Strona 3 z 9

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-08, 21:14
autor: Mariusz1980
Daj jeszcze jak mozesz trochę zdjęć ramy zbiornika i reszty blacharki :)
Gnębie jednego kolegę o wraki wfmek ktore były trajkami

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-08, 21:26
autor: kamildawca
Mariusz1980 pisze:Daj jeszcze jak mozesz trochę zdjęć ramy zbiornika i reszty blacharki :)
Gnębie jednego kolegę o wraki wfmek ktore były trajkami
ok dodam blacharkę może jutro zrobię fotki ;-) :-)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-09, 15:55
autor: gołąb83
kamildawca pisze:
gołąb83 pisze:Masz numer ramy większy od mojego o 2999:) mój numer37574:)
o kurde no widzisz :-D jak masz fotki to wstaw to zobaczę sobie ;-)
A oto foty o które prosiłeś:)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-09, 18:37
autor: kamildawca
no ładnie dzięki gratuluje sprzętu wygląda mi to na 55r ;-)

zostałem poproszony o zrobienie zdjęć blacharki ;-) nie robiłem wszystkiemu :-(

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-09, 19:17
autor: Mateusz WSK
Poprawiłem trochę posty. Edytuj posty na przyszłość, nie pisz jeden pod drugim w tak krótkim odstępie czasu.

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-09, 20:14
autor: gołąb83
Jest to rocznik 56.Kilka detali jeszcze jest z 55r.Z tego co się orientuje to 55r. zakończył się na numerze ok 35000szt. ja mam numer 37574 Poprzedni właściciel kupił ją w marcu 56r.

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-09, 22:41
autor: kamildawca
Mateusz WSK pisze:Poprawiłem trochę posty. Edytuj posty na przyszłość, nie pisz jeden pod drugim w tak krótkim odstępie czasu.
dzięki wielkie bo nie mogłem dodać więcej zdjęć w załączniku nw dla czego dzięki jeszcze raz ;-)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-09, 22:43
autor: kamildawca
gołąb83 pisze:Jest to rocznik 56.Kilka detali jeszcze jest z 55r.Z tego co się orientuje to 55r. zakończył się na numerze ok 35000szt. ja mam numer 37574 Poprzedni właściciel kupił ją w marcu 56r.
aha no chyba że tak :)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 11:41
autor: kamildawca
wczoraj ściągnąłem głowicę z mojej fumy :-) niżej macie oznaczenia na tłoku co o tym myślicie ? ;-)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 15:09
autor: gołąb83
52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 17:29
autor: kamildawca
gołąb83 pisze:52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
moim zdanie cylinder był honowany i dla tego tak jest ;-) resztę oznaczeń znam tylko nie wiedziałem czy to pierwszy szlif czy co :-)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 17:48
autor: gołąb83
kamildawca pisze:
gołąb83 pisze:52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
moim zdanie cylinder był honowany i dla tego tak jest ;-) resztę oznaczeń znam tylko nie wiedziałem czy to pierwszy szlif czy co :-)
No tak ale z kont taki wymiar 52,15 może to 2-ka a nie 1-ka??? Bo to by mi lepiej pasowało wtedy byłby pierwszy szlif. Jak coś się dowiesz to napisz sam jestem ciekaw.....:0)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 18:23
autor: kamildawca
gołąb83 pisze:
kamildawca pisze:
gołąb83 pisze:52,15 dziwne powinno być 52,00 52.25 52,50 lub 52,75 to oznaczenia który szlif. strzałka oznacza kierunek wylotu spalin 16/5 to tolerancja pasowania tłoka(ale to chyba na wszystkich tłokach z PRL-U jest 16/5) a te jakby odwrócone "E" to nie mam pojęcia
moim zdanie cylinder był honowany i dla tego tak jest ;-) resztę oznaczeń znam tylko nie wiedziałem czy to pierwszy szlif czy co :-)
No tak ale z kont taki wymiar 52,15 może to 2-ka a nie 1-ka??? Bo to by mi lepiej pasowało wtedy byłby pierwszy szlif. Jak coś się dowiesz to napisz sam jestem ciekaw.....:0)
zobacz to jest tu taki wymiar jak 52 .15 ;-) http://motocykle.svasti.org/index.html? ... tloki.html

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 18:38
autor: gołąb83
O FAJNA STRONKA DZIĘKI...:) CZYLI ORYGINAŁ MASZ TŁOK:)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 19:03
autor: kamildawca
gołąb83 pisze:O FAJNA STRONKA DZIĘKI...:) CZYLI ORYGINAŁ MASZ TŁOK:)
nominał ? :)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 19:04
autor: gołąb83
tak jakby:)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 19:09
autor: kamildawca
gołąb83 pisze:tak jakby:)
no bo wszystko na to wskazuje no nie ? :-)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 19:13
autor: gołąb83
52,00 to nominał TY masz 52,15 czyli nad wymiar bo 52.25 byłby pierwszy jak nie masz rys to rób szlif na pierwszy i będzie git:)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-10, 19:25
autor: kamildawca
gołąb83 pisze:52,00 to nominał TY masz 52,15 czyli nad wymiar bo 52.25 byłby pierwszy jak nie masz rys to rób szlif na pierwszy i będzie git:)
ok dzięki za pomoc ;-) nie daleko mnie miesza koleś co ma bardzo dużo części do motocykli w tym ma nowe tłoki do WFM WSKI i nie tylko ze starych zapasów :-) wybiorę się do niego po tłoka jeszcze zrobię wam foto cylindra w środku ;-)

Re: WFM M06 1956

: 2016-01-11, 15:01
autor: kamildawca
macie tutaj zdjęcia sciagnietej głowicy i cylindra w środku ;-)