WSK 200 Pro

Odpowiedz
Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-16, 00:41

Witam wszystkich, o to kilka fotek z prac z nowego moda WSK 200 Pro dla znawców temat :)...Projekt powstawał od grudnia 2014r...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-16, 00:42

Jak myślicie, będzie to jechać :?: ;)
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: raflo87 » 2015-06-16, 08:15

Ja myślę,że bedzie :) Fajnie bo wygląd zachowany a w środku dużo się dzieje ;)
Spawacz musiał się osiedzieć. To teraz po odpale etap docierania i cierpliwości, żeby manetka nie kusiła za bardzo ;)

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Filip518 » 2015-06-16, 15:40

Tobie, Grzechu cyl i kartery robili Krzych&Tuners, prawda? Zasilania, miazga! :D

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Skinder » 2015-06-16, 16:41

Kartery to już ostatecznie przefrezowane czy jeszcze do wykończenia ? Mega te płuki, widziałem u krzychów na FB już wcześniej, trochę roboty było :)

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-16, 21:11

przez Filip518 » 2015-06-16, 15:40
Tobie, Grzechu cyl i kartery robili Krzych&Tuners, prawda? Zasilania, miazga! :D
Prawda :). Co do zasilania to rzeczywiście duże, ale co za tym idzie pojemność szkodliwa też duża...
przez Skinder » 2015-06-16, 16:41
Kartery to już ostatecznie przefrezowane czy jeszcze do wykończenia ? Mega te płuki, widziałem u krzychów na FB już wcześniej, trochę roboty było :)

Kartery już na gotowo,,,pozostaje ogarnąć cylinder bo lekkie sito w kanałach płuczących ;). Chłopaki mieli dużo roboty i w sumie nie mam zastrzeżeń co do frezowania, toczenia i spawania, ale wykończenie karterów i cylindra mogło by być dokładniejsze...
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-16, 21:20

Pierwsze testy już zrobione, ale w sumie bez szału porównując z tym silnikiem co już mam. Jak ogarnę przedmuchy to wrzucę jakiś filmik jak to chodzi na zwykłym wydechu bo na dyfuzor to jeszcze nie czas :D.
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Szymon_1998 » 2015-06-16, 21:31

Na zwykłym wydechu to na pewno szału nie będzie.Nie ma co się dziwić. :P Przyjdzie spawak to pewnie będzie konkretnie. :D
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-16, 21:59

przez Szymon_1998 » 2015-06-16, 21:31
Na zwykłym wydechu to na pewno szału nie będzie.Nie ma co się dziwić. :P Przyjdzie spawak to pewnie będzie konkretnie. :D
Oby :D. Będę miał 2 spawaki do testów wiec zapowiada się ciekawie byle by tłoczek z dt 175 wytrzymał katusze :evil: .
Destroyers of the system

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: rss » 2015-06-17, 18:03

wg mnie za duże te pluki - nie jest mułowata na niskich obrotach?

jaka średnicę ma tłok z DT175?
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-17, 19:16

No mi też się wydaje że delikatnie za duże :) , ale poczekajmy na dyfuzor...puki co było czuć moc na zwykłym wydechu mimo nieszczelności głowicy i płuków, co do tłoka to średnica wynosi 66mm, a resztę danych masz tutaj http://www.tkrj.co.jp/goods/m-AY0850X-2A7-.php :).
Destroyers of the system

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: rss » 2015-06-17, 21:26

dzieki za info. popatrze przy okazji na inne tloki
mi chodzi po glowie zrobienie "250" na tloku Pannonni
lub podobnym (wg mnie ma lepsze proporcje niz ten z MZ)
ale nad paroma rzeczami musze sie jeszcze zastanowic.

wg mnie te kanaly u Ciebie sa za duze o jakies 30%
co moze skutkowac slabym "dolem", zarzucaniem swiecy i takie tam,
ale nie uprzedzajmy faktow :) - niewykluczone ze wszystko zagra jak trzeba.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: raflo87 » 2015-06-17, 22:52

Głowica gdzie puszcza ? Wyglądała dość dobrze jak na spawanie i toczenie , u mnie było gorzej.

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-18, 00:07

Płaszczyzny słabo przylegają do siebie przez to dmuchało z pod głowicy, ale zapodałem pastę zaworową i mam nadzieję że jutro będzie ok bo trochę się poprawiło ;-).
Destroyers of the system

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: rss » 2015-06-18, 10:29

wrzucisz zdjecie glowicy od gory?
chcialbym zobaczyc czy ma napawana komore spalania czy wykonana od nowa.
dzieki z gory
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-18, 17:58

Oczywiście że wrzucę ;). Tak to wygląda z góry...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: Garry1 » 2015-06-18, 22:44

Bardzo ciekawy temat ;)

Niestety aluminium w wsk jest makabryczne do spawania, a niestety szczelność musi być nienaganna żeby silnik chodził jak należy.
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-19, 17:59

Dzisiaj dotarła paczka ze spawakiem i końcówką :). Wydech jest liczony ze schematu Krzycha, gdy się sprawdzi uspawamy nowy i podzielimy go na więcej sekcji żeby nie był taki kwadratowy ;). Co do końcówki to pierwsza klasa! dzięki Garry .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Destroyers of the system

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: rss » 2015-06-19, 18:06

na ile obrotów strojony?
gdzieś zetknąłem się z informacja ze silnik W2B/060 ma max graniczne obroty 8000 -
chyba ze zakładasz trwałość na poziomie 200-300 motogodzin....
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 200 Pro

Post autor: grzechu212 » 2015-06-19, 18:21

Tutaj z oryginalnego cylindra pozostało tylko użebrowanie ;). Silnik strojony jest na 8k, a wydech na 7800rpm, co do trwałości zestawu to pojęcie względne, zestaw nie jest dedykowany do jazdy miejskiej i do sklepu po bułki :).
Destroyers of the system

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości