WSK 175 KoBuz

Odpowiedz
Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-10-04, 12:56

Witam. Jakiś czas temu stałem się posiadaczem kolejnej WSK-i Kobuz z 1979 r. Zarejestrowany i ubezpieczony. Braki: kierunkowskazy wraz z uchwytami, osłona łańcucha krótka oraz kolanko powinno być inne. Za jakiś czas biorę się za remont, silnik pojedzie do Mućka, rama, koła oraz reszta gratów w piach i proszek, ocynki, CDI. Oryginalnie była czarna i taka też będzie. Pytanko mam: Czy po malowaniu proszkowym nakładał ktoś na to bezbarwny? Mam znajomego lakiernika który by mi prysnął tylko nie wiem czy będzie lepszy efekt. Niebawem biorę się za robotę i będę wrzucał fotki na bierząco :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Savier » 2016-10-04, 20:19

Fajna :D.
Malowanie proszkowe z klarem w super cenach masz we Włocławku (tam skąd brałeś trójkę :D)
Przywieść Ci CDI do czwórki do Gdańska? :D

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-10-04, 20:43

Transport gratów plus robota to się raczej nie będzie kalkulowac ;) na miejscu oddam do malowania proszkowego i później do kolegi lakiernika, na probe dam mu boczek który już jest pokryty proszkiem i pryśnie klarem. A to świadczysz takie usługi? Jeszcze jakbyś położył elktryke od zera to byłoby super :D bo mi nie po drodze z elektryka :p

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Savier » 2016-10-04, 20:54

Studiuję w Gdańsku to pewnie damy radę coś zrobić ;-)

Suspect
Posty: 221
Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
Lokalizacja: Malbork
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Suspect » 2016-10-04, 21:23

a jest w kncu mozliwosc jej rejstracji,bo jak pisalem do niego to mi wlasnie nie odpisal,jak z tym dowodem jest

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-10-05, 00:04

Ciągłość umów mam

Suspect
Posty: 221
Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
Lokalizacja: Malbork
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Suspect » 2016-10-05, 08:30

a to bardzo dobrze gratki,ze uda sie ja zarejstrowac,w dobrej kasie byla :)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-10-05, 09:03

Dzięki :) Po powrocie do domu założyłem aku, zalałem benzyny i odpaliła nawet :D

Suspect
Posty: 221
Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
Lokalizacja: Malbork
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Suspect » 2016-10-05, 15:10

na pych,bo z tego co pamietam,to wlasnie tam chyba starter nie banglal

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-10-05, 20:02

Raz działa a raz nie :)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-11-15, 11:20

Dzisiaj byłem w WK przerejestrować wuechę i bystre oko pani urzędnik dostrzegło że jedna z umów jest kserokopią i nie przerejestruje mi. Fakt, mój błąd i niedopatrzenie. Niestety ale chyba będę musiał przepisać tą umowę ponieważ ona jest z 2009 r z Piotrkowa Tryb...

Suspect
Posty: 221
Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
Lokalizacja: Malbork
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Suspect » 2016-11-15, 12:41

przepisalbym i sie nad.niczym nie zastanawial

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-11-15, 12:51

Będę musiał, chore jest to ze w naszych urzędach trzeba mieć oryginały

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-11-21, 11:40

Przymierzam się do oddania gratów do piaskowania ale mam dylemat co zrobić z osłonami lag w środku, tam raczej mi tego nie wypiaskuje... Jakieś sugestie? :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mrsweetpotato
Posty: 33
Rejestracja: 2015-11-15, 23:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Garbuska
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: mrsweetpotato » 2016-11-21, 12:20

Ja swoje lagi piaskowałem całe i malowałem proszkowo, trzeba tylko potem sprawdzić czy gumowe tuleje będą dobrze spasowane.
----
Regards,
pan Ziemniak

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-11-21, 12:43

mrsweetpotato pisze:Ja swoje lagi piaskowałem całe i malowałem proszkowo, trzeba tylko potem sprawdzić czy gumowe tuleje będą dobrze spasowane.

Wszystko Ci wybrał ze środka?

Awatar użytkownika
mrsweetpotato
Posty: 33
Rejestracja: 2015-11-15, 23:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Garbuska
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: mrsweetpotato » 2016-11-21, 14:46

Tak, tylko musi mieć taką zagiętą dysze do piaskowania żeby dokładnie wypiaskować calość.
----
Regards,
pan Ziemniak

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-11-21, 18:56

Pierwsze zdj przedstawia osłonę lagi od B1, drugie jest od Kobuza. Jak myślicie, czy ta od B1 podejdzie do mojego Kobuza?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: jjaworskyy » 2016-12-01, 11:23

Graty wróciły z ocynku :) Za jakiś czas reszta idzie w piach i malowanie. Kolejna paczka elementów do szkiełkowania gotowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jachoo
Posty: 30
Rejestracja: 2016-10-06, 16:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175, Kawasaki ZR750
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 KoBuz

Post autor: Jachoo » 2016-12-02, 12:12

Widzę że postępy w pracach są. Szprychy dałeś do ocynku czy kupowałeś nowe?
Co do korozji w osłonach lag to tak jak piszą koledzy, dobry fachowiec powinien mieć kątową końcówkę i sobie poradzi, Jeśli obawiasz się dobrze wykonanego zabiegu możesz wcześniej chemicznie uporać się z rdzą zakupując 2 środki: FEDOX i FERTAN. Fedox to odrdzewiacz w formie koncentratu z którego przygotowujesz roztwór i moczysz daną część przez ok 12 godz. Reaguje on z tlenkiem żelaza oczyszczając powierzchnię. Następnie płuczesz wszystko w ciepłej czystej wodzie i stosujesz drugi środek czyli Fertan. Ten z kolei to płyn rozkładający rdzę i tworzący podkład pod właściwe zabezpieczenie. Nanosisz środek (pędzelkiem, spryskiwaczem czy przez zanurzenie) na miejsce z rdzą i zostawiasz tak na 12-24 h po czym dokładnie płuczesz i powtarzasz tę czynność. Po ponownym wypłukaniu otrzymujesz powierzchnię gotową do malowania w której rdza nie będzie już postępować. Do pełnego zabezpieczenia można jeszcze użyć środka TAPOX 2K, ale stosowany jest on głównie do zabezpieczenia wnętrza zbiorników paliwa gdyż jest odporny na rozpuszczania. W przypadku osłon lag wystarczy zwykła farba.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości