M21W2 1978r Miazgi ;)

Odpowiedz
Awatar użytkownika
miazga
Posty: 21
Rejestracja: 2010-07-14, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 w permanentnym rozkładzie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

M21W2 1978r Miazgi ;)

Post autor: miazga » 2015-07-01, 18:33

Kilka lat temu nabylem droga kupna zlom na kolach - WSK M21W2, wg. tabliczki znamionowej nr. ramy 1774189, a silnika 195920, rok produkcji 1978 i od tego czasu ja powoli kompletuje ;) Pytanie jak jest z oryginalnoscia takiego zestawu? Co zastalem:

- blotniki okragle glebokie
- bak garbaty z guma, z korkiem tego typu: http://img.archiwumallegro.pl/?1673276267 ,kranik paliwa z "krotkim" zaworkiem (chociaz podejrzewam, ze dzwigienka powinna byc dluga, tak przynajmniej wynika z katalogu czesci)
- wahacz prosty (nie lezka)
- amortyzatory ze szklanka
- lampa plastikowa dwuczesciowa, reflektor z wysokim szklem, licznik wyskalowany do 140km/h
- kanapa z listwa, ale o materiale trudno cos wiecej powiedziec, bo brakowalo obicia :)
- pelna oslona lancucha
- boczkow brak
- kierownica wysoka, cybanty: ten dluzszy typ, z wysokimi podstawkami: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... 7TniISjHiA
- cylinder i glowica z wkladkami wyciszajacymi
- kolanko wydechu okragle
- instalacja 6v, prostownik Unitra
- skrzynia biegow z "nowszym" przelozeniem - 15/27
- puszka filtra powietrza w wersji bez "rury dolotowej"

---

Poniewaz celuje w maksymalny stan fabryczny, ze zmian wiekszych i mniejszych, mam w planach tylko:
- lancuszek czeski Favorit i zebatki sprzeglowe z Gazeli
- instalacja 12V
- kierunkowskazy
- raczej nie chce przerabiac zaplonu na CDI, co najwyzej mysle o wirniku z Royala
- tlok od Aliena
- kanapa z przeszyciami (o ile zdazylem sie zorientowac, nie jest to oryginalne rozwiazanie, ale mam slabosc do takich kanap)
- poniewaz probnie wypolerowana 3 lata temu piasta nieladnie sie utlenila, wszystkie czesci aluminiowe poza uzbrojeniem kierownicy pojda na szkielkowanie
- wszystkie bez wyjatku sruby, podkladki, wkrety i nakretki wymienilem na nierdzewne. Pozostale czesci czekaja na wyslanie na ocynk, jak tylko wszystko skompletuje

Stan na chwile obecna:
- lakier na boczkach (kupilem plastikowe duze), baku i blotnikach juz jest. Szparunki i logo malowane, nie klejone.
- pozostale czesci nadwozia czekaja na piasek i lakier
- wal wywazony i zregenerowany
- wszystko rozebrane jest w drobny mak, na najdrobniejsze czesci pierwsze :)
- skompletowalem 95% czesci, zostal uklad wydechowy (pewnie zamowie u Hartmanna), troche trudno dostepnych detali i dokupienie paru starych czesci (np. oryginalnych klamek i obudowy rolgazu, bo wspolczesne odlewy sa skandalicznej jakosci - kasa w bloto :( )

Przy okazji: kupie lagi nieruchome w dobrym stanie ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości