WSK 175 - Irek

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Brat » 2010-08-29, 13:17

Czemu masa własna wynosi 177 kg ??

Mocowanie modułu mi się podoba, może swój też tak umieszczę.

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-08-29, 14:05

Brat pisze:Czemu masa własna wynosi 177 kg ??
Sam się nad tym zastanawiam.. Tak mam w dowodzie wpisane więc tak nabiłem na tabliczce i nie mam pojęcia skąd to się wzięło.

A co do mocowania modułu to chyba nie ma lepszego miejsca bo jest duży i da się go umieścić tylko przed silnikiem na rurze od ramy ale to mi się nie podobało albo właśnie tam gdzie ja bo go nie widać więc nie szpeci wyglądu.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Sebastian440 » 2010-08-29, 20:47

Te zgarniacze są dużo lepsze. Sam planuje założyć takie do Bp do jazdy na co dzień. Są od simsona s50 ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-08-30, 16:12

Z tego co wiem to chyba S-51
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-09-02, 13:11

Mam pewien dylemat a mianowicie: Jak wiecie będę miał nowy wał i nowe łożyska. Mój cylinder ma po szlifie około 2 tysiace kilometrów przebiegu. Jest tyle, że dotarty. Bez żadnych rys. Tłok jest w stanie praktycznie idealnym, gładki, nie zatarty. Kanały w cylindrze polerowałem.
Mam też cylinder po szlifie (nieużywany) z oryginalnym Tłokiem R1. Cylinder jest nowy i nigdy nie zakładany do motocykla. Spytacie więc dlaczego pierwszy szlif a nie nominał. To dlatego, ze był to cylinder z wadą fabryczną - źle zrobiony wymiar nominalny a konkretnie nie osiowy otwór.
Który cylinder założylibyście na moim miejscu? Ten dotarty czy całkiem nowy?
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Wojtek » 2010-09-02, 13:41

Według mnie możesz rzucić monetą bo te dwa zestawy wydają się ekwiwalentne. Czy ten drugi cylinder został na pewno prawidłowo naprawiony? Jeśli masz co do tego pewność to wybierz ten, które obecnie stoi bliżej motocykla :)
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Savier » 2010-09-02, 15:06

Wg mnie możesz zostać przy aktualnym. Będzie minimalnie mniej roboty, a jak jest dotarty to i na duszy lżej. Masz wypolerowane kanały. Tamten schowaj dokładnie i będzie jak znalazł za kilka lat ;).

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-09-17, 22:19

Założę raczej ten mój dotarty cylinder. Znalazłem wreszcie ten uchwyt błotnika tył który mi zginął. Więc właściwie mogę założyć już lampę, błotnik, kierunkowskazy i uchwyty pasażera. Może zrobię to jutro.
Mam jednak problem. Okazało się, że bęben koła przód który oddałem do zaplatania jest krzywy - scentrowany.
Nie wiem czy winne są gniazda łożysk czy bęben się zniekształcił ale ma on bicie i nie da się koła wycentrować. Dlatego pilnie szukam następnego bębna. Postaram się zdobyć nowy ale łatwe to nie będzie.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
KANTAR175
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
GG: 2442743
Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: KANTAR175 » 2010-09-18, 17:41

Co tu dużo pisać.... WSK i tyle

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: wujcio » 2010-09-19, 00:51

hm w jaki sposób ktoś to uzasadnił że piasta/bęben jest krzywy? Jakie mocowanie? Jaki przyrząd?

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-09-19, 10:05

Do tego nie trzeba przyrządu. Nawet po przytrzymaniu śrubokręta widać wyraźne bicie - jest na tyle duże. Ale piasta była w widełkach do centrowania i była przymocowana zwykła listewka, która w pewnym momencie ocierała o piastę. Jest bicie i to nie podlega wątpliwości. Jeszcze dla pewności sprawdzę ośkę ale wątpię, że to wina ośki.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: wujcio » 2010-09-19, 18:47

Tylko najlepiej sprawdzić to na samych łożyskach (bez tych mini dystansów pod filcami), albo po prostu wsadzić w wahacz zakręcić jak ma być z osią i dystansami i zobaczyć czy bicie dalej występuje.

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-09-20, 23:19

Mam widełki do centrowania wyspawane według wahacza - jako wzór. Więc po skręceniu i tak jest to praktycznie tak jakby to było w motocyklu.
Ale bajka z tym. Jakoś dorwę nową piastę choćby skały srały.
Dziś zrobiłem sobie fajne podświetlenie licznika na białych diodach LED. Tylko, że pod koniec prac sobie nie chcący sfajczyłem dwie diody bo pominąłem opornik przy teście. Jutro wymienię te dwie diody na nowe.
Teraz mnie czeka jedna z dwóch najgorszych rzeczy, czyli rycie czachy przy elektryce bo zakładam przełączniki zespolone, a właściwie jeden przełącznik.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-10-10, 13:48

Dodaje fotkę z przełącznikiem zespolonym.
Obrazek
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Wojtek » 2010-10-10, 22:06

Jeżdżę z takim przełącznikiem od kilku miesięcy. Bardzo go sobie chwalę.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
KANTAR175
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
GG: 2442743
Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: KANTAR175 » 2010-10-12, 21:11

Wojtek lub irek - Czy moglibyście dać namiary na taki przełącznik? Link do alledrogo ?
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: irek » 2010-10-12, 21:28

Kantar linku Ci nie dam bo ja kupiłem to w sklepie w dębicy po prostu wybierając z pośród kilkunastu przełączników zespolonych od skuterów i kładów. Wybrałem ten bo te plastikowe wyglądają tandetnie (ładnie wyglądają od japońców ale kosztują parę stów) a ten jest aluminiowy i jakoś bardziej mi pasuje do WSK. Jest to przełącznik od jakiegoś kłada. Niestety nic więcej nie wiem (sprzedawca też nie) ponieważ do hińszczyzny nie ma na razie katalogów i nie da się dojść od czego to przełącznik. Przez to (brak katalogu) jak ktoś kupuje takie rzeczy do skutera to stare przynosi ze sobą na wzór. Więc po prostu idź do sklepu i poproś, żeby pokazali Ci przełączniki.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Alien » 2010-10-12, 21:35

Poszukaj u Wronki, przełącznik jest bodajże od Łosia.

Awatar użytkownika
KANTAR175
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
GG: 2442743
Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: KANTAR175 » 2010-10-12, 22:01

OK dzięki za pomoc
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 - Irek

Post autor: Wojtek » 2010-10-12, 22:20

Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości