Renowacja WFM 1960 KONIEC

Odpowiedz
Awatar użytkownika
tomsim88
Posty: 75
Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
GG: 0
Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: tomsim88 » 2017-01-15, 16:58

Czesc powiedz mi bo tak przegladnalem temat i mam pare pytan
1 powiedz mi kolor wybierales z fiszek czy nr lakieru z samochodu czy jeden pigment z mieszalnika jakis strong maron?
2 ile czekales na chromy w tej firmie ?
3 gdzie moge dostac sruby mocujace kratke na baku i te dystansy miedzy bakiem i kratka?
A motor fajny taki inny niz wszystkie i to jest to

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 KONIEC

Post autor: decada » 2017-01-16, 19:55

tomsim88 pisze:Czesc powiedz mi bo tak przegladnalem temat i mam pare pytan
1 powiedz mi kolor wybierales z fiszek czy nr lakieru z samochodu czy jeden pigment z mieszalnika jakis strong maron?
2 ile czekales na chromy w tej firmie ?
3 gdzie moge dostac sruby mocujace kratke na baku i te dystansy miedzy bakiem i kratka?
A motor fajny taki inny niz wszystkie i to jest to
1. Mieliśmy własny mieszalnik i fiszki. Dorobiłem z fiszki. Numer mam zapisany na pojemniku.
2. Dwa tygodnie.
3. Śruby kupiłem na allegro i podkładki były w zestawie. Brakujące śruby sam polerowałem.

Dzięki. Motor ma się przede wszystkim podobać mi. Zrobiłem go dokładnie tak jak sobie wymyśliłem :) Miała być błyskotka i jest, czy to się podoba "znawcom" czy nie :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość