Strona 1 z 3

Wsk 175

: 2019-07-29, 10:25
autor: Dinko92
Witajcie. Nadszedł czas, by pochwalić się moim "boskim tchnieniem świdnickiej techniki". Wske nabyłem drogą zamiany za etz 251. Przyjechała do mnie w kartonach i bardzo opłakanym stanie. Ale najważniejsze było to, że jest zarejestrowana, ubezpieczona, a nawet ma ważny przegląd.
Wstawiam link do filmiku z prezentacji
https://youtu.be/75VE91WEX9A

Re: Wsk 175

: 2019-07-29, 12:27
autor: CZESIO1958
Jak na puzle z kartonów efekt jest powalający 😎
Widać nakład pracy 👍

Re: Wsk 175

: 2019-07-29, 13:27
autor: jjaworskyy
Minus za nie odpalenie :D

Re: Wsk 175

: 2019-07-29, 16:04
autor: Dinko92
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D

Re: Wsk 175

: 2019-07-29, 16:37
autor: jjaworskyy
Dinko92 pisze:
2019-07-29, 16:04
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D
Polecam przerobić dekiel pod łożysko igiełkowe i simmering :)

Re: Wsk 175

: 2019-07-29, 17:02
autor: norek
Wsk jest piękna ale ETZ też szkoda .

Re: Wsk 175

: 2019-07-29, 17:40
autor: Dinko92
Myślę intensywnie nad igiełkami i simmeringiem. Ciekaw też jestem, jak by się tam sprawdził drugi oring. Przy okazji remontu silnika jakoś to rozwiąże. Na razie chcę trochę powueskować.
Co do ETZ, to nie żałuję, bo ze wszystkich demoludów, najgorzej ją wspominam. Moim skromnym zdaniem Jawa Ts 350 z zapłonem bezstykowym bije ją pod każdym względem. Mz to taki przerośnięty Simson. Ale to jest tylko moja opinia

Re: Wsk 175

: 2019-08-08, 00:16
autor: tomcio
Co to za gaźnik, piong-jang🙃.
Jak na nim chodzi, I co z regulacją???

Re: Wsk 175

: 2019-08-08, 09:35
autor: wkzarci
jjaworskyy pisze:
2019-07-29, 16:37
Dinko92 pisze:
2019-07-29, 16:04
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D
Polecam przerobić dekiel pod łożysko igiełkowe i simmering :)
Off top - Kto takie rzeczy robi?

Re: Wsk 175

: 2019-08-08, 09:48
autor: jjaworskyy
wkzarci pisze:
2019-08-08, 09:35
jjaworskyy pisze:
2019-07-29, 16:37
Dinko92 pisze:
2019-07-29, 16:04
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D
Polecam przerobić dekiel pod łożysko igiełkowe i simmering :)
Off top - Kto takie rzyeczy robi?
Robił mi to gościu który zrobił to przy okazji remontu silnika, był tu kiedyś na forum. Osobiście go nie polecę, remont zjebał, dekiel zrobił akurat dobrze, ale kolega np wysłał mu kartery żeby wstawił tuleje w gniazda łożysk to strasznie długo mu trzymał graty...

Re: Wsk 175

: 2019-08-08, 11:55
autor: wkzarci
To ten plusminus ? :x
Ma ktoś jakieś zdjęcia jak to wygląda? nr łożyska? I simmeringu?

Re: Wsk 175

: 2019-08-08, 13:18
autor: jjaworskyy
wkzarci pisze:
2019-08-08, 11:55
To ten plusminus ? :x
Ma ktoś jakieś zdjęcia jak to wygląda? nr łożyska? I simmeringu?
Tak to ten sam. Będę miał chwilę to ci podeślę

Re: Wsk 175

: 2019-08-10, 15:34
autor: Dinko92
tomcio pisze:
2019-08-08, 00:16
Co to za gaźnik, piong-jang🙃.
Jak na nim chodzi, I co z regulacją???
Sądząc po cenie, to china. Keihin pz30. Miałem z nim do czynienia w trzech chinskich pojazdach i dawał się ładnie regulować. W tej chwili musze założyć dysze wolnych obrotów 40 i powinno być pięknie, ponieważ jadąc niskimi stałymi obrotami np na 3 biegu, silnik delikatnie szarpie. Na 4 biegu pięknie ciągnie. Wkręca się też zacnie. Jak go doreguluje, dodam filmik z jazdy

Re: Wsk 175

: 2019-08-10, 21:31
autor: wkzarci
W swojej wsk 175 z membraną mam gaznik dellorto vhsa32 ale z iglicą U22 dysza biegu jałowego 40 i z dołu płynnie i miekko się zbiera.

Re: Wsk 175

: 2019-08-11, 07:47
autor: Dinko92
wkzarci pisze:
2019-08-10, 21:31
W swojej wsk 175 z membraną mam gaznik dellorto vhsa32 ale z iglicą U22 dysza biegu jałowego 40 i z dołu płynnie i miekko się zbiera.
No właśnie. Tu jest 35. Delikatnie za ubogo na wolnych obrotach. Z tego co wiem, optymalna dla czwórki powinna być 40. Muszę wykręcić i podjechać do jackmotors żeby dobrać odpowiednią

Re: Wsk 175

: 2019-08-11, 08:21
autor: wkzarci
Mam jeszcze 41, 42, 43, 44, 45 i będe sprawdzał po kolei. W moim gazniku była fabrycznie dysza 38. Jaką masz główną dyszę ?

Re: Wsk 175

: 2019-08-11, 09:27
autor: Dinko92
wkzarci pisze:
2019-08-11, 08:21
Mam jeszcze 41, 42, 43, 44, 45 i będe sprawdzał po kolei. W moim gazniku była fabrycznie dysza 38. Jaką masz główną duszę ?
Główna 103, a u ciebie ?

Re: Wsk 175

: 2019-08-11, 12:50
autor: wkzarci
Główna 125 ale na 130 miałem odczucie że słabiej przyspieszał, mniej płynnie. Wtedy przejechane miałem około 200 km i 5 motogodzin.
Niech się jeszcze dotrze będę sprawdzał dysze ponownie.

Re: Wsk 175

: 2019-08-11, 16:32
autor: Dinko92
wkzarci pisze:
2019-08-11, 12:50
Główna 125 ale na 130 miałem odczucie że słabiej przyspieszał, mniej płynnie. Wtedy przejechane miałem około 200 km i 5 motogodzin.
Niech się jeszcze dotrze będę sprawdzał dysze ponownie.
To co oprócz membrany jest zmodzone ?

Re: Wsk 175

: 2019-08-11, 18:33
autor: wkzarci
To temat o Twojej WSK, nie mojej. ;-) Głowica z centralną komorą spalania, gwint długi ( długość gwintu świecy jak do samochodów ), głowica złożona bez uszczelki, cylinder dodatkowy boost i poprawione okna..., dyfuzor. Sprzęgło-wyższy zabierak i kosz, żeby zmieściło się 5 tarcz, nowa tarcza dociskowa ( wytoczona do tego sprzęgła ) nowa tarcza oporowa sprzęgła ( którą zabezpieczasz pierścieniem segera) oryginał ma 1.5 mm grubości ja dorobiłem( 2mm i 3mm ) ale włożyłem 2mm, sprężyna sprzęgła od mucka, popychacz sprzęgła jest od pompy paliwa FIAT 126p, Cinquecento 700 (2 sztuki)
Zapłon CDI, wał z korbą od Yamahy, tłok anodowany alien, cała skrzynia wiatr, prawdopodobnie o czymś zapomniałem bo składałem całą około 2 lat. Zostały drobne detale które dokładam na bieżąco, jestem w trakcie robienia nowego siedzenia. Tyle :x