Wsk LC

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: Savier » 2015-09-10, 09:37

Dobry montaż, w czym robisz? Vegas czy Premiere?
Maszynka malina, pewnie największy taki projekt w Polsce :D.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: Sebastian440 » 2015-09-10, 12:20

Robi niesamowite wrażenie ! Jedziesz na hamownie ? :-)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-09-10, 20:49

Dzięki chłopy , staram się też myśleć o innych , dlatego widnieją u mnie naklejki :)
Montaż filmu robiłem na Pinnacle Studio Ultimate 18.
Rolgaz jest z KX 250 , wyszkiełkowany.
Opona przednia to Dunlop K550.
Maszyna wymaga jeszcze wiele czasu.
Z tą hamownią to obiecałem sobie, natomiast z realizacją już gorzej ze względu na czas.
Nie mówię NIE :)

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-09-27, 14:52

Rozwaliło zabierak - w planach powrót do łągodniejszej i lżejszej opony.
Dotarte 6 tarczowe sprzęgło z 3mm podkładką daje radę.
Są same cienkie przekładki i dotarte tarcze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: grzechu212 » 2015-09-27, 16:02

Ale sieczka ;-). Wygląda na to że gumy zabieraka były w opłakanym stanie, a reszta to już moc 2x większa jak w serii zrobiła swoje :lol:.
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-09-27, 17:04

grzechu212 pisze:Ale sieczka ;-). Wygląda na to że gumy zabieraka były w opłakanym stanie, a reszta to już moc 2x większa jak w serii zrobiła swoje :lol:.
No nie ukrywam , nowe nie były. Teraz zapodałem jak nowe. Powinno dawać radę. Jeszcze zmienić oponę bo wsk to nie cross jednak :-)

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: rss » 2015-09-27, 21:26

rozwaz tylne koło bez gum - zebatka mocowana do bebna "na sztywno" - tylko ze wtedy beda troche dostawaly napedy
tj lancuchy i zebatki napedowe i sprzeglowe....
moze jednak nie - jak zerwie sie lancuch sprzeglowy to nie chce Cie miec na sumieniu.
wymien tez te tarcze w ktorych luz obwodowy tarczy w koszu jest najwiekszy, bo wybijesz powierzchnie przylgowe w koszu
a tak BTW: sam kosz jakos przerabiales?
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-09-28, 19:39

Nie no bez gum odpada. Mam zamiar wrócić do łągodniejszej opony i dałem oczywiście dobrze zachowany zestaw gum i zabierak.
Mam nadzieję ,że to pojedyńczy przypadek.
Drugim problemem jest skrzynia. Była zdystansowana , dotoczone nowe tulejki z B101. Odmówiła posłuszeństwa , ale nie ma się co dziwić jak opona ciężka i jazda nie lekka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Wsk LC

Post autor: Szymon_1998 » 2015-09-28, 20:42

No ładnie oje**ło. :evil:
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: rss » 2015-09-28, 21:03

nie skrzynia tylko jeden wałek :D
pozostałe kółka są jeszcze dobre :D
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Wsk LC

Post autor: Szymon_1998 » 2015-09-28, 21:33

rss pisze:nie skrzynia tylko jeden wałek :D
pozostałe kółka są jeszcze dobre :D
Jak pośredni poszedł to i zdawczy pewnie. :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: rss » 2015-09-29, 07:24

dopoki nie ma twardego dowodu w postaci oswiadczenia wlasciciela albo zdjecia to nie ma co spekulowac :D

NADZIEJA UMIERA OSTATNIA :P :D
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-09-29, 21:17

No racja , cała skrzynia nie poszła.
Jest zniszczony tylko wałek pośredni a reszta ok. Tryb zdawczy ok.
W planach mam założenie skrzyni kobuzo - gazelowej. :)

Apropo tego sprzęgła , to kosz wraz z zębatkami jest z Gazeli , łańcuszek 6mm, tarcze sportowe i same cienkie przekładki.
Oczywiście z początku siedziało 5 tarcz , ale jak się dotarły to udało się zmieścić 6.
Delikatnie podtoczyłem zabierak ,żeby głębiej siadał , oczywiście z uwzględnieniem tego ,żeby tarcza sprzęgłowa opierałą się o przekłądke a nie o kosz.

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: Garry1 » 2015-10-05, 21:49

Sprzęgło miażdży system :D
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-10-28, 17:48

Garry1 pisze:Sprzęgło miażdży system :D
Garry jakby te pseudo tarcze Indyjskie miały lepszy materiał to by pojezdził troche. Choć korek na nich też szybko się zużywa....
Pare fotek z jazdy. Na zdj. RS 125 kolegi , ma odejście :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-11-27, 19:04


Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: Garry1 » 2015-11-27, 23:22

Należy tylko zapytać kiedy kolejna skrzynia wjeżdża?:D

Idzie konkretnie nie ma co !

Ale jeśli można to jakieś konkrety odnośnie osiągów. Do jakich obrotów jesteś w stanie dokręcić silnik na biegach ?
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: raflo87 » 2015-11-28, 11:57

Garry1 pisze:Należy tylko zapytać kiedy kolejna skrzynia wjeżdża?:D

Idzie konkretnie nie ma co !

Ale jeśli można to jakieś konkrety odnośnie osiągów. Do jakich obrotów jesteś w stanie dokręcić silnik na biegach ?
Następne skrzynie leżą przygotowane a konkretnie to wałki pośrednie :)
Strojenie było na 8500 , na 3b mam nagrane 120km/h przy 14-41 już nie pamiętam ile to dawało obrotów.
W rzeczywistości moc rośnie do 8700 +-100 a potem już spada stopniowo, ale nie gwałtownie.
Obroty na luzie zapisało max 12800 , ale staram się nie gazować do tych obrotów.
Na 4b bałem się trzymać manetki bo narazie jest to pojazd dwuśladowy... główka ramy ucieka ostro w prawo.
Przy predkościach powyżej 100km/h zachowuje się nieobliczalnie :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: AudioBas » 2016-05-20, 22:45

Jak tam działania?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk LC

Post autor: Muciek » 2016-05-20, 22:46

Nową głowice trza wyrzeźbić bo stara cieknie, poza tym Rafał ma teraz inne zajęcia :mrgreen:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: sbanys i 4 gości