Strona 3 z 5

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-06, 22:31
autor: picek
na zdjęciu które zamieściłeś wydaje się że okładziny w miejscu gdzie jest rozpierak są cieńsze niż w miejscu stałego zaparcia.
Porównaj te dwa miejsca.
Zamieść zdjęcie od powierzchni ciernej wykładziny to będzie widać po nitach jak zuzyta jest okładzina.
Pozatym trzeba przetoczyć szczeki- albo raczej dobrze by było je przetoczyć.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-07, 00:27
autor: Grzegorz80
Grubosc szczek tak jak pisze kolega picek spawdze. Zastanawia mine jedna sprawa. Jezeli mocowanie blokady (plaskownik) zostalo przyspawane w nieprawdlowym miejscu to czy moze to miec wplyw na polozenie dzwigni. Wg mnie tak.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-10, 21:46
autor: Grzegorz80
Dziś kolejny dzień przywracania S1 przyzwoitości.

Blacha siedzenia wyczyszczona gotowa do malowania proszkowego. Trzeba jedynie wspawać trzpień zastrzasku. A propos 15 min pracy ze szlifierką i pilnikiem okrągłym. Na podstawie siedzenia brakuje blaszki do zamka. Czy mógłby ktoś mi podać
wymiary tej blaszki lub odrysować "z przyłożenia na papier i wrzucić foto w temacie? Będę wdzięczny.

Jak malować czarny mat, półmat czy połysk?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-15, 23:15
autor: Grzegorz80
Witam

Blacha gotowa. Jutro jedzie do malowania proszkowego. Wybieram czarny połysk. Przyspawałem trzpień i zaczep zamka. na surowo wszystko działa jak należy.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-17, 22:00
autor: Grzegorz80
Witam

Ciąg dalszy monologu:)

Blacha siedzenia wczoraj oddana do malowania. Dziś odebrana. Pierwszy element pomalowany proszkowo. Już cieszy oko :) jak na stan surowej blachy sadze że najgorzej nie wyszło.
Jutro wizyta u miejscowego tapicera. Może u niego uda się dorobić gąbkę a pokrowiec uszyje ze skaju na wzór oryginalnego z przeszyciami (jak to bywało w S1-kach).

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-22, 19:03
autor: Grzegorz80
Witam

Kolejna odsłona

Kawałem materiału tapicerskiego, gąbka do podłożenia, specjalna nić i pokrowiec gotowy.
Narazie wstępnie założony ale już teraz zapowiada się ciekawie :) Jutro montaż na gotowo.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-23, 13:13
autor: Mateusz WSK
Według mnie strasznie słabo ten pokrowiec wygląda :-/

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-23, 17:54
autor: Brat
no przecież widać że jeszcze nie jest naciągnięty, poczekajmy na efekt końcowy, choć przeszycia są minimalnie za gęsto, czy mi się tylko tak wydaje ?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-23, 21:39
autor: Grzegorz80
Po dokładnym naciągnięciu efekt będzie zupełnie inny. Potwierdzam, przeszycia są minimalnie za gęsto. jedno przeszycie na całości za dużo. Trudno się mówi. Tak wyszło... :)

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2015-03-31, 21:02
autor: Grzegorz80
Witam po kilkudniowej przerwie.

Pokrowiec zamontowany. Od razu maszyna inaczej wygląda:) I jak teraz, podoba się?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-12, 18:06
autor: Grzegorz80
Witam ponownie

Minęło trochę czasu, kolejna zima się zbliża czas wznowić prace:)

Chciał bym zastosować zapłon CDI. Czytam forum i w zasadzie wynika że sporo osób ma już taki założony sobie zdecydowanie polecają.

Proszę o kila podanie kilku zalet i wad każdego rozwiązania. Z tego co się orientuję to sa dwa typy CDI.
Pierwszy z kołem magnesowym
Drugi na wirniku ROYAL ENFIELD.

Pora zdecydować się na jedno z nich ale nie wiem które.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-13, 00:12
autor: Savier
Cześć,
Royal czy też zwykły wirnik to w obu przypadkach tzw. przewijana cewka. Nie jest to głupie rozwiązanie, ale z praktycznego punktu widzenia i z moich odczuć motor z wolnych obrotów leciutko przerywa. Najwidoczniej nie wytwarza wystarczającego napięcia.
W przypadku koła magnesowego charakterystyka lekko się uspokaja, motor chodzi równo i nie przerywa. Mi osobiście bardziej przypadło to do gustu :). I w tym przypadku masz do wyboru też większy stator 150W z ładowaniem trójfazowym.
Alien objechał na takim zestawie Złombol, czyli dobre 5tyś km w przeciągu 2-3 tygodni :-D
Gdybyś zdecydował się na koło magnesowe to służę pomocą :)

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-13, 09:30
autor: Grzegorz80
Czyli na ROYALU mamy większe ładowanie. Moc około 150W. A w przypadku Twojego zapłonu jaka jest orientacyjna moc?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-13, 10:32
autor: Savier
I w tym przypadku masz do wyboru też większy stator 150W z ładowaniem trójfazowym.
Nie wiem ile jest na Royalu, ale podobno też sporo. Trzeba by Aliena podpytać jaka jest różnica w mocy między Royalem a moim zapłonem 150W.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-14, 19:26
autor: Grzegorz80
150W w Twoim zapłonie to sporo. na pewno wystarczy na wszystkie odbiorniki w S1 z zapasem. Przecież nie ma tu kierunkowskazów.
Czy trzeba akumulator do tego zapłonu? Słyszałem że zapłon może być zrobiony w dwóch wersjach, pierwsza z akumulatorem druga bez aku. Czy to prawda?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-14, 21:08
autor: Savier
Nie bawię się w zapłony, gdzie jest potrzebny akumulator :P (Jeszcze)
To tzw. DC CDI.
W moim przypadku jedyna różnica jaka jest to lepsze światła na wolnych obrotach z akumulatorem. Motocykl odpalisz jak i będziesz miał światła bez aku.
Podejrzewam, że zasilisz klakson bez aku, ale nie testowałem :D

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-15, 09:30
autor: Grzegorz80
Tak pytam bo właśnie 1,5 roczny akumulator padł i zastanawiam się czy kupować następny. Wychodzi że niema potrzeby.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-20, 20:18
autor: Grzegorz80
No i zakup zrealizowany. Czekam na dostawę zapłonu CDI w wersji wzmocnionego ładowania by kol. Savier.

Ciekawe jak silnik będzie gadał na nowej iskierce :)
Mam nadzieję że zapali bez problemów.

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-22, 18:32
autor: Grzegorz80
Witam

Nie mogę ustawić tłumnika i kolanka w jednej osi. Widać że jest "przełamanie" na połączeniu tłumnika i kolanka.
Macie jakieś pomysły? A może kolanko jest nie halo?

Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80

: 2016-10-25, 20:02
autor: Grzegorz80
Witam

Zapłon CDI dotarł.
Zapłon zamontownay na szybko i silnik odpalony bez regulacji
A wygląda to tak: