WSK 200 Pro

Odpowiedz
Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2016-10-08, 15:55

przez daroohd » 2016-10-08, 14:09
Ładny bieżnik maja a te 4.0 weszło bez problemu daleko ma do łańcucha.
Na tyle mam obręcz 2.15 cala więc taka 4.00 ładnie się rozkłada i nie robi się balon jak na oryginalnej feldze. Odległość łańcucha od opony jest bezpieczna, ale jak już przypuszczałeś praktycznie maxymalnie wykorzystana. Przy szerszej oponie i luźniejszym łańcuchu mógł by być problem przy ostrych zakrętach w lewo ;-) . Chciałbym zrobić jakiegoś filma przed zimą, ale pogoda chwilowo nie pozwala na jakąś jazdę dodatkowo jeszcze rozsypał mi się kosz sprzęgłowy pod rolkę 6mm który kupiłem w sd. Zawsze wiatr w oczy :D.
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2016-10-15, 17:09

Nowy filmik z poprawionym garem przez Kaalliego ;). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rzhsRTrne6I[/youtube]
Destroyers of the system

Patafil65
Posty: 173
Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
GG: 0
Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Patafil65 » 2016-10-15, 18:14

Czyżby Dellorto VHSA? Fajny gaźnik z płaską przepustnicą, kupiłem taki okazyjnie, nowy. Po demontażu byłem zachwycony jakością wykonania. Dobrze wiedzieć, że tak dobrze współpracuje. Jaką masz średnicę gardzieli?

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2016-10-15, 19:07

Ten mój jest z końcówką B na końcu - VHSB o średnicy 34mm. W sumie całe "upalanie" po lasach było na dellorto, a ujęcia drogowe na Keihinie co widać akurat na początku filmu. Oba gaźniki to dla mnie światowa klasa jeżeli chodzi o regulacje i osiągi ;-).
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Dżjordżjo
Posty: 282
Rejestracja: 2016-02-11, 21:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kobuz 77'
Lokalizacja: Sadowne
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Dżjordżjo » 2016-10-15, 20:22

Ładnie mruczy :-D

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Texas Ranger » 2016-10-15, 20:48

:ok: :ok: :ok: :super: :super: :super: :hurra: :hurra: :hurra:
Też tak chcę, koniec z oryginałami, jak wpadnie jakaś czwórka, będę robił podobnie.

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Garry1 » 2016-10-15, 21:08

No nieźle zap*erdala :mad:

Jakie przełożenie ?
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2016-10-15, 22:06

przez Texas Ranger » 2016-10-15, 20:48
:ok: :ok: :ok: :super: :super: :super: :hurra: :hurra: :hurra:
Też tak chcę, koniec z oryginałami, jak wpadnie jakaś czwórka, będę robił podobnie.
Trochę pokombinowana z różnych modeli i innych motocykli, ale starałem się to robić ze smakiem :).
przez Garry1 » 2016-10-15, 21:08
No nieźle zap*erdala :mad:

Jakie przełożenie ?
Przełożenie 14/41 :).
Destroyers of the system

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Texas Ranger » 2016-10-15, 22:11

I właśnie wyszło ze smakiem! Jestem zwolennikiem oryginałów, ale Twój projekt nie dość, że fajnie zap.......la, to jeszcze fajnie wygląda. Patrząc nie ma się wrażenia, że widzi się ulep, tylko całe zestawienie wygląda jakby takie wyszło z fabryki, super!

Patafil65
Posty: 173
Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
GG: 0
Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Patafil65 » 2016-10-15, 23:40

grzechu212 pisze:Ten mój jest z końcówką B na końcu - VHSB o średnicy 34mm. W sumie całe "upalanie" po lasach było na dellorto, a ujęcia drogowe na Keihinie co widać akurat na początku filmu. Oba gaźniki to dla mnie światowa klasa jeżeli chodzi o regulacje i osiągi ;-).
VHSB to większa wersja VHSA, tak czy inaczej pięknie jeździ, jestem pełen podziwu. Dołączam się do zdania kolegów, fajnie wygląda, wykonany ze smakiem. Może pomyślisz o sprawdzeniu na hamowni osiągów, teraz to koszt ok 100 pln (w Bydgoszczy).

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2016-10-16, 11:16

Czekam aż ktoś z forum pojedzie na hamownie z seryjnym silnikiem żeby mieć odniesienie czego można się spodziewać :).
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Sebastian440 » 2016-10-16, 18:48

Świetnie jeździ. Gratulacje !
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: mistrzunioss » 2016-10-23, 19:07

Kozak, Świetna maszyna ;-)

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: marcin3ta » 2016-10-23, 19:40

ja byłem na hamowni na zlocie swoją
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Savier » 2016-10-23, 19:47

I wiele pokazało? :D

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: marcin3ta » 2016-10-23, 20:19

14.5 koni i 136 max na dotarciu

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Mixol » 2016-10-23, 20:20

:shock: :shock: :shock:
Ależ to zapie... jak rozpoczniesz seryjną produkcję to od 4.00 rano będę stał pod Gsem żeby kupić taki sprzęt ;D Nigdy nie kręcił mnie tiuning Wuesek ale jak zobaczyłem twój sprzęt, adrenaline musi podnosić, gratuluje Świetny projekt.

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: marcin3ta » 2016-10-23, 20:22

moja jest w oryginale 100% tylko korba inna, wynik oczywiście bez oporu powietrza.

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: rss » 2016-10-23, 22:02

marcin3ta pisze:14.5 koni i 136 max na dotarciu
wrzuc wykres z tej hamowni :)
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2016-10-24, 11:12

przez marcin3ta » 2016-10-23, 20:19
14.5 koni i 136 max na dotarciu
Nie wiesz skąd była hamownia na zlocie? Wykres momentu obrotowego i mocy w funkcji obrotów wału korbowego byłby super, ale wierząc na słowo to 14.5KM na kole to zaje...ty wynik bo z tego co czytałem np. na forum co zajmują się głównie junakami to podobno oryginał M10 jak na kole pokazał 9-10 KM do mówili że to dobra seria, a wiadomo że w danych technicznych moc tego Junaka wynosi 17KM :-).
Destroyers of the system

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość