M21MM250

sawekwsk175
Posty: 102
Rejestracja: 2010-01-16, 16:30
GG: 0
Lokalizacja: Wola
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: sawekwsk175 » 2013-05-03, 14:48

Fajny sprzęcik może z tego wyjść. A co do e30 to V8 to jest nic w porównaniu do V12.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: jannex » 2013-05-03, 16:25

A czemu nie silnik MM 250/4 z ts 250/1? Części pasują z etz, 5 biegów, łatwo założyć alternator a ma dokładnie takie same wymiary na zewnątrz.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Skinder » 2013-05-03, 16:31

Bo zależało mi na 4 biegowej skrzyni biegów.

Awatar użytkownika
seba 1
Posty: 22
Rejestracja: 2013-04-19, 15:05
GG: 0
Moje maszyny: mz etz 150
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: seba 1 » 2013-05-03, 16:57

Chodziło ci o to, że TS nie ma siły na 5 biegu :?:

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Skinder » 2013-05-03, 18:06

Nie, poprostu chciałem 4 biegową skrzynie. Jest mniej skomplikowana i sprawia wrażenie masywniejszej od 5tki.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: jannex » 2013-05-03, 20:46

Będzie leżał bo w ts z króćcem od tropika jest taki sam problem więc ten z ts jest dobrym rozwiązaniem. Skrzynia 4 biegowa może jest masywniejsza ale dzięki piątce uzyskano wzrost przyspieszenia - poczytaj ;D Ogólnie jakbyś miał problemy z tym silnikiem to pytaj bo znam je jak własny kubek z kawą :D Daj masywniejszy wahacz, obawiam się że ten będzie się wyginał na zakrętach.
Rozumiem, że to ma być tylko wsk z silnikiem mz czy coś ambitniejszego?

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Skinder » 2013-10-20, 02:12

Aktywnie ostatnio
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: AudioBas » 2013-10-22, 22:57

Jak tam postępy z szatanem? :D
Mega ten silnik wygląda w tej ramie!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Kosek
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-27, 14:53
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3,Romet Ogar 205,Romet 50 T-1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Kosek » 2013-11-16, 13:57

I jak tam projekt?Sam chce niedługo coś takiego wystrugać :D To twój pierwszy taki projekt?A te lagi to od Kosa?

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Pablo_Picasso » 2014-01-28, 00:36

Działasz coś Michaś z machinerią? : >
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Awatar użytkownika
Eisengrau
Posty: 310
Rejestracja: 2010-12-14, 19:02
Moje maszyny: Минск 125
Иж Планета 5
УАЗ-469
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Eisengrau » 2014-03-20, 21:14

I jak była już jazda próbna :?:

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Skinder » 2014-03-21, 00:16

Od stycznia stoi bez serducha.

Awatar użytkownika
Eisengrau
Posty: 310
Rejestracja: 2010-12-14, 19:02
Moje maszyny: Минск 125
Иж Планета 5
УАЗ-469
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Eisengrau » 2014-03-21, 00:22

A to dlaczego,będzie inne serducho czy jakieś operacje robisz?
Wrzuć jakieś zdjęcia jak teraz wygląda. :D

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Skinder » 2014-03-21, 01:55

Nie chce mi się grzebać :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Skinder » 2014-03-29, 22:30

Brak postów, szkoda :roll: Serducho na miejscu, zostało sprawdzić wsio i można upalać :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Eisengrau
Posty: 310
Rejestracja: 2010-12-14, 19:02
Moje maszyny: Минск 125
Иж Планета 5
УАЗ-469
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Eisengrau » 2014-03-30, 19:14

I jak było upalanie :) :?:

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: M21MM250

Post autor: Szymon_1998 » 2014-03-30, 19:23

Czemu wyciąłeś mocowanie??
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Muciek » 2014-03-30, 19:25

Pewnie kolanko się nie mieściło.

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: zmyngut » 2014-03-30, 20:37

Czy ta rama da radę z tym silnikiem? Wygląd mi się podoba. Rób szybciej bo całość chcę zobaczyć ;-)

Awatar użytkownika
Eisengrau
Posty: 310
Rejestracja: 2010-12-14, 19:02
Moje maszyny: Минск 125
Иж Планета 5
УАЗ-469
Kontaktowanie:

Re: M21MM250

Post autor: Eisengrau » 2014-03-30, 21:01

Na pewno da radę . Kiedyś miałem wueskę z silnikiem jawy 350 i dała radę :-D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości