Romet 50 T-1 Rost & Rat

Odpowiedz
Kosek
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-27, 14:53
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3,Romet Ogar 205,Romet 50 T-1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Romet 50 T-1 Rost & Rat

Post autor: Kosek » 2014-07-04, 14:34

Witam , przedstawiam mój ukochany projekt , a mianowicie Romet Rat & Rost . Wszystko zaczęło się od zakupu tego :
Obrazek
Systematycznie dokupowałem części żeby pojazd nawijał bezawaryjnie kilometry , nie chciałem tracić pieniędzy na lakierowanie dlatego też miał zostać w stanie takim :
Obrazek
Obrazek
Jednak że potem przypadkowo zakochałem się w pojazdach typu Rat & Rost i zapadła decyzja żeby tak to wyglądało . Jakoś na początku kwietnia pojazd został rozmontowany i ręcznie zdzierałem lakier papierem ściernym - nie życzę tego największemu wrogowi . Potem wszystko przez pół tora miesiąca leżało na dworze i od czasu do czasu było polewane solanką . Rama była pomalowana sprejem na czarny połysk a potem potraktowana lakierem bezbarwnym jak i cała rdza , czego żałuje . Poskładany wstępnie pojazd wyglądał tak :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Niestety przed malowaniem nie wypłukałem dobrze tego przez co wychodziły krople wody i wszystko się wybielało -,- To skłoniło mnie do kolejnej rozbiórki . Rdza została poraz kolejny z grubsza zeszlifowana i znowu dojrzewa . Plany są takie aby ramę wypiaskować i wylakierować na czarny połysk . Do tego pojazd ma wiele ciekawych detali których nie chce mi się opisywać . Obecnie ukończyłem tylko przedni błotnik :
Obrazek
Chlapacz jest pomalowany sprejem z połyskiem i na to lakier bez barwny , można się w nim dosłownie przejrzeć .

HuBeRt.

Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat

Post autor: HuBeRt. » 2014-07-04, 14:36

Czemu rama jest inna niż w zwykłym t-1? pierwszy raz taką ramę widzę

Kosek
Posty: 23
Rejestracja: 2013-09-27, 14:53
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3,Romet Ogar 205,Romet 50 T-1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat

Post autor: Kosek » 2014-07-04, 15:33

HuBeRt. pisze:Czemu rama jest inna niż w zwykłym t-1? pierwszy raz taką ramę widzę
Bo to rama od pierwszej wersji T-1 i to tej ubogiej , nie miała klaksonu , małe schowki , korek już wciskany , a wersja bogatsza miała osłonkę na przedni zawieszeniu , zakręcany zbiornik . Wszystkie ramy od T-1 z początku produkcji miały pod siedzeniem rurki zamiast ,,blachy "

HuBeRt.

Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat

Post autor: HuBeRt. » 2014-07-04, 18:45

Kosek pisze: a wersja bogatsza miała osłonkę na przedni zawieszeniu , zakręcany zbiornik .
Nie wszystkie chyba miały te osłonki na przodku ogólnie z tym tą osłonką to chyba mało ich było,z zakręcanym korkiem na tym zbiorniku to się jeszcze nie spotkałem :-)

Lajas
Posty: 86
Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontaktowanie:

Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat

Post autor: Lajas » 2014-07-04, 21:58

Siema,
Lubie takie klimaty, ja osobiście ramę zrobiłbym też na rost a później chlasnąłbym to lakierem bezbarwnym żeby "zakonserwować" ;-)
Fajny projekt!
Pozdro
Tylko WSKa!!!

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat

Post autor: Jędrek » 2014-07-04, 22:19

Były takie baki z zakręcanym korkiem , nawet ostatnimi czasy był taki na złomie ale niestety sito.
Czwóra Me Gusta :]

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości