Strona 2 z 3

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-14, 23:48
autor: JueS
Skinder, zgadzam się. Wiesz, nikt nam w życiu nie obiecywał, że będzie lekko ;) Koszty są, jak można się domyśleć w każdym sporcie motorowym relatywnie duże. Jednak motocykle z PRLu są tanie, części nie brakuje, wiele modyfikacji czy usprawnień można samemu w garażu zrobić. Kolejna sprawa to miejsce ścigania się, Tor Poznań jest generalnie drogi ale tak było w dotychczasowej formie, myślę, że można to zmienić jeśli się wyklaruje grupa chętnych . Druga sprawa to uważam, że można dopracować motocykl tak by nadawał się na długie proste do jeżdżenia w Poznaniu. Kwestia dopasowania przełożeń. natomiast bez spinania się i większej filozofii można śmiało pośmigać na seryjnym sprzęcie na dowolnych, pozostałych torach w Polsce.
Teraz druga strona, czyli co się zyskuje. Moim zdaniem motocykl co się ścigał nabiera wartości. Nie jest już zwykłą WSKą po panu Mietku tylko motocyklem, który się ścigał, ewentualnie zajmował konkretne miejsca w klasyfikacji. To jest wartość, którą osobiście bardzo cenię. Dwa to takie zawody są odnotowywane i każdy przechodzi do historii ;) a to jest bezcenne.

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-15, 00:05
autor: rozek
Poznań to już gruby temat, ale jest kilka imprez na których spokojnie można się ścigać niemalże seryjną wsk: koszalin, biłgoraj, mońki.
Polecam jechać do Czech tam wyścigi zabytków mają dużą tradycję i rozgrywane są poważne zawody choć startują też motocykle które nie pochłonęły gigantycznego budżetu, więc da rade bez kosmicznych technologii, potrzeba chcieć :)

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-15, 00:09
autor: JueS
Rozek o to chodzi :) od czegoś trzeba zacząć a do tego najbardziej potrzeba chęci. Liczę, że będzie okazja się spotkać.

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 16:25
autor: Garry1
IS_WP_20141122_003.jpg
IS_WP_20141122_002.jpg
IS_WP_20141122_004.jpg
Coś tam działamy ;)

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 17:13
autor: Sebastian440
Konkret. Widać odrazu, że masz do tego rękę. Jaka średnica dyfuzora i na ile go liczycie >?

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 17:27
autor: Garry1
Średnica 135 mm w najgrubszym miejscu. Strojony na 8000, nisko bo okno wydechowe jest dość dzwignięte, chcemy zobaczyć na razie jak to będzie chodziło.

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 17:28
autor: Skinder
Szkoda że szew w połowie został na widoku, pozatym ładnie. Jaka grubość blachy ?

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 17:32
autor: Garry1
Standardowo 1 mm ;)

Zastanawiam się nad wykończeniem tego wydechu, czarny? bezbarwny? może chrom? :D

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 19:19
autor: Sebastian440
Bezbarwny chyba najlepiej podpasuje :)

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 20:58
autor: Muciek
Czarny, do bezbarwnego to inna blacha i spawy :P

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 21:13
autor: Garry1
migomatem jest tylko połapane, teraz wszystko szczelnie zaspawam tigiem ;)

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-11-24, 21:53
autor: JueS
Dorzucę jeszcze trochę fot od siebie.
tłumik SKM 2014.jpg
IMG_5936.jpg

i na życzenie glutek21 prawy set
P set SKM.jpg
P set SKM 2.jpg
P set SKM 3.jpg

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-06, 01:53
autor: Sebastian440
Jeszcze trochę i po podwórkach będziemy się gonić... CO się wyrabia :
http://www.swiatwyscigow.pl/polskie-tor ... -odstrzalu
https://www.facebook.com/PrzeciwniLikwi ... e_internal

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-06, 02:28
autor: Marcin
Poparte ! Niech se nowy prezydencio pieprznie park rozrywki u siebie na ogródku ! będzie nam Historię Sportu Motorowego WIELKOPOLSKI odbierał - hańba !

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-06, 20:29
autor: Garry1
Seba, albo będziemy przerabiać na elektryczne :mrgreen:

Jak dla mnie mega żenada, jednak wywiad hołowczyca wszystko wyjaśnia, kasa!

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-06, 22:24
autor: JueS
Cała sprawa jest dość niezrozumiała, już jakiś czas temu włodarze z AW komentowali, że najchętniej by zaorali TP bo z nim same problemy. Wydaje mi się jednak, że cała sprawa ma drugie dno i nie do końca jest jasne o co tak na prawdę chodzi. Całe miotanie się z dB to tylko przykrywka, jak tor jest bezpośrednim sąsiadem lotniska dla Poznania to hałas jest i tak nieporównywalnie mniejszy niż jak przy starce samolotów...

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-07, 00:23
autor: Muciek
No to jak już wiemy że TP będzie zaorany, może tutaj by coś próbować zrobić http://www.torjastrzab.pl/ ?

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-16, 00:25
autor: JueS
Bestia in the making :) Wizja potwora na TP jest co raz wyraźniejsza...

Czyli kolejny etap za nami, właśnie powróciły elementy od lakiernika proszkowego. Efekty:

SKM II 008 rama 1.jpg
SKM II 008 wahacz i drobne.jpg
jak Wam się podoba biała rama? Drugim dominującym kolorem będzie czarny ale to dopiero przy okazji owiewki będzie widać.

OK, koła są rozszprychowane i wstępnie oczyszczone.
SKM II 008 felgi.jpg
kartonik do ocynku, części po wyszczotkowaniu:
SKM II 008 do ocynku.jpg
cóż więcej, wał zawieziony do centrowania, łożyska kupione, lagi zamówione. Powoli do przodu idziemy :)

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-16, 16:26
autor: Garry1
Silnik trochę się opierał przed rozebraniem, ponieważ magneto ścięło klin i zaspawało się na czopie ;) Dopiero ściągacz na wzór oryginalnego dał radę...
IS_WP_20141213_001.jpg
IS_WP_20141213_002.jpg
Gwint na magnecie to M36x1,5 jakby ktoś potrzebował ;)

Re: JueS: SKM II serii nr ramy 008

: 2014-12-18, 17:08
autor: Muciek
Macie może zapisane ile te wasze SKM'y generują Db hałasu, sprawdzali to przed ostatnim wyścigiem?