Renowacja WFM 1960 KONIEC

Odpowiedz
Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-20, 23:04

Texas Ranger pisze:Pewnie Cię zaskoczę, ale jeśli chodzi o dekielek magneta, to nie wyobrażam sobie innego jak tylko polerowany! Jest git!
Jestem w szoku :)

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-03-20, 23:12

Uważam, że festyn to wyszkiełkowane kartery i wypolerowane dekle boczne, z kolei polerowany dekielek od magneta ładnie się komponuje z wyszkiełkowanym całym silnikiem. Także Twój silnik jest :ok:

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-20, 23:16

Całe szczęcie bo też mi się tak podoba, ale wolałem poddać to pod głosowanie :) Dzięki wszystkim za pomoc. Zostaje tak jak jest!

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Texas Ranger » 2015-03-20, 23:27

Tak mnie zaintrygowałeś tą Fumką, że wyciągnąłem swoją i jeśli jutro będę miał czas to założę łańcuch i ją odpalę.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-20, 23:32

To chyba dobrze :)

EDIT

Misja Szczecin zakończona powodzeniem. Pokrywa wytrzymała szkiełkowanie. Można składać silnik :)
WP_20150321_001.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-21, 19:18

Silnik poskręcany. Zapłon ustawiony przy pomocy czujnika zegarowego i multimetru. Silnik odpalił na 20 sekund póki co bo nie podłączyłem benzyny do gaźnika. Zalałem tylko gaźnik i sprawdziłem czy zagada. Jutro podłącze benzynę na stałe i wyreguluję gaźnik.
WP_20150321_005.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

damaioshin
Posty: 45
Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
GG: 0
Moje maszyny: WFM 06
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: damaioshin » 2015-03-21, 20:09

ładny. ja swój tylko wymyłem, ma rysy od tej nieszczęsnej składanej kopki.
Pochromowane kopki powinien mieć jeszcze sprzedawca z okolic Swiecia na allegro.

Ja już dziś po próbnej jeździe na nowym cdi,

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-21, 20:16

I jak wrażenia z jazdy?

Awatar użytkownika
Cienias
Posty: 314
Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Cienias » 2015-03-21, 20:40

Musze powiedzieć że ładnie Ci to wyszło 8-) Kiedy planujesz jazdę próbną :?:

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-21, 20:46

W przyszłym tygodniu myślę, że się uda :)

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-22, 10:30

Ładnie moja sie lakieru je podaj numer aukcji do tej białej izolacji do przewodów i szprych jak możesz to na pw

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-22, 14:52

Ten wypolerowany prawy dekielek bardzo fajnie wygląda, też bym go zostawił tylko troche dziwnie będzie bo z drugiej strony jest szkiełkowany :P

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-23, 09:00

SIWY_OPOLE pisze:Ładnie moja sie lakieru je podaj numer aukcji do tej białej izolacji do przewodów i szprych jak możesz to na pw
W zasadzie te izolacje nie są białe tylko takie kremowe bardziej. Jak w komarkach. Poszukam tych aukcji.

Wczoraj cały dzień poświęciłem na prace przy motorze i są efekty. Odpaliłem silnik na stole, wsadziłem go do ramy, pół dnia jeszcze skręcałem i wreszcie się przejechałem :) Kilkaset metrów tylko bo jeszcze sporo skręcania. Chciałem tylko sprawdzić skrzynię biegów. Działa.

Kilka fotek z wczorajszego dnia:
WP_20150322_005.jpg
WP_20150322_010.jpg
WP_20150322_015.jpg
WP_20150322_013.jpg
Fotka z dzisiejszego poranka:
WP_20150323_001.jpg
Muszę wymienić przepustnice bo strasznie dzwoni. Czekam na zamówioną przelotkę silnika i podłączę instalacje. Zostały same pierdoły, ale dużo czasu przy nich schodzi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
tomek23293
Posty: 79
Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
GG: 8328143
Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: tomek23293 » 2015-03-23, 10:22

Ale klasa :D :D

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-23, 11:03

Dzięki. Jeszcze troszkę pracy i ruszam w dziewiczy rejs :)

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-24, 06:54

Robi robotę

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-27, 10:29

Podłączyłem instalację. Wszystko działa tylko kupiony w SD akumulator cieknie jak cholera. Zalałem go elektrolitem i zostawiłem na noc. Po nocy zalany był kwasem. Od 3 dni sadzi prze odpowietrzniki w korkach. Całe szczęście jeszcze go nie montowałem. Nawet go nie wkładam do motoru. Zły jestem jak cholera. Jak się zdenerwuję to wsadzę żelowy za 30 zł. Nawet niech się po sezonie zrypie to i tak lepsze to niż motor urąbany w kwasie.

Podłączyłem chwilowo tylną lampę tak żeby świeciła bez aku i pod osłoną nocy przejechałem się po miejscowości. Było zamieszanie :)

damaioshin
Posty: 45
Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
GG: 0
Moje maszyny: WFM 06
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: damaioshin » 2015-03-27, 18:52

aku podczas ładowania zostawiłeś z odkręconymi odpowietrznikami?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: decada » 2015-03-27, 19:28

Tak.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Renowacja WFM 1960 w toku

Post autor: wujcio » 2015-03-27, 22:53

Ja się przekonałem do aq bezobsługowych.
Zalewasz raz elektrolitem zamykasz szczelnie i nie ma prawa nić sikać cieknąć itp.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości