AudioBas i jego wyścigówka :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: AudioBas » 2016-06-20, 23:01

Lecimy z koksem w końcu w czwartek wyjeżdżamy na Koszalin!:
Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek


No i taki bajer:
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Mixol » 2016-06-21, 15:50

Mixol trzyma kciuki, ile taki kubeczek, zapodaj filmik jak daje na spawaku.Powodzenia :viva:

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Garry1 » 2016-06-21, 20:04

Cylinder w normalnej konfiguracji czy jakieś dodatkowe okienka sie pojawiły?:p
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Matej » 2016-06-21, 23:56

Zobaczysz w Koszalinie

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: grzechu212 » 2016-06-24, 15:31

Po takich modyfikacjach miejsce na podium murowane ;). Na fotce ładnie rozorany wydech, szkoda tylko że dalszych prac nie widać, ale domyślam się patrząc na podobne tego typu przeróbki na symetryku to i zapewne jakiś booscik z tłoka dowiercony. Spawaki też niczego sobie - pełen profesjonalizm...fajnie że coś się dzieje w tym kierunku i naprawdę podziwiam Was za determinację bo z Wrocławia do Koszalina to kupa drogi :-( . Sam może kiedyś pomyślę o jakiejś rajdówce na tor...
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: raflo87 » 2016-06-27, 09:50

Napiszcie jak tam maszyna się sprawowała. Gaźnik jaki tam macie ? Bo zapomniałem.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: AudioBas » 2016-06-27, 12:54

Ogólnie to musimy to zestroić... Czasu było za mało :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: grzechu212 » 2016-06-27, 21:05

Garry wrzucił filma z Koszalina https://www.youtube.com/watch?v=YsKXdZaQmts gleba sroga :(... ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije!
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: raflo87 » 2016-06-27, 23:51

AudioBas pisze:Ogólnie to musimy to zestroić... Czasu było za mało :(
Myślałem ,że macie jakieś współczesne keihiny PWK a tu Muciek mówił ,że org Dellorto 28 a i na początku tematu pisałęś.
Czyli powinno dać się wyregulować :)
Ja przy swojej pojemności 250 startowałem od dyszy 200 i 55 bo bałem się o zacier. Motor ledwo chodził i świece padały co kilka KM.
Ciągle zmniejszałem dysze na 180 ,170, 160 aż dobiłem na 132 i 42 i było pięknie. Na tor pewnie bym podniósł na 135 i 45.
Napiszcie na jakich dyszach tam jesteście teraz?

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Muciek » 2016-06-27, 23:54

Lepiej im napisz jakie miałeś dysze na symetryku kiedyś a nie w tym :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: AudioBas » 2016-06-28, 09:39

raflo87 pisze:Myślałem ,że macie jakieś współczesne keihiny PWK a tu Muciek mówił ,że org Dellorto 28 a i na początku tematu pisałęś.
Czyli powinno dać się wyregulować :)
Ja przy swojej pojemności 250 startowałem od dyszy 200 i 55 bo bałem się o zacier. Motor ledwo chodził i świece padały co kilka KM.
Ciągle zmniejszałem dysze na 180 ,170, 160 aż dobiłem na 132 i 42 i było pięknie. Na tor pewnie bym podniósł na 135 i 45.
Napiszcie na jakich dyszach tam jesteście teraz?
Ogólnie rzecz biorąc, zestaw skręciliśmy na szybko dzień przed wyjazdem, czego w sumie żałowaliśmy, bo mogliśmy nic nie ruszać (chociaż oryginalny wydech bardzo nas ograniczał - za nisko siedział!)
Nawet nie odpalaliśmy tego za długo...
Na treningach w Koszalinie od rana dłubaliśmy, co przynosiło marny rezultat... Brak odpowiednich dysz do regulacji....!
Regulacje przeprowadzaliśmy na Mateja motocyklu w którym okazało się, że to nie wina gaźnika, a modułu :D
Za chuja nie mogliśmy dojść co jest grane!
Jak już doszliśmy, że to moduł to okazało się, że dysza wolnych obrotów musi być dużo mniejsza niż mam ja.
Czyli na dwa gaźniki mieliśmy jedna dyszę :)
Więc Matej upalał sprzęta ja czekałem na dysze! Około 16 godziny udało mi się dorwać w jednym z serwisów motocyklowych mniejsza dyszę (nie wiadomo jaka), niestety była za mała, ale wspomaganie się ssaniem dało jakiś rezultat i można było upalać :D

Podczas treningów nie obyło się bez strat...
Matej:
Obrazek

Ja:
Obrazek

Ostatecznie przed samym wyścigiem, Matej zatarł po raz drugi i nie wystartował...
Ja wystartowałem, ale na drugim zakręcie podczas konfrontacji z Tazem skończyłem tak:
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Ostatecznie na pace mamy dwa motocykle, jeden zatarty, drugi porozbijany :P
Ręka nie złamana, mocno potłuczona!
Wrażeń miliony, doświadczenie zdobyte! Niedosyt pozostał, ale odbijemy sobie to na PSZCZÓŁKACH za miesiąc!
Zestroimy maszyny i będzie GIT!


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_i_l2u1EkBY[/youtube]
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Szczepan » 2016-06-28, 10:23

Bez dysz dostroić się nie da, dodatkowo tor + upał nie pomaga :D Dellorto stroi się lajtowo, więc na pewno w końcu dojdziecie do odpowiedniego efektu :-)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Skinder » 2016-06-28, 10:55

Z tym dzwonem to trochę chamówka, przynajmniej patrząc z zewnątrz. Ale wazne, że cały jesteś! Jakies modyfikacje nowe wchodzą przed pszczółkami ?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: AudioBas » 2016-06-28, 11:01

Skinder pisze:Jakies modyfikacje nowe wchodzą przed pszczółkami ?
Musimy to dobrze zestroić, bo teraz to nie jedzie za dobrze :)
Więc skupiamy się na porządnym strojeniu i skręceniu całości...
Po dzwonie mam całą pompę do wymiany, od razu zamówię sobie nowy na wymiar przewód hamulcowy na przód :)
No i wreszcie popracować nad pozycją bo przez oryginalne podnóżki na treningu miałem szlifa i urwałem rączkę sprzęgła (GARRY dzięki za pożyczenie) oraz obiłem się trochę:
Obrazek Obrazek


Czyli wpadną clip-ony, zrobimy porządne sety na tył oraz pomyślimy nad jakimś zadupkiem :)
Może tym razem zdążymy! :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Garry1 » 2016-06-28, 11:37

Dzięki i nie ma za co, na torze jesteśmy jedną wielką rodziną:)

Najlepiej stroić na prostym odcinku drogi i koniecznie z obrotomierzem lub przynajmniej prędkościomierzem. Wtedy widzimy efekty, dupohamownia to marne rezultaty:D

Skinder na wyscigu uważa ten co jedzie z tyłu, nikt nie ogląda się za siebie czy komuś nie zajedzie drogi. Sam bym Kamila prawie przejechał:D na szczęście skończyło się na potłuczeniach, motocykl odbudujesz:)
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: AudioBas » 2016-06-28, 12:30

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: AudioBas » 2016-06-29, 08:46

Powiem Wam, że dopiero wczoraj pierwszy raz wpadliśmy w rezo...
Na zawodach to poprzez złe zastosowanie dysz nawet nie dokręcaliśmy połowy obrotów...

Na szybko dysza rozwiercona i pierwsze przepały...
Zębatka z przodu 14Z, od razu widać, że to ma jebnięcie...!

Brakło nam paru dni przed zawodami... Niedosyt pozostał, ale spokojnie, Pszczółki za miesiąc....

Filmik kręcony na szybko, po wstawieniu dyszy +/- 200 :P

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i3Gg6VlsWqM[/youtube]
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Garry1 » 2016-06-29, 09:41

No już się zaczyna zbierać ale jeszcze nie jest to co powinno być:)

P.s. Po roku używania sprawdziłem średnicę i mój gaźnik ma tylko 26,5 a nie 28 mm jak dotychczas myślałem:D także chyba też będę szukał takiego dellorto jak wy.
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Muciek » 2016-06-29, 09:54

Zamontują zawór kulowy do baku i pójdzie, na tym filmie akurat nie idzie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: AudioBas i jego wyścigówka :)

Post autor: Garry1 » 2016-06-29, 10:06

Dobry przelot ma kranik od ursusa. Gwint m10x1. Koszt 6 zl. Tylko czasem ciężko o sztukę która nie przecieka.
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości