Renowacja WFM 1960 KONIEC

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-02, 17:15

:)
Ostatnio zmieniony 2014-11-02, 17:18 przez decada, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-02, 17:17

Dzięki. Mam nadzieję, że będzie się prezentować w tym kolorze tak jak sobie wymyśliłem :)

Awatar użytkownika
pawpaw12
Posty: 78
Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z 1959
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: pawpaw12 » 2014-11-02, 20:16

Ramkę od licznika tak wypolerowałeś, czy chromowałeś. Jeśli chromowałeś to musiałeś rozebrać. Podziel się doświadczeniem w tej kwestii.
Zazdroszczę Ci etapu na którym jesteś. Ja dopiero kompletuję części.
Pozdrawiam PM

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-02, 23:37

Ramkę kupiłem nową. Zagniatałem ją płaskim śrubokrętem. Upierdliwa robota ale da się zrobić. Trzeba trochę czasu i cierpliwości.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Jakub » 2014-11-02, 23:39

Nie zaciemny ten kolorek ? Dobierany z elementu czy na oko ? :D
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-03, 07:51

Kolor ciemny bardzo i głęboki. Nie starałem się dobierać do oryginału. Miałem w pracy mieszalnik więc mogłem poszaleć. Będę miał dużo chromów wiec myślę, że cały motor się rozjaśni. Zobaczymy jak to wyjdzie.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-03, 09:33

Kolejne elementy układanki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-05, 14:52

Kolejny mały krok do przodu. Wprasowałem nowe tuleje w wahacz i jest on już gotowy do zamontowania. Czekam tylko na zamówione śruby i osie wykonane z nierdzewki i ruszam ze składaniem ramy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-05, 18:41

Nie. Po co?

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: mistrzunioss » 2014-11-05, 18:45

Pięknie prace idą gratuluje :)
Powiedz w jaki sposób zaginałeś nową ramkę licznika ? ;-)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-05, 19:13

Dzięki. Ramkę zagniatałem śrubokrętem płaskim. Stopniowo i systematycznie, raz przy razie i udało się. Dosyć upierdliwa rzecz jak na pierwszy raz, ale jest do ogarnięcia. Najpierw w koło lekko żeby się tylko ramka trzymała, a później już mocniej. Ważne żeby nie zagniatać od razu mocno bo się ramka powygina i chrom popękać może.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: mistrzunioss » 2014-11-05, 21:15

a gdzie kupiłeś ramkę?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-05, 21:30

W skuter Dębica :)

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-07, 09:13

Nadszedł czas na amortyzatory. Teraz nie ciekną, pracują prawidłowo i wyglądają bajecznie. Można powiedzieć: pełny sukces :) W tym świetle aparat nie uchwycił prawidłowo koloru.
WP_001142.jpg
WP_001143.jpg
WP_001147.jpg
WP_001149.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Cienias
Posty: 314
Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Cienias » 2014-11-07, 10:19

Kurcze ładnie Ci to wyszło,a ile kosztowało chromowanie bo mam takie same ale są w kiepskim stanie ...

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-07, 12:03

Ciężko powiedzieć bo chromy robiłem w większym pakiecie. Sprężyny były już wcześniej chromowane przez poprzedniego właściciela. Myślę, że około 80-100 zł.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-12, 21:12

W oczekiwaniu na śruby z nierdzewki, zabrałem się za przygotowanie przednich amortyzatorów do lakierowania. Mała pierdoła, a troszkę czasu zajęła. Podkład reaktywny jest. Teraz akrylowy i pod lakier. Myślę,że w tym miesiącu ruszę z lakierowaniem pozostałych elementów.
WP_001158.jpg
Na jednym amortyzatorze była taka jakby podkładka metalowa z tulejką przez środek i z filcem . Czy takie elementy powinny być dwa? Z jednej i drugiej strony czy tylko z jednej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: jannex » 2014-11-12, 21:35

A w jakim miejscu to było? Sprawdź zużycie tych aluminiowych tulei ślizgowych zanim pomalujesz bo potem poskładasz i się okaże że koło lata jak żyd po pustym sklepie.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2014-11-12, 21:46

Jak to wytłumaczyć.... Jutro zrobię fotki :) Motocyklem śmigłem kilka dni i nic nie latało. Tuleje wyglądają ok.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: jannex » 2014-11-13, 06:44

Często nie lata bo wszystko jest posklejane starym, 50 letnim smarem.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości