WSK 175 1977

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2018-12-22, 21:19

Dżjordżjo pisze:
2018-12-21, 23:42
Widze konkretnie podchodzisz do tematu i to mi sie podoba
O to chodzi chyba? ;)
Tak "bonusowo" to chce otworzyć oczy tym wszystkim którzy nie wierzyli. :D

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2019-07-09, 20:21

Ehh.. nareszcie wszystko się poukładało i można wrócic do składania. :shock:
Zacząłem składać motocykl, wszystko fajnie (myśle że uda mi sie wrzucić zdjecia) i doszedłem do zawieszenia przód. Składam je a zonk! Górna nakrętka nie daje się dokręcić - zerwany gwint. No świetnie, jakby wszystko szło bez problemów to by było za nudno ,nie? ;-) :-D Kupiłem nową lage nieruchomą, rezbieram starą i tutaj pojawia się problem. :-/

Stara laga (po lewej) jest krótsza niż nowa (po prawej):
Obrazek
Tutaj to lepiej widać:
Obrazek
I teraz pytanie brzmi, z taką różnicą moge to wgl. poskładać? Czy po skręceniu nie bedzie różnicy w długościach lag? Czy raczej trzeba dokupić drugą "nową" lage, żeby był komplet?

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: halcik » 2019-07-09, 20:57

Miejsce dla sprężyn będzie inne woec i różną praca. Bez założenia się nie dowiesz, ale ważniejsza kwestia. Gdy jedna dobije druga będzie miała jeszcze ruch, a gdy uderzenie będzie wyjątkowo mocne to ta druga też będzie chciała dobić. Finał będzie skrzywienie osi koła.
Ale może jednak ktoś to testował i daje to radę.

Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 803
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: tomcio » 2019-07-09, 21:16

Jest też opcja że błotnik ci może przez to kosić.
J.W. Poskładasz to się dowiemy😉😐
Jest Bóg Jest WSK :-o

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2019-07-09, 22:20

halcik pisze:
2019-07-09, 20:57
Miejsce dla sprężyn będzie inne woec i różną praca. Bez założenia się nie dowiesz, ale ważniejsza kwestia. Gdy jedna dobije druga będzie miała jeszcze ruch, a gdy uderzenie będzie wyjątkowo mocne to ta druga też będzie chciała dobić. Finał będzie skrzywienie osi koła.
Ale może jednak ktoś to testował i daje to radę.
Hmm.. Lejac 120 ml oleju na lage, powinna ona być jako-tako sztywna, wiec i by chyba nie dobiło az tak? :roll: :-?
Nie mniej moż ektoś już miał na forum podobną sytuacje?

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: czankete » 2019-07-10, 07:53

...a gdzie kupiłeś tę lagę i kto ją wyprodukował?

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2019-07-10, 08:45

czankete pisze:
2019-07-10, 07:53
...a gdzie kupiłeś tę lagę i kto ją wyprodukował?
Nasz forumowicz - ABC PRLu ;)

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: czankete » 2019-07-10, 15:06

...to coś poszło nie tak - wymiar powinien być zgodny z oryginałem. Spróbuj reklamować, bo ich cena w sumie chyba nawet wyższa niż tych z tecrolu a jakość powinna iść w parze ;-)

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2019-07-10, 20:42

czankete pisze:
2019-07-10, 15:06
...to coś poszło nie tak - wymiar powinien być zgodny z oryginałem. Spróbuj reklamować, bo ich cena w sumie chyba nawet wyższa niż tych z tecrolu a jakość powinna iść w parze ;-)
Hmm.. No spróbuje sie z nimi skontaktować. Pomijając różnice w wymiarze reszta jest naprawde fajnie i solidnie zrobiona, tylko ten wymiar..

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2020-02-24, 20:01

Ponownie po dłuższej nieobecności znowu przychodzę z "problemem". :razz:
Zamontowałem gaźnik Dellorto PHBH 28 do silnika... a tu zonk! :lol: przelew na dole wystaje, przez co gaźnik moge tylko do pewnego momentu prostować a potem juz nie mam możliwości manewru. :-o

Rzeczony przelew - nie mam żadnej możliwości manewru przez niego:
Obrazek

Tak to z boku wyglada:
Obrazek

Tu znowu widać, że przez ten wystający element gaźnik nie jest pionowo, tylko leci po "skosie":
Obrazek

Miał ktoś podobnie? W takim wypadku ucinaliście tą rurkę przelewu?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Szczepan » 2020-02-24, 20:10

Obetnij to śmiało, do niczego nie potrzbne.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2020-02-24, 20:12

Szczepan pisze:
2020-02-24, 20:10
Obetnij to śmiało, do niczego nie potrzbne.
Uff..Czyli nie jest źle. Niby proste rozwiazanie, ale lepiej dopytać. :)

Remix301
Posty: 78
Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
GG: 0
Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Remix301 » 2020-02-24, 20:15

Ssanie Będziesz dawał na linkę do oryginalnej dźwigni czy będziesz ręczę ssanie kupował?
Aluminiowy króciec rozwiercałeś?
Gaźnik używka?

Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 803
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: tomcio » 2020-02-25, 22:14

Hmm. Z chęcią zobaczył bym jaka to różnica będzie... Ja dużo i daleko latam czwórką, wierny PEGAZOWI.
Czytałem o kąbinacjach brata z PWK noi tam 100% nie doszedł....
W trójce PHGB chodzi mi idealnie 👌, ale spotkałem się że nie zawsze tak jest. Trzeba trafić na dobry egzemplarz.

Wrzuć tu jakiś filmik jak pracóje, jak już złożysz.

Ja niedawno złożyłem drugą czwórkę i z doświadczenia na sucho ustawiłem poziom, iglice. Wrzuciłem i okaże się w sezonie... Dobry Pegaz nie jest zły. Kusi mnie ten Delorto ale teraz czasu brak... Czekam na więcej opinii innych 🤔😉
Jest Bóg Jest WSK :-o

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2020-04-29, 22:10

No i jak zwykle znowu zwracam się "problemem" :-D Konkretnie chodzi o gumowy łącznik silnik <->pełna osłona. Na jednym boku ma to wypuklenie, i tutaj właśnie nie wiem, z której strony powinno sie ono znajdować. :roll: Czy od strony bloku silnika, czy od strony pokrywy? Próbowałem to rozwiązać przy pomocy książki Załęskiego, jednak po jakości druku zdjęcia udało mi się jedynie wywnioskować, że na zdjęciu taki łącznik sie znajduje. :hah:
Remix301 pisze:
2020-02-24, 20:15
Ssanie Będziesz dawał na linkę do oryginalnej dźwigni czy będziesz ręczę ssanie kupował?
Aluminiowy króciec rozwiercałeś?
Gaźnik używka?
Tak, na linke do oryginalnej dźwigni, gaźnik używka.
tomcio pisze:
2020-02-25, 22:14
Wrzuć tu jakiś filmik jak pracuje, jak już złożysz.
Bedzie wrzucone. :-)
A jak narazie jedyne zdj. które na szybko zrobiłem, wyprowadzając motor z "kanciapy" po ok. 5 latach. :shock: Teraz już stoi z silnikiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2020-08-20, 21:26

No i znów zwracam się z problemem, tym razem zwiazanym z instalacją elektryczną. :?
Niestety nigdzie w internecie nie znalazłem schematu instalacji z uwzględnionym CDI, więc mając oba schematy starałem sie to połączyć, ale sam sie już pogubiłem. Elektryk ze mnie słaby, więc pytanie pewnie jest banalne. Majac CDI, znika cewka zapłonowa, biegną do niej 2 klable białe, jeden czarny - gdzie lub do czego mam je teraz podepnąć? Dla wielu pewnie proste ale ja naprawde jestem w kropce teraz. :shock: :-? Obrazek

Awatar użytkownika
norek
Posty: 157
Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: norek » 2020-08-20, 22:45

Jeśli CDI od Audio to do białego przewodu możesz połączyć czarny od regulatora napięcia i jeden z przewodów przekaźnika (czarno-biały)bo to Pin 21 w stacyjce .. Drugi czarny od starej cewki możesz zaizolować.

grisha_t
Posty: 77
Rejestracja: 2008-05-06, 15:18
Moje maszyny: M21W2 72r, M21W2 73r
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: grisha_t » 2020-08-21, 16:33

Uwypuklenie gumowej osłony łańcucha powinno iść do środka, czyli przylegać do kartera, ale to już pewnie wiesz.
norek pisze:
2020-08-20, 22:45
Jeśli CDI od Audio to do białego przewodu możesz połączyć czarny od regulatora napięcia i jeden z przewodów przekaźnika (czarno-biały)bo to Pin 21 w stacyjce .. Drugi czarny od starej cewki możesz zaizolować.
Ja ten drugi (czarny) kabel też wykorzystałem. Oryginalnie idzie (poprzez kostkę) od przerywacza, to zrobiłem tak, że idzie od impulsatora. A impulsator do...chyba modułu, ale trzeba doczytać w instrukcji, bo nie pamiętam. Wszystko mam upchane pod bakiem, więc jest blisko i do białego (czyli +12V po stacyjce) i czarnego (w moim przypadku impulsatora).

Awatar użytkownika
Walet
Posty: 131
Rejestracja: 2015-10-14, 20:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 "77
Lokalizacja: Staniszcze Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: Walet » 2020-08-21, 20:56

norek pisze:
2020-08-20, 22:45
[...] połączyć czarny od regulatora napięcia i jeden z przewodów przekaźnika (czarno-biały)bo to Pin 21 w stacyjce[...]
Czyli mając połączony regulator (czarny) z przewodem przekaźnika masujacego mogę po prostu gdzieś "po drodze" sobie zdjąc troche izolacji i wpiąć te białe? Będzie to wtedy dobrze, jak rozumiem?

Awatar użytkownika
norek
Posty: 157
Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1977

Post autor: norek » 2020-08-21, 22:32

Od kogo kupiłeś CDI ? Nie wiem czy wszyscy producenci maja takie same kolory przewodów w swoich zapłonach .
Na tym schemacie będziesz widział lepiej ;-)
Obrazek

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości