Moja WFM M06 59'

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: Texas Ranger » 2017-11-15, 18:28

OK, dzięki.
Nie za bardzo podoba mi się połączenie szkiełkowanych karterów i polerowanych kap bocznych.

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: auriol77 » 2017-11-15, 22:01

Ładnie pomalowana. Może pomalujesz moją ? :D mam rok 56 . Fajna robota. Podoba mi się efekt, który uzyskałeś. Te tłumiki hartmana i kolanka często słyszę, że mają coś nie tak. Jak za te pieniądze powinno być tip top bez poprawek.

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-11-15, 22:43

auriol77 pisze:
2017-11-15, 22:01
Ładnie pomalowana. Może pomalujesz moją ? :D mam rok 56 . Fajna robota. Podoba mi się efekt, który uzyskałeś. Te tłumiki hartmana i kolanka często słyszę, że mają coś nie tak. Jak za te pieniądze powinno być tip top bez poprawek.
Nie ma sprawy, zapraszam na priv.
Dzięki za opinię. Dokładnie jestem tego samego zdania, tłumik za parę stówek powinien być troszkę lepiej dopracowany.

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: qpa » 2017-11-15, 22:49

Nie widać ostatnich zdjęć :(

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-11-16, 18:31

Poprawiam zdjęcia :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: qpa » 2017-11-16, 19:27

Końcówka tłumika nie powinna być na odwrót?

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: Texas Ranger » 2017-11-17, 12:28

Jeszcze małą osłonę łańcucha musisz zdobyć, czy masz już?

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: janosikmz19822 » 2017-11-17, 16:25

Piękny wujka Franka motór wyszedł :D

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: jannex » 2017-11-17, 23:07

Tłumik ładny ale nie taki jaki powinien być. Ten rok to cygaro.

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-11-18, 17:42

qpa pisze:
2017-11-16, 19:27
Końcówka tłumika nie powinna być na odwrót?
Powinna, jak składali tłumik to tak ją zakręcili.
Texas Ranger pisze:
2017-11-17, 12:28
Jeszcze małą osłonę łańcucha musisz zdobyć, czy masz już?
Miałem, na zdjęciu jeszcze nie była założona - taka faza testów :mrgreen:
jannex pisze:
2017-11-17, 23:07
Tłumik ładny ale nie taki jaki powinien być. Ten rok to cygaro.
Dokładnie, w tym roczniku powinno być cygaro. Rybkę wybrałem z tego względu że najbardziej mi się podoba. Ogólnie według mnie to jest najładniejsza wersja fumki. Z licznikiem w półce, żółwik, rybka i kratka na baku ;-)


Renowacja motocykla z dniem dzisiejszym dobiegła końca, wszystko działa, pasuje, kranik przesuwny nie przecieka (dorabiałem uszczelki).
Motocykl został zabezpieczony, zaprowadzony do pomieszczenia z innymi moimi motocyklami i już odpoczywa pod kocykiem ;-) . Pamiątkowe zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
amerigo
Posty: 20
Rejestracja: 2013-10-21, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: M10, CX500, 50 T-1, M06
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: amerigo » 2017-11-18, 21:55

Brawo - niby zwykła fumka a jak jest dopracowana to robi niesamowite wrażenie.

Jesteś w stanie zrobić małe podsumowanie jaki był kosz renowacji (tak mniej więcej, koszt/czas)?

A inne motocykle to co tam chowasz przed światem - pochwal się, bo skoro WFM tak odpicowana to ciekawym innych projektów.


Pozdrawiam
Marcin

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-11-19, 14:45

amerigo pisze:
2017-11-18, 21:55
Jesteś w stanie zrobić małe podsumowanie jaki był kosz renowacji (tak mniej więcej, koszt/czas)?
Co do kosztów remontu to wyniósł mnie 1500 zł (usługi, materiały, części). Z tym, że z usług to tylko spawanie, tapicerowanie, toczenie i piaskowanie, chromowanie. Resztę, lakierowanie itd wszystko robiłem sam.

Co do pozostałych motocykli to łapcie fotkę mojego pokoiku.
3x motorynka (301, 2x M2)
Jawa Kaczka
Komar sztywniak 2320
WSK B1
B3 garbuska 73'
SHL M11
WSK 175
WSK M06B3 83'
no i szczątki WSK M06 58r oraz ta WFM.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
amerigo
Posty: 20
Rejestracja: 2013-10-21, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: M10, CX500, 50 T-1, M06
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: amerigo » 2017-11-25, 23:05

Ładna kolekcja :)

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka


skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: skavinsky » 2017-12-07, 16:04

Nie ma opcji że remont wyszedł 1500 zł poprostu to jest nierealne, WFM najbiedniej 3000 zł taniej się nie da, remont silnika kapitalny to 1000 zł, chromy 1000 zł, wydech 500 zł a gdzie pozostałe części, lakiery, piaskowanie ?

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-12-08, 08:43

skavinsky pisze:
2017-12-07, 16:04
Nie ma opcji że remont wyszedł 1500 zł poprostu to jest nierealne, WFM najbiedniej 3000 zł taniej się nie da, remont silnika kapitalny to 1000 zł, chromy 1000 zł, wydech 500 zł a gdzie pozostałe części, lakiery, piaskowanie ?

Piaskowanie wyniosło mnie tyle co na flaszke, cynkowanie 10 zl, centrowanie kół 50 zl, regeneracja zawieszenia przedniego 150zl, lakier 80 zl, bo reszte lakieru mialem z innej wfm(zostało), tak samo podkłady itd... Szklanki tylne mam z nierdzewki i uchwyty błotnika tak samo, kumpel mi to dorobil za śmieszne pieniądze. Chromowanie pozostałych elementów kosztowało mnie 400 zł ;-) .

Mam wszystko w notatniku rozpisane co do złotówki, jak mi nie wierzysz a chcesz dokladnie wiedzieć co ile kosztowało to zapraszam na Pw. Chyba że sporo grono chce, to udostępnie tutaj ;). A jak widać motocykl nie jest zrobiony po kosztach, nie ma wyklejanych szparunków od tasiemek itd...

lukaszooo
Posty: 92
Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
GG: 0
Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu
Lokalizacja: Cegłów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: lukaszooo » 2017-12-08, 09:00

Jak dla mnie tez kwota nie realna, jak bys robil takie remonty po 3000zl to ustawiam 5 sztuk w kolejce.

Nie zmienia to faktu ze wyszlo zacnie a kolekcji motocykli zazdrosci ci kazdy z tego forum ☺

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-12-08, 10:47

wklejam poniżej listę za co płaciłem. Oczywiście silnik robiłem sobie sam, szlifu nie robiłem bo cylinder był w idealnym stanie, tłok do tego miałem Ursusowski więc szkoda było robić. Lakierowanie itd wszystko robiłem sam, oprócz tapicerowania i elektryki i regeneracji zawieszenia przedniego. Tak jak pisałem, materiały lakiernicze miałem, bo zawsze coś zostanie z jakiegoś motocykla jak robię. Zakupy z debicy i gmoto to nowa instalacja elektryczna, gumy, spręzynki i inne drobiazgi których już nawet nie pamiętam, musiałbym sprawdzić paragony :D . Po dokładnym podliczeniu wyszło coś niecałe 1900 zł...

Piaskowanie obręczy - 20 zł
cynkowanie - 10 zl
centrowanie kół - 60 zł
dętki - 40 zł
napawanie lag - 100 zł
Toczenie zawieszenia - 40 zł
lakier - 80 zł
ramka reflektora - 75 zł
chromowanie - 400 zł
zakupy gmoto - 120 zł
toczenie tulei stopki - 10 zł
skuterdebica - 82,8 zł
stolmot - 166 zł
toczenie rolgazu - 10 zł
wydech - 455 zł
tapicer - 30
Elektryk - 40 zł
Żarówka, wężyk paliowowy, olej lux 10 - 20 zł
Łożyska, simeringi, uszczelki - 90,5 zł
guma na kopnik - 2 zł
żarówka postojówki - 1.5 zł

Awatar użytkownika
tomekb187
Posty: 76
Rejestracja: 2012-01-05, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06L 63r
MZ ETZ 250
R1
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: tomekb187 » 2017-12-13, 19:46

Ładnie wyszła :) myślałem że koszt takiego remontu będzie dużo wyższy. Fajna kolekcja ale tam nie widze WSk B1, sprzedałeś ?

lukaszooo
Posty: 92
Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
GG: 0
Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu
Lokalizacja: Cegłów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: lukaszooo » 2017-12-14, 13:08

Ja przy renowacji b1 na pierdółki typu opaski elektryczne z epoki, śruby, podkładki, gumki, linki, zestawy naprawcze gaznika itp wydałem ponad 1000zł, Za łożyska i uszczelniacze wyszło prawie 300zł. Całość wyszła ponad 6000zł dlatego twoje 1900 jest dla mnie bardzo małą kwotą.

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: Moja WFM M06 59'

Post autor: yazimoo » 2017-12-15, 00:33

tomekb187 pisze:
2017-12-13, 19:46
Ładnie wyszła :) myślałem że koszt takiego remontu będzie dużo wyższy. Fajna kolekcja ale tam nie widze WSk B1, sprzedałeś ?
Tamtą od Ciebie wymieniłem na inną, stoi tam na zdjęciu na końcu pod ścianą :)
lukaszooo pisze:
2017-12-14, 13:08
Ja przy renowacji b1 na pierdółki typu opaski elektryczne z epoki, śruby, podkładki, gumki, linki, zestawy naprawcze gaznika itp wydałem ponad 1000zł, Za łożyska i uszczelniacze wyszło prawie 300zł. Całość wyszła ponad 6000zł dlatego twoje 1900 jest dla mnie bardzo małą kwotą.
Dla mnie to też jest mała kwota jak na taki remont, ale macie tam wszystko rozpisane, nie miałbym interesu nikogo kłamać i nawet udostępniać tego :D . Z gmoto i debicy też kupowałem wszystkie niezbędne drobiazgi i nazbiera się tego to kosztuje wiadomo :P
Co do łożysk to kupiłem średniej półki. Ja nie bawie się w jakieś zmyślne SKF'y czy Fagi. Robiłem inny silnik do mojej b3 i tam też są łożyska średniej klasy, jeżdżę nią dość dużo, minął już drugi sezon i na razie cisza ;) . Kluczowym elementem jest poprawne zamontowanie tych łożysk, co z tego że kupię SKF'y i będę je na siłę wbijał krzywo młotkiem ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość