dość skorodowana. Co polecacie, wymianę na nową czy chromowanie?

3. Coś mi się zdaje że kranik powinien mieć długą dźwignię bo lewy boczek go kryje i dostęp jest utrudniony. U mnie jest krótka. Orientujecie się gdzie można dostać kranik lub dźwignię?

4. Docelowo gdyby malować ramę i wahacz to co polecacie, proszek czy akryl?

Pozdrawiam
Grzegorz

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: grack » 2015-02-25, 23:40

Odpowiem na pytanie nr 3, gdyż miałem ten sam problem. Kranik powinien być z długą dźwigienką, musisz po prostu szukać na allegro, mi się trafił juz po paru dniach :) W zasadzie to wystarczy wymienić samą dźwigienkę, kranik moze zostać stary.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Mateusz WSK » 2015-02-25, 23:42

Kurde ale ten aku 12V to nie bardzo do instalacji 6V.

Odp 1 - rozebrałbym sprzęgło wydaje mi się, że sklejone tarcze.
Odp 2 - w zależności od stanu felgi. Jeżeli nie jest bardzo skorodowana ani pokrzywiona to oddał bym do chromowania.
Odp 3 - grack wyjaśnił.
odp 4 - nie remontowałem jeszcze nigdy w tym stopniu wueski, ale jak zacznę to przynajmniej rama poleci w proszek.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: BikerDS » 2015-02-25, 23:54

Ad.1 Rozgrzej silnik tak, by olej był gorący w skrzyni. 20 - 30 min ? Potem wyłącz. wbij 1 bieg, trzymając klamkę sprzęgła wciśniętą tocz motocykl w przód i tył. W końcu powinno puścić.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-02-26, 13:03

Dobry pomysł. Zagrzeje silnik i może poprzez szarpniecie tarcze się rozkłada i sprzeglo zacznie działać. W przeciwnym razie trzeba zdjąć pokrywę i je rozebrać.

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: grack » 2015-03-01, 19:39

Pytałeś na shoutboxie o dźwignię hamulca, zdaje mi się, że jedynie w S2 umieszczano takie fabrycznie i seryjnie ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: krzysiek200 » 2015-03-01, 21:36

Podobno te dźwignie kładli do składanych podnóżków które były w exportach.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-03-01, 22:19

Czyli było cuś takiego. A co niektórzy już prawili że do własna wydumka...

PS. Dzięki grack.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-01, 23:09

Jak dobrze widzę, to pedał w Twoim S1 różni się "troszkę" od tych z prospektu które były w S2 i S1 Ex.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-03-02, 22:24

Witam

Dzisiejsze popołudnie w garażu. Poniżej porównanie dźwigni hamulca tylnego.

"Garbata" dźwigni zdemontowana z motocykla, "płaska" znaleziona w zasobach :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-03-04, 22:46

Witam

kontynuując wątek hamulca tylnego. Zdemontowałem tylne koło, ponieważ nie podobał mi się skok dźwigni hamulca. Średnica wew. piasty 135 mm (do wymiaru 125 na skali należy dodać 10 ponieważ jest to pomiar średnicy wewnętrznej), średnica zew. szczęk 133 mm. Poniżej FOTO. Co tui jest nie tak :)?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

picek
Posty: 749
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: picek » 2015-03-05, 19:16

wydaje mi się że masz zużyte wykładziny i mozliwe że i rozpierak.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-03-05, 21:44

Z tego co się orientuje to okładzina powinna mieć 4 mm grubości. I u mnie w zasadzie tyle ma. Co do grubości rozpieraka to trudno się odnieść, nie wiem jaka jest grubość nominalna.

Zobaczę jak wygląda przedni hamulec, Klamka taż ma duży skok żeby koło w ogóle zaczęło hamować.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: krzysiek200 » 2015-03-05, 21:46

A dużo masz jeszcze regulacji na pręcie? Ja u siebie po mimo nowych szczęk musiałem sporo podkręcić żeby ładnie łapało.

Grzegorz80
Posty: 68
Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
GG: 0
Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1
Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Grzegorz80 » 2015-03-05, 22:02

Na pręcie nakrętka musiała być w zasadzie ze 2-3 od końca żeby hamowanie było. Z przodu na lince sytuacja jest podobna. |Tak się zastanawiam czy w WSK nie powinno być blaszanych podkładek między rozpierakiem a szczęką (szczękami)? Takie rozwiązanie gdzieś widziałem. Tylko nie wiem czy jest to rozwiązanie naprawcze czy oryginał jako "wzmocnienie" szczęki.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-06, 11:33

To jakiś patent z tymi blaszkami/podkładkami, fabrycznie nie było czegoś takiego.
W swojej zamontowałem nowe oryginalne okładziny i też musiałem sporo podkręcić na regulacji żeby ładnie hamowało.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości