Strona 5 z 5

Re: Etz 251 by guziec583

: 2015-08-27, 23:03
autor: Filip518
No najlepiej złożyć 1 porządny i przy okazji łożyska, zimery i inne pierdoły i pierdółki wymienić. ;)

Re: Etz 251 by guziec583

: 2016-10-10, 23:40
autor: guziec583
Witam po długiej przerwie . Do motorku trochę zaglądałem ale po kolei :
- kupiłem drugi silnik o czym już pisałem i zrobiłem parę przekładek części z niego . W przyszłości to on będzie docelowo śmigał w mz bo jest od 251 cały .
- wymieniłem wszystkie łożyska oczywiście skf , uszczelniacze uszczelki itp .
-cylinder narazie jest ten bo ma dobre sprężanie na nim ( bynajmniej tak mi sie zdaje :-) na dniach manometrem sprawdzę )
- wymieniłem wałek zmiany biegów stary był objechany cały i był niezły cyrk z dźwignią zmiany biegów teraz jest wszystko pięknie
- założyłem cdi bo mój zapłon oryginalny nadaje sie do regeneracji
-wpadała nowa świeca

Ogólnie motorek chodzi tylko mam problem :
- nie trzyma wolnych obrotów na każdym gaźniku ( mam trzy bvf 30n3-1 oryginalne )
-chodzi tylko na ssaniu znaczy jak odpuszcze je to tez chodzi ale tylko w zakresie wysokich obrotów

Albo ten wydech jest do dupy albo mam juz mocno wyeksploatowane gaźniki ( kurcze tylko aż 3 ? )
Zapłon mam ustawiony na 2.6 przed gmp odstęp na świecy 0,4 mm miedzy impulsatorem a blaszką na kole jakies 0.7 , świeca cała mokra ale to dziwne bo mam ustawiony poziom paliwa według książki .
Poniżej filmik z moim problemem i fotka świecy
https://youtu.be/e3gmWtkMCr4

Re: Etz 251 by guziec583

: 2016-10-11, 09:36
autor: qpa
Nie odpalaj motocykla w zamkniętym garażu!!

Re: Etz 251 by guziec583

: 2016-10-16, 21:53
autor: Filip518
Zdejmij filtr powietrza i zobacz na ssaniu.