WSK 175 Kobuz 81r.byBRO
: 2020-01-09, 23:43
Dnia 8 wrzesnia 2019r. stałem się posiadaczem WSK 175.
W dniu zakupu wyglądała tak: Motor został rozkręcony do ostatniej śrubki (w sumie to wiele rozkręcenia nie było). Silnik również został rozkręcony na części pierwsze i poddany kompleksowej regeneracji. Remont silnika w skrócie to:
Szlif cylindra/tłok Alien(anodowany)
Wał nowy Duells z łożyskiem w główce
Skrzynia biegów "mieszana"(wałek zdawczy 26Z,wałek pośredni 16Z, reszta Kobuz)
Nowe wodziki ZMD
Łożysko wałka zdawczego na długich igiełkach
Łożyska Fag (wał luz C3)
Nowy kosz sprzęgłowy( cały zestaw współczesny polski) tarcze "skośne" " delux"
W dniu zakupu wyglądała tak: Motor został rozkręcony do ostatniej śrubki (w sumie to wiele rozkręcenia nie było). Silnik również został rozkręcony na części pierwsze i poddany kompleksowej regeneracji. Remont silnika w skrócie to:
Szlif cylindra/tłok Alien(anodowany)
Wał nowy Duells z łożyskiem w główce
Skrzynia biegów "mieszana"(wałek zdawczy 26Z,wałek pośredni 16Z, reszta Kobuz)
Nowe wodziki ZMD
Łożysko wałka zdawczego na długich igiełkach
Łożyska Fag (wał luz C3)
Nowy kosz sprzęgłowy( cały zestaw współczesny polski) tarcze "skośne" " delux"