Strona 6 z 9

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-08, 15:55
autor: grzechu212
przez daroohd » 2016-10-08, 14:09
Ładny bieżnik maja a te 4.0 weszło bez problemu daleko ma do łańcucha.
Na tyle mam obręcz 2.15 cala więc taka 4.00 ładnie się rozkłada i nie robi się balon jak na oryginalnej feldze. Odległość łańcucha od opony jest bezpieczna, ale jak już przypuszczałeś praktycznie maxymalnie wykorzystana. Przy szerszej oponie i luźniejszym łańcuchu mógł by być problem przy ostrych zakrętach w lewo ;-) . Chciałbym zrobić jakiegoś filma przed zimą, ale pogoda chwilowo nie pozwala na jakąś jazdę dodatkowo jeszcze rozsypał mi się kosz sprzęgłowy pod rolkę 6mm który kupiłem w sd. Zawsze wiatr w oczy :D.

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 17:09
autor: grzechu212
Nowy filmik z poprawionym garem przez Kaalliego ;). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rzhsRTrne6I[/youtube]

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 18:14
autor: Patafil65
Czyżby Dellorto VHSA? Fajny gaźnik z płaską przepustnicą, kupiłem taki okazyjnie, nowy. Po demontażu byłem zachwycony jakością wykonania. Dobrze wiedzieć, że tak dobrze współpracuje. Jaką masz średnicę gardzieli?

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 19:07
autor: grzechu212
Ten mój jest z końcówką B na końcu - VHSB o średnicy 34mm. W sumie całe "upalanie" po lasach było na dellorto, a ujęcia drogowe na Keihinie co widać akurat na początku filmu. Oba gaźniki to dla mnie światowa klasa jeżeli chodzi o regulacje i osiągi ;-).

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 20:22
autor: Dżjordżjo
Ładnie mruczy :-D

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 20:48
autor: Texas Ranger
:ok: :ok: :ok: :super: :super: :super: :hurra: :hurra: :hurra:
Też tak chcę, koniec z oryginałami, jak wpadnie jakaś czwórka, będę robił podobnie.

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 21:08
autor: Garry1
No nieźle zap*erdala :mad:

Jakie przełożenie ?

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 22:06
autor: grzechu212
przez Texas Ranger » 2016-10-15, 20:48
:ok: :ok: :ok: :super: :super: :super: :hurra: :hurra: :hurra:
Też tak chcę, koniec z oryginałami, jak wpadnie jakaś czwórka, będę robił podobnie.
Trochę pokombinowana z różnych modeli i innych motocykli, ale starałem się to robić ze smakiem :).
przez Garry1 » 2016-10-15, 21:08
No nieźle zap*erdala :mad:

Jakie przełożenie ?
Przełożenie 14/41 :).

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 22:11
autor: Texas Ranger
I właśnie wyszło ze smakiem! Jestem zwolennikiem oryginałów, ale Twój projekt nie dość, że fajnie zap.......la, to jeszcze fajnie wygląda. Patrząc nie ma się wrażenia, że widzi się ulep, tylko całe zestawienie wygląda jakby takie wyszło z fabryki, super!

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-15, 23:40
autor: Patafil65
grzechu212 pisze:Ten mój jest z końcówką B na końcu - VHSB o średnicy 34mm. W sumie całe "upalanie" po lasach było na dellorto, a ujęcia drogowe na Keihinie co widać akurat na początku filmu. Oba gaźniki to dla mnie światowa klasa jeżeli chodzi o regulacje i osiągi ;-).
VHSB to większa wersja VHSA, tak czy inaczej pięknie jeździ, jestem pełen podziwu. Dołączam się do zdania kolegów, fajnie wygląda, wykonany ze smakiem. Może pomyślisz o sprawdzeniu na hamowni osiągów, teraz to koszt ok 100 pln (w Bydgoszczy).

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-16, 11:16
autor: grzechu212
Czekam aż ktoś z forum pojedzie na hamownie z seryjnym silnikiem żeby mieć odniesienie czego można się spodziewać :).

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-16, 18:48
autor: Sebastian440
Świetnie jeździ. Gratulacje !

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 19:07
autor: mistrzunioss
Kozak, Świetna maszyna ;-)

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 19:40
autor: marcin3ta
ja byłem na hamowni na zlocie swoją

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 19:47
autor: Savier
I wiele pokazało? :D

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 20:19
autor: marcin3ta
14.5 koni i 136 max na dotarciu

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 20:20
autor: Mixol
:shock: :shock: :shock:
Ależ to zapie... jak rozpoczniesz seryjną produkcję to od 4.00 rano będę stał pod Gsem żeby kupić taki sprzęt ;D Nigdy nie kręcił mnie tiuning Wuesek ale jak zobaczyłem twój sprzęt, adrenaline musi podnosić, gratuluje Świetny projekt.

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 20:22
autor: marcin3ta
moja jest w oryginale 100% tylko korba inna, wynik oczywiście bez oporu powietrza.

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-23, 22:02
autor: rss
marcin3ta pisze:14.5 koni i 136 max na dotarciu
wrzuc wykres z tej hamowni :)

Re: WSK 200 Pro

: 2016-10-24, 11:12
autor: grzechu212
przez marcin3ta » 2016-10-23, 20:19
14.5 koni i 136 max na dotarciu
Nie wiesz skąd była hamownia na zlocie? Wykres momentu obrotowego i mocy w funkcji obrotów wału korbowego byłby super, ale wierząc na słowo to 14.5KM na kole to zaje...ty wynik bo z tego co czytałem np. na forum co zajmują się głównie junakami to podobno oryginał M10 jak na kole pokazał 9-10 KM do mówili że to dobra seria, a wiadomo że w danych technicznych moc tego Junaka wynosi 17KM :-).