WSK 175 by art

Odpowiedz
Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

WSK 175 by art

Post autor: art » 2007-07-08, 09:28

WSK'e kupiłem jakiś miesiąc temu, jest ona z 1984r. ale pierwsza rejestracja była w 1986r. Mam do niej papiery, opłacone OC. Dokupiłem do niej nowy akumulator tzn. 2 bo tak mi doradzili że kupiłem na początku 12v :/ ale teraz mam już 6v. WSK'a jest na chodzie aktualny v-max to 95km/h, ale ma nie wyregulowany gaźnik i przerwę, myślę że po remoncie i regulacji v-max się zwiększy, ale moc i kompresje ma dobrą. Dostałem do niej dużo części które widać na zdjęciach, dużo jest nowych części m.in iskrownik. W poniedziałek zacznę remont, będzie nowy lakier dobrany do oryginalnego i wymienię zużyte części silnika.

Fotki: http://bikepics.com/members/art/84wsk175/

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-07-08, 10:29

Ladny okaz, nawet nie mocno zniszczony, a od czego te kontrolki pod licznikiem?

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2007-07-08, 12:34

Poprzedni właściciel bawił się w dodatkowe diody kontrolki, ale ja je zdejmę, w lampie tez mam 3 diody, ale zakleję dziury po tym jakimś klejem. Nie wiem z czego te kontrolki chyba z jakiegoś radia czy TV bo jest napis unitra ;-)

Awatar użytkownika
lukiszka
Posty: 131
Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
GG: 0
Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
Kontaktowanie:

Post autor: lukiszka » 2007-07-08, 12:41

Powiedz mi jak Ty masz zamontowane kable do Aq?? bo z tego co ja wiedzę to nie zbyt mądrze( chodzi o zaciski).

Motorek fajny i co najważniejsze, że masz papiery powodzenia w remacie i szerokiej drogi.
Garaż: wsk 175 Kobuz

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2007-07-08, 12:47

Powiedz mi jak Ty masz zamontowane kable do Aq?? bo z tego co ja wiedzę to nie zbyt mądrze( chodzi o zaciski).
To jest stary akuś teraz mam 6v i normalnie przykręcone kable ;)

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-07-08, 13:42

i pspróbuj prosto przykręcić nakretke w gaźniku tą duż od przepustnicy :zdrowko:

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2007-07-08, 13:49

To są foty dzień po zakupie, gaźnik był czyszczony i nakrętka jest równo zakręcona. Nie wiem czy pisałem ale za WSK dałem 330zł, myślę że było warto :) Remont planuje zacząć w poniedziałek, ale wszystko zależy od tego kiedy lakiernik będzie miał trochę wolnego czasu żeby mi pomalować ją, cały lakier zdzieram do gołej blachy ;)

Awatar użytkownika
Pietro
Posty: 7
Rejestracja: 2007-07-06, 13:44
GG: 0
Lokalizacja: WSK
Kontaktowanie:

Post autor: Pietro » 2007-07-08, 14:04

Ładna, odpicowana. :)

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-07-08, 18:59

Ładny okaz tylko trochę do poprawek :). Ważne ze masz papiery :). Te części które leżą na papierkach są fabrycznie nowe z dawnych lat?

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2007-07-08, 21:50

Dużo jest nowych, ale nie wszystkie i nie tylko te na papierkach.
Nowe części to:
-iskrownik
-stacyjka
-tłok
-pierścienie
-półksiężyc (nawet z karteczką)
-zębatki na tylne koło i do silnika
-łańcuszki sprzęgła
-sworzeń
-przerywacze
-filtr powietrza
-przerywacz kierunkowskazów
-uszczelki
-szczęki hamulcowe
Prawie wszystkie co leżą na tej foli ;-)

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Alien » 2007-07-09, 20:19

No to powiem ze zrobiłeś niezły interes :zdrowko: ale najważniejsze ze są papierki 8-)

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2007-07-09, 22:49

Dzisiaj zacząłem remont mojej fumy :D Na razie rozebrałem ją prawie całą i jutro będę zdzierał z niej lakier. W silniku wymienię simmeringi, łożyska, tarcze sprzęgłowe, pierścienie, wałek startera i wszystko inne co okaże się zużyte, może założę ten nowy tłok co dostałem z WSK, ale nie wiem czy będzie pasował bo nie wiem po którym szlifie jest cylinder. Mam jeszcze nowe pierścienie, ale nie wiem na który szlif i raczej się nie przydadzą chyba że znacie jakieś sposoby na sprawdzenie tego :)

Foty: http://bikepics.com/members/art/84wsk175/
Na tej focie z silnikiem widać te miejsce w którym odłamał się ten kawałek :(

Awatar użytkownika
macin2
Posty: 41
Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
GG: 0
Lokalizacja: Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: macin2 » 2008-01-20, 15:22

Ta tabliczkę znamionową na jednym z fotek to tak odnowiłeś czy kupiłeś gotową i wklepiesz numerki?

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2008-01-22, 18:50

Tabliczkę kupiłem gotową i będę wybijał numery, ale narazie dałem sobie z tym spokój. Dzisiaj dostałem paczkę z instalacją elektryczną główna + kierunkowskazy.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości