Witam po długiej przerwie . Do motorku trochę zaglądałem ale po kolei :
- kupiłem drugi silnik o czym już pisałem i zrobiłem parę przekładek części z niego . W przyszłości to on będzie docelowo śmigał w mz bo jest od 251 cały .
- wymieniłem wszystkie łożyska oczywiście skf , uszczelniacze uszczelki itp .
-cylinder narazie jest ten bo ma dobre sprężanie na nim ( bynajmniej tak mi sie zdaje
na dniach manometrem sprawdzę )
- wymieniłem wałek zmiany biegów stary był objechany cały i był niezły cyrk z dźwignią zmiany biegów teraz jest wszystko pięknie
- założyłem cdi bo mój zapłon oryginalny nadaje sie do regeneracji
-wpadała nowa świeca
Ogólnie motorek chodzi tylko mam problem :
- nie trzyma wolnych obrotów na każdym gaźniku ( mam trzy bvf 30n3-1 oryginalne )
-chodzi tylko na ssaniu znaczy jak odpuszcze je to tez chodzi ale tylko w zakresie wysokich obrotów
Albo ten wydech jest do dupy albo mam juz mocno wyeksploatowane gaźniki ( kurcze tylko aż 3 ? )
Zapłon mam ustawiony na 2.6 przed gmp odstęp na świecy 0,4 mm miedzy impulsatorem a blaszką na kole jakies 0.7 , świeca cała mokra ale to dziwne bo mam ustawiony poziom paliwa według książki .
Poniżej filmik z moim problemem i fotka świecy
https://youtu.be/e3gmWtkMCr4